top icon
Αγώνες

F1: Preview GP Iαπωνίας

Η δράση της Formula 1 μετακομίζει στην Ιαπωνία, όπου οι διεκδικητές του «θρόνου» των οδηγών θα δώσουν την επόμενη «μάχη» τους για τον τίτλο.

Η Σουζούκα είναι μία από τις σημαντικότερες πίστες που χρησιμοποιούνται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1 σήμερα. Εκεί, δοκιμάζεται η ικανότητα των οδηγών και μονοθεσίων περισσότερο από κάθε άλλη. Η Σουζούκα κτίστηκε από τον Σοϊκίρο Χόντα το 1962, με σκοπό να γίνει η πιο σύγχρονη πίστα δοκιμών εξέλιξης. Τη σχεδίασή της είχε εμπνευστεί ο Ολλανδός John Hugenholz, που ήταν ο Χέρμαν Τίλκε της εποχής εκείνης. Γύρω από την πίστα υπάρχει ένα μεγάλο θεματικό πάρκο, το οποίο περιλαμβάνει και την τεράστια ρόδα, που είναι το σήμα κατατεθέν της Σουζούκα. Το 1987 η πίστα φιλοξένησε για πρώτη φορά Grand Prix, «κλέβοντας» τον αγώνα από την επίσης πολύ σημαντική Φίτζι, λόγω της μεγάλης επιρροής που είχε ο ιδρυτής της Honda. Στη Σουζούκα έχουν πραγματοποιηθεί μεγάλες μάχες, που έχουν περάσει στην ιστορία της Formula 1, όπως αυτές μεταξύ του Γάλλου Αλέν Προστ και του Βραζιλιάνου Άιρτον Σένα. Μεταξύ των αγαπημένων στροφών των οδηγών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος βρίσκονται η ταχύτατη «130R» και η διάσημη φουρκέτα «Spoon». Και φυσικά, πάνω από όλα αυτά, αυτό που κάνει την πίστα της Σουζούκα μοναδική στον κόσμο, είναι η σχεδίασή της: Η χάραξη του αριθμού οκτώ. 

Grand Prix Ιαπωνίας

Ημερομηνίες διεξαγωγής: 5-7 Οκτωβρίου
Suzuka Circuit
Έτος κατασκευής/Πρώτο GP F1 1962/1987
GP που έχουν διεξαχθεί στην πίστα/χώρα 23/27
Μήκος πίστας 5.807 μ.
Γύροι 53 (307.471 χλμ.)
Αριθμός στροφών (δεξιές/αριστερές) 18 (10/8)
Μέγιστη τελική ταχύτητα 2010 310,6 χλμ./ώρα
Μέση ωριαία ταχύτητα 225 χλμ./ώρα
Ρεκόρ συνολικής απόστασης 1:23:53.413 (Φερνάντο Αλόνσο, Renault, 2006)
Ρεκόρ pole position 1:29.599 (Φελίπε Μάσα, Ferrari, 2006)
Ρεκόρ ταχύτερου γύρου 1:31.540 (Κίμι Ραϊκόνεν, McLaren, 2005)
 
Βάθρο 2011
1. Τζένσον Μπάτον (McLaren)
2. Φερνάντο Αλόνσο (Ferrari)
3. Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull)
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Αρνητική άντωση 8/10
Φθορά ελαστικών 10/10
Καταπόνηση φρένων 8/10
Παροχή πρόσφυσης 9/10
Κατανάλωση καυσίμου 8/10
Αλλαγές σχέσεων 42
Τέρμα γκάζι στο γύρο/μεγαλύτερο τμήμα με τέρμα γκάζι 67%/1.230 μ. (17 δλ.)
Pit lane: Απώλεια χρόνου/μήκος 18,7 δλ./400 μ.
Μέσος όρος αυτοκινήτων ασφαλείας ανά αγώνα 0,3
 
Ωράριο τριημέρου
Παρασκευή
Ελεύθερες δοκιμές 1: 04:00 (OTE TV)
Ελεύθερες δοκιμές 2: 08:00 (OTE TV)
Σάββατο
Ελεύθερες δοκιμές 3: 05:00 (OTE TV)
Κατατακτήριες δοκιμές: 08:00 (OTE TV)
Κυριακή
Αγώνας: 09:00 (Alpha TV, OTE TV)
 
 
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ