Τη στιγμή που αντίστοιχες εταιρείες της γηραιάς ηπείρου σχεδιάζουν τα επόμενα βήματά τους, οι Κορεάτες της LG απλά τα υλοποιούν.
Με την ηλεκτροκίνηση να αποτελεί το πιο προσφιλές θέμα συζήτησης αυτή τη στιγμή ανάμεσα στα υψηλόβαθμα στελέχη της αυτοκινητοβιομηχανίας και συνάμα το μεγαλύτερο για αυτές στοίχημα για τα προσεχή χρόνια, μεγάλο ερωτηματικό παραμένει με ποιο τρόπο θα καταφέρουν τόσο οι ίδιες οι εταιρείες, όσο και οι καθιερωμένοι στο είδος προμηθευτές να καλύψουν την επερχόμενη ζήτησή. Και δη εκείνοι που δραστηριοποιούνται στον τομέα των μπαταριών. ΄
Σε μια προσπάθεια να δοθεί η δέουσα απάντηση σε κατασκευαστικό επίπεδο απέναντι στην ασιατική και αμερικάνικη «απειλή», η Ευρωπαϊκή Επιτροπή συγκαλεί έκτακτη σύνοδο στις Βρυξέλες την προσεχή κιόλας εβδομάδα με προσκεκλημένα μεγάλα ονόματα από το χώρο της αυτοκίνησης και της χημικής βιομηχανίας.
Όπως ανακοίνωσε ο αντιπρόεδρος της Κομισιόν, Maros Sefcovic, η ΕΕ είναι έτοιμη όχι μόνο να υποστηρίξει, αλλά και να χρηματοδοτήσει με κεφάλαια ύψους άνω των 2 δις ευρώ την προσπάθεια κατασκευής επί ευρωπαϊκού εδάφους ενός ή και περισσοτέρων μονάδων κατασκευής μπαταριών.
Θυμίζουμε πως στον κατασκευαστικό τομέα αυτή τη στιγμή ο πρώτος λόγος σε παγκόσμιο επίπεδο ανήκει στις ιαπωνικές Panasonic και NEC, στις κορεάτικες LG Chem και Samsung, στην κινεζική BYD, καθώς βέβαια και στην αμερικάνικη Tesla.
Όπως ανακοινώθηκε σήμερα, η LG Chem ξεκινά άμεσα τις εργασίες κατασκευής ενός νέου εργοστασίου παραγωγής μπαταριών ιόντων λιθίου που θα έχει την έδρα του στην πόλη Wroclaw της Πολωνίας, μόλις 190 χλμ. από τα σύνορα τα χώρας με τη Γερμανία. Το ύψος της συνολικής επένδυσης θα ανέλθει κοντά στο 1,5 δις € (σχεδόν όσα θα διαθέσει συνολικά υπό τη μορφή επιχορήγησης η ΕΕ). Σύμφωνα με τις προσδοκίες των Κορεατών, η έναρξη των εργασιών της εν λόγω μονάδας θα πραγματοποιηθεί περί τα τέλη του 2018 παράγοντας πάνω από 100.000 μπαταρίες σε ετήσια βάση. Στις εγκαταστάσεις του δε θα απασχολούνται 2.500 εργαζόμενοι._Χ.Α.