top icon
Αγώνες

F1: Εντός της Mercedes

Oι ιθύνοντες της Mercedes, Ross Brawn και Norbert Haug αρνήθηκαν ότι υπάρχουν τριβές μεταξύ τους σχετικά με την κατεύθυνση που πρέπει να ακολουθήσει η ομάδα στο μέλλον.

Oι ιθύνοντες της Mercedes, Ross Brawn και Norbert Haug αρνήθηκαν ότι υπάρχουν τριβές μεταξύ τους σχετικά με την κατεύθυνση που πρέπει να ακολουθήσει η ομάδα στο μέλλον. Ο Michael Schumacher, που σύμφωνα με φήμες έχει προθεσμία μέχρι το τέλος της επόμενης σεζόν να αποδείξει ότι αξίζει να διατηρήσει το cockpit του, δήλωσε ότι η ομάδα θα αποκτήσει ξανά το μέγεθος των κορυφαίων, αλλά αυτό θα απαιτήσει χρόνο…
 
Ο διευθυντής της ομάδας, Ross Brawn, αρνήθηκε, όπως και ο αντιπρόεδρος του αγωνιστικού τμήματος της Mercedes, Norbert Haug ότι υπάρχουν τριβές μεταξύ τους. Ο Brawn πιστεύει ότι η ομάδα πρέπει να εμμείνει στη φιλοσοφία προσέγγισης που έχει προσχεδιάσει.
 
Ο Βρετανός δήλωσε ότι η απόδοση της Mercedes φέτος ήταν απογοητευτική, διότι αυτή την εποχή πέρυσι, καθώς η oμάδα αγωνιζόταν για το Πρωτάθλημα, δε γνώριζε με σαφήνεια το μέλλον της και δεν είχε τα χρήματα να επενδύσει στην εξέλιξη του φετινού μονοθεσίου. Ο Brawn πιστεύει ότι θα αποτελέσει μεγάλη βοήθεια για την ομάδα η πρόσβαση στα τεχνικά μυστικά της Daimler.
 
Η Mercedes έχει ήδη εγκαταλείψει την εξέλιξη του φετινού μονοθεσίου της και έχει επικεντρωθεί σε αυτό του 2011. Παρά το ότι θέλει να διατηρήσει την 4η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, δεν είναι αυτή η πρώτη της προτεραιότητα, αλλά η ανάκαμψη το 2011.
 
Ωστόσο, ο Nico Rosberg δήλωσε ότι θα πρέπει να υπάρξουν μερικές αλλαγές στην ομάδα για να πλησιάσει τους πρωτοπόρους στο εγγύς μέλλον.
 
Ο Michael Schumacher δήλωσε επί του ίδιου θέματος: «Το γεγονός είναι ότι η ομάδα ήταν μεγάλη, όπως οι τρεις κορυφαίες, αλλά πέρυσι συρρικνώθηκε σε μια πολύ μικρότερη ομάδα, λόγω καταστάσεων που όλοι γνωρίζουν. Τώρα είμαστε μια αρκετά μικρή ομάδα σε σύγκριση με τις κορυφαίες. Αλλά έχουμε λάβει αποφάσεις και βήματα για να επιστρέψουμε στο νικητήριο μονοπάτι, αν και είναι φυσικό ότι θα χρειαστεί χρόνο».
 
Οι αλλαγές τις οποίες υπονοεί ο Michael Schumacher χρειάζονται ακόμα δυο σεζόν για να επιφέρουν αποτελέσματα, καθώς υπάρχουν φήμες ότι η Mercedes κάνει προσπάθειες να ενισχύσει το τεχνικό της τμήμα.
 
Ενδέχεται όμως ο Schumacher να μην προλάβει να χαρεί τα αποτελέσματα της ανάπτυξης της ομάδας. Σύμφωνα με το Γερμανικό Τύπο, παρά το ότι ο 7 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής διατηρεί τριετές συμβόλαιο με τη Mercedes (αξίας 63 εκατομμυρίων ευρώ, σύμφωνα με πηγές), το 2011 αποτελεί την τελευταία του ευκαιρία να αποδείξει ότι αξίζει να διατηρήσει το cockpit του, αφού φέτος ο Rosberg τον έχει νικήσει κατά κράτος.
 
Σύμφωνα με μερικούς δημοσιογράφους, ο Schumacher έχει χάσει την αίσθηση να αισθάνεται το μονοθέσιο και να προβλέπει τι πρόκειται να κάνει. Παρά το γεγονός ότι ο Brawn παραδέχθηκε ότι αν ήταν οποιοσδήποτε άλλος οδηγός στη θέση του Schumacher, δε θα διατηρούσε τη θέση του στο cockpit της Mercedes, υποστήριξε τον Γερμανό, δηλώνοντας ότι -πέραν των υπόλοιπων ταλέντων που διαθέτει- δεν έχει χάσει τις οδηγικές του ικανότητες.
 
«Εάν πάρεις τα δεδομένα τη τηλεμετρίας στις γρήγορες στροφές, ή το χρόνο αντίδρασής του όταν το μονοθέσιο ξεφεύγει, δε βλέπω καμία διαφορά (σε σύγκριση με πριν την αποχώρησή του). Εκεί, είναι ακόμα ο παλιός Michael. Aλλά στις αργές στροφές δε μπορεί να κάνει πλήρη χρήση των ελαστικών όπως μπορεί ο Nico» ήταν τα λόγια του Brawn, που επανέλαβε ότι η φετινή γενιά ελαστικών της Bridgestone δε συμπεριφέρεται φυσιολογικά σε ό,τι αφορά τον εμπρός άξονα.
 
 «Πρέπει να πω ότι το φετινό εμπρός ελαστικό είναι πολύ ασυνήθιστο. Αυτό προκύπτει από το γεγονός ότι η FIA ήθελε να προωθήσει το KERS και ζήτησε από τη Bridgestone να εξελίξει ελαστικά που θα άρμοζαν σε μια συγκεκριμένη κατανομή βαρών, δημιουργώντας έτσι ένα συγκεκριμένο χαρακτηριστικό ελαστικών» δήλωσε ο Brawn. Το οδηγικό στιλ του Schumacher εξαρτάται από ένα δυνατό εμπρός ελαστικό, που μπορεί να αντέξει τις απότομες κινήσεις του τιμονιού και το δυνατό φρενάρισμα που προτιμάει Γερμανός.
 
Ο Brawn πιστεύει ότι τα ελαστικά της Pirelli που θα χρησιμοποιούνται από την επόμενη σεζόν στη Formula 1 θα έχουν χαρακτηριστικά που θα ταιριάζουν περισσότερο στο οδηγικό στιλ του Schumacher. «Μονάχα τότε θα ξέρουμε αν ο Nico είναι πράγματι ταχύτερος από τον Michael» κατέληξε ο Βρετανός.

Φ.Λ.
[email protected]

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ