top icon
Επικαιρότητα

ATS: Αναγέννηση

Σενάρια επιστροφής στη ζωή για τη μικρή ιταλική εταιρεία κατασκευής σπορ αυτοκινήτων της δεκαετίας του 60.

Σενάρια επιστροφής στη ζωή για τη μικρή ιταλική εταιρεία κατασκευής σπορ αυτοκινήτων της δεκαετίας του ’60, που εντυπωσίασε στην εποχή της, πλην όμως χάθηκε νωρίς. Η προσπάθεια επαναφοράς του μικρού εργοστασίου από τη Μπολόνια περιλαμβάνει δύο μοντέλα, τα 2500 GT και Sport 1000. 

 
To πρώτο από αυτά είναι μια «μεταφορά» του ομώνυμου πανέμορφου μοντέλου που είχε παρουσιάσει η εταιρεία το 1963. Στη σύγχρονη εκδοχή του το αυτοκίνητο θα έχει 4κύλινδρο turbo της Cosworth τοποθετημένο στο κέντρο, ισχύος 550 ίππων, ενώ το βάρος του δε θα ξεπερνά τα 1.000 κιλά. Όσο για το Sport 1000, θα είναι ένα αγωνιστικό με άδεια να κυκλοφορεί σε δημόσιο δρόμο, με κινητήρα από Suzuki Hayabusa, Yamaha R1 ή Honda CBR. 

 
Το παρελθόν της ATS
Ιδρύθηκε στις αρχές του 1963 ως αγωνιστική ομάδα της F1 με επικεφαλής τον Κάρλο Τσίτι και πιλότους τους πρώην της Ferrari Φιλ Χιλ και Τζιανκάρλο Μπαγκέτι. Ήταν ιδιοκτησία του κόμη Βόλπι και συμμετείχε στα Γκραν Πρι με ένα μονοθέσιο των 200 ίππων, που είχε κινητήρα V8 και κιβώτιο ταχυτήτων Colotti 6 σχέσεων. Τίποτα δεν πήγε καλά και όλα τελείωσαν τον επόμενο χρόνο. Μέχρι τότε η εταιρεία είχε προλάβει να παρουσιάσει και μια σπορ έκδοση για το δρόμο, το 2500 GT V8, ένα πανέμορφο κουπέ 220 ίππων, του οποίου το αμάξωμα επιμελήθηκε ο Φράνκο Σκαλιόνε, που τότε δούλευε για την Carrozzeria Allemano. Ελάχιστες μονάδες ολοκληρώθηκαν, όμως αυτό δε στάθηκε εμπόδιο για το 2500 GT να αποτελέσει πηγή έμπνευσης στο σχεδιασμό της επόμενης γενιάς σπορ αυτοκινήτων.

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ