top icon
Αγώνες

Ράλλυ Μόντε Κάρλο: Ας αρχίσουν οι χοροί!

Η πόλη της Gap έχει αποκτήσει αγωνιστικό χρώμα και ο θίασος του WRC έχει συγκεντρωθεί ξανά για την αυλαία ενός μαραθώνιου, που θα ολοκληρωθεί μετά από 14 αγώνες ανά την υφήλιο.

Η στιγμή που οι φίλοι του WRC περιμένουν με αγωνία έχει φτάσει. Αγωνία τέλος και μετά από περίπου δύο μήνες απραξίας οι πρωταγωνιστές του θεσμού έχουν ήδη συγκεντρωθεί στην πόλη της Gap εν όψει της αυλαίας της φετινής χρονιάς. Φυσικά, παραδοσιακά αυτή θα διεξαχθεί στις θρυλικές ειδικές του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, καλύπτοντας συνολικά περίπου 1.500 χλμ. Όπως έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν η φετινή χρονιά θα είναι μεταβατική για το WRC. Με τη Citroen εκτός για το 2016 και τη Toyota προ των πυλών, δεν είναι μυστικό ότι οι περισσότεροι ήδη σκέφτονται το Μόντε του ΄17. Μέχρι τότε, όμως, το… σόου πρέπει να συνεχιστεί και αυτό ακριβώς θα γίνει αρχής γενομένης από τις ε.δ. ενός θρυλικού αγώνα, όπως είναι το Μόντε.

Πιστός στις ρίζες του, ο αγώνας θα περιλαμβάνει ειδικές τόσο πάνω από την πόλη του Monaco, όσο και από αυτή της Gap. Η δράση ξεκινάει αύριο το απόγευμα έξω από τη Gap, όπου και τα πληρώματα θα πραγματοποιήσουν τις τελευταίες τους δοκιμές στο νέο shakedown που έχει σχεδιάσει η οργάνωση του αγώνα. Προσοχή, για όσους ανυπόμονους, το τελευταίο αρχίζει στις 17:00 ώρα Ελλάδος, και όχι νωρίς το πρωί όπως έχουμε συνηθίσει. Από εκεί, την Πέμπτη οι οδηγοί θα ταξιδέψουν στο Μonaco, όπου και θα πραγματοποιηθεί η πανηγυρική εκκίνηση μπροστά από το Καζίνο, για να επιστρέψουν στη συνέχεια στη Gap μετά από δύο νυκτερινές ειδικές. Την Παρασκευή, θα αγωνιστούν σε τρεις επαναλαμβανόμενες πάνω από τη Gap, ενώ το Σάββατο θα ξεκινήσουν την επιστροφή στο Μονακό, όπου και θα ολοκληρωθεί η φετινή εκδοχή του αγώνα την Κυριακή. Γενικά, σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά κάθε ημέρα περιλαμβάνει και μία νέα ειδική, προσδίδοντας μεγαλύτερο ενδιαφέρον.

Σε αγωνιστικό επίπεδο, οι ομάδες έχουν ήδη στρατοπεδεύσει στο σέρβις της Gap. Στη VW δεσπόζουν τα τρία Polo για τους Ogier, Latvala και Mikkelsen, με τα γερμανικά αυτοκίνητα να έχουν ελάχιστες διαφορές στα χρώματα τους σε σχέση με πέρσι. Φυσικά, στο επίκεντρο των συζητήσεων είναι η αποχώρηση του Jost Capito που θα συνεργαστεί με την McLaren, την ώρα που στο σέρβις παρκ συζητείται γενικότερα ότι οι Γερμανοί σιωπηλά έχουν μειώσει το προϋπολογισμό τους σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Φυσικά, αυτό δεν τους αφαιρεί σε καμία περίπτωση το χαρακτηρισμό του φαβορί, τόσο λόγω αυτοκινήτου, όσο και έμψυχου δυναμικού. Όπως είναι φυσικό, τα περισσότερα βλέμματα στο σέρβις έχει κλέψει η Hyundai, αφού είναι και η μοναδική ομάδα με τελείως καινούργιο αυτοκίνητο. Η κορεάτικη ομάδα έχει δύο i20 προδιαγραφών 2016 στον αγώνα για τους Sordo και Neuville, ενώ ο Hayden Paddon θα λάβει μέρος με τη περσινή καρότσα, αλλά μόνο για αυτόν τον αγώνα. Στην M-Sport, μπορεί ακόμα να μην γνωρίζουν αν θα ακολουθήσουν όλους τους αγώνες του θεσμού, αλλά στη Gap έχουν μία σειρά από αυτοκίνητα που συμμετέχουν τόσο κάτω από τη φροντίδα της ομάδας, όσο και υπό τη σκέπη ιδιωτικών ομάδων. Στην επίσημη ομάδα, οι Mads Ostberg και Erik Camilli θα προσπαθήσουν να δώσουν νέο αέρα στις τάξεις της M-Sport, με τον Νορβηγό να προσφέρει εμπειρία, και το Γάλλο ενθουσιασμό, αλλά και ταχύτητα στην άσφαλτο. Ο Malcolm Wilson πιστεύει πολύ στο ταλέντο του και δεν το κρύβει στις συζητήσεις στο σέρβις παρκ. Η Citroen μπορεί να μην έχει εργοστασιακή εμπλοκή, αλλά με τα χρήματα του Abu Dhabi έχει παρουσία στο Μόντε, όπως αναμένεται να έχει και στου περισσότερους αγώνες του θεσμού. Ο Kris Meeke θα έχει ηγετικό ρόλο και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα λειτουργήσει χωρίς το άγχος του αποτελέσματος. Το ίδιο ισχύει φυσικά και για τον Stephane Lefebvre που φέτος θα έχει την ευκαιρία να αποδείξει αν αξίζει μία θέση στην εργοστασιακή ομάδα τη νέα χρονιά, αλλά και αν εν τέλει είναι δικαιολογημένος όλος ο θόρυβος που γίνεται γύρω από το όνομα του.

Σε κάθε περίπτωση, οι περισσότερες απορίες μας εν όψει 2016 θα λυθούν μέσα στις επόμενες ημέρες, όπου και θα έχουμε μία πρώτη γεύση για το τι θα δούμε τη νέα χρονιά. Φυσικά, εκτός από τους πρωταγωνιστές του WRC, το ενδιαφέρον και η σκέψη μας θα είναι στο Λάμπρο Αθανασούλα, ο οποίος θα ριχτεί στη μάχη του WRC2 με στόχο το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Σήμερα, ο Έλληνας οδηγός μαζί με το Νίκο Ζακχαίο συνέχισαν τις αναγνωρίσεις του 3ου σκέλους του αγώνα, και θα ολοκληρώσουν τη διαδικασία αύριο το μεσημέρι. Περισσότερα για την προσπάθεια του Λάμπρου, αλλά και τον αγώνα γενικότερα, θα μπορούμε να πούμε αύριο μετά την ολοκλήρωση του shakedown. Μείνετε συντονισμένοι._Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ