top icon
Blog

Ηλεκτροκίνηση: Τι δεν πρόκανα…

Συνδεθήκαμε αλλά ήταν σύντομο, όπως συμβαίνει όταν η επικαιρότητα τρέχει, και το ζωντανό ρεπορτάζ που χαρακτηρίζει τον ΣΚΑΪ περιορίζει τη φιλοσοφία της σφαιρικής ενημέρωσης, που λατρεύει ο Δημήτρης Καμπουράκης.

Είναι γουρλής ο Δ.Κ. -μαζί και τον Απρίλιο στην πρεμιέρα του με την «Καθημερινή»- και γοητευτικά σεμνή η κ. Λένα Φλυτζάνη, στο «Σαββατοκύριακο Παρέα». Σημαντικό ότι αφήνουν τον καλεσμένο τους να μιλήσει, ενώ υποστηρίζουν και με συνέπεια τη γνώμη του ειδικού σε κάθε περίπτωση.

Είναι γεγονός πως ενίοτε ο χρόνος πιέζει, και η προετοιμασία σε συνδυασμό με την αναμονή περίπου μίας ώρας εξαργυρώνεται με σύνδεση που δεν ξεπερνάει τα 3 λεπτά. Με την εμπειρία τους σε συνδυασμό με το δημιουργικό μας άγχος, που δεν το περιορίζουν τα χρόνια, η ουσία εκφράζεται και ο τηλεθεατής προλαβαίνει να αντιληφθεί, οπότε και να ερμηνεύσει ότι σπεύδουμε σβέλτα στην πλήρη ηλεκτροκίνηση.

Ηλεκτροκίνηση

Με ατού την αναβάθμιση της επιδότησης και γεγονός τη βελτίωση των υποδομών, κακά τα ψέματα, θα πηγαίνουμε Θεσσαλονίκη με ένα ρεζερβουάρ -συγγνώμη, χωρίς έξτρα φόρτιση- πολύ πριν από το 2030, οπότε η αναγγελία του πρωθυπουργού προβλέπει την πλήρη καθιέρωση της ηλεκτροκίνησης. Πέντε ολόκληρα χρόνια πριν απαγορευθεί η πώληση αυτοκινήτων με θερμικούς κινητήρες σε όλη την Ευρώπη. Έχει αρωγούς σημαντικούς της αγοράς ο Μητσοτάκης σε αυτή την άσκηση-στοίχημα και, από τη στιγμή που μπήκε και η ΔΕΗ στο παιχνίδι της παροχής σε κόντρα με δυνατούς ιδιώτες-κολοσσούς, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα μας βρει έτοιμους η καταληκτική ημερομηνία.

Ηλεκτροκίνηση

Σε συνδυασμό και με το ότι καλά κρατεί και συνεχίζεται στοχευμένα και με συνέπεια ο περιορισμός στις εισαγωγές μεταχειρισμένων ξεπερασμένων προδιαγραφών. «Ξεσκαρτάρισμα», ό,τι συμπτωματικά επιχειρείται και σε σχέση με το στόλο των αγωνιστικών αυτοκινήτων, μια δύσκολη άσκηση, που εκτιμούμε ότι μπορεί να διαχειριστεί με τακτ η Ομοσπονδία.

Ηλεκτροκίνηση και κόστος χρήσης

Ο ανταγωνισμός για την πώληση του ρεύματος κίνησης, όπου η άριστα εξοπλισμένη ΔΕΗ, με τιμονιέρη τον Κυριάκο Κοφινά -έναν γνωστή, έναν σύγχρονο μάνατζερ, εραστή της αυτοκίνησης σε όλο της το εύρος-, αντιμετωπίζει στα ίσια τους πάντες όλους και θα κρατήσει χαμηλά το κόστος.

Ηλεκτροκίνηση

Σε πρώτο πρόσωπο

Όπως εξήγησα στην κ. Φλυτζάνη, αν φορτίζεις στο σπίτι ή στο γραφείο, όπως εμείς από το φορτιστή τοίχου της Fortisis, το κόστος είναι χαμηλό. Δεν πρόλαβα να διευκρινίσω ότι αυξάνεται το κόστος σε χρήση στο εθνικό δίκτυο, όπου χρησιμοποιείς ταχυφορτιστή, χωρίς όμως να ξεπερνάει την κίνηση με ντίζελ, που παραμένει συμφέρουσα σε σχέση με τη βενζίνη.

Αντίστοιχα, στην απάντηση στον Δημήτρη ότι ακόμη δε φτάνουμε Θεσσαλονίκη ή δεν πάμε και επιστρέφουμε Πάτρα, που είναι το ζητούμενο, δε συμπλήρωσα πως, από τη στιγμή που διακόπτουμε είτε στην Αταλάντη είτε στον Ψαθόπυργο, επιμηκύνεται ο χρόνος του ταξιδιού σε επίπεδο που μάλλον λειτουργεί αρνητικά για την άμεση επιλογή ηλεκτρικού ως βασικού αυτοκινήτου για την οικογένεια.

Ηλεκτροκίνηση

Είναι γεγονός πως, πέρα από την κίνηση στην πόλη, όπου όμως απαιτείται εξαντλητική χρήση για να είναι συμφέρουσα η αγορά, για πλήρη χρήση είναι ακόμη νωρίς. Μπορεί όμως, σε συνδυασμό με την αναμονή λόγω της έλλειψης ημιαγωγών, να επιβάλλεται η αγορά, με ουσιαστικά στοιχεία πρόβλεψης.

Όταν περιμένεις ένα χρόνο, αντιμετωπίζοντας μάλιστα και την αδιαφορία κάποιων εισαγωγέων ή ντίλερ μαλωμένων με την ενημέρωση, είναι σαφές ότι η εικόνα θα είναι διαφορετική σε δώδεκα μήνες που αισιοδοξείς να παραλάβεις. Οι Ευρωπαίοι θα έχουν βρει την αυτονομία του Κορεάτη (εδώ έχουν αντιστραφεί οι όροι της παραδοσιακής αντιγραφής), ενώ είναι σαφές πως θα έχουν απογειωθεί οι υποδομές, την ώρα που θα μειώνεται η αξία του μεταχειρισμένου με κινητήρα βενζίνης ή ντίζελ. Άλλωστε, δεν αναβαθμίστηκε τυχαία η επιδότηση. Ούτε εμείς βρεθήκαμε συμπτωματικά Κυριακή πρωί σε Skype σύνδεση με τον ΣΚΑΪ.

Ηλεκτροκίνηση

Όλα για κάποιο λόγο γίνονται, και είναι το απρόβλεπτο και το «έτσι ξαφνικά» που χαλάει τη ρουτίνα και ομορφαίνει τη ζωή μας.

Ιδιαίτερη ημέρα η Κυριακή…

… για τον αυτοκινητικό συντάκτη, που πάντα κάτι σε τροχούς θα βρει, ώστε ο παραδοσιακός καφές, συνήθως με φίλους του αυτοκινήτου, να συνδυάζεται πλέον με την «Καθημερινή» της Κυριακής.

Η πρώτη Κυριακή του μήνα δική μας, του 4ΤΡΟΧΟΙ, και κάποτε θα μας αποκαλύψει ο Δημήτρης Παπαλεξόπουλος, ο εξαιρετικός συνεργάτης μας από το team της «Καθημερινής», αν είμαστε ανταγωνιστικοί σε σχέση με τον Γαστρονόμο και με πόση διαφορά προηγούμαστε τις Κυριακές από τη «Vogue».

Ηλεκτροκίνηση

Η Vogue υπήρξε ξαδελφάκι μας και άλλοτε. Θυμάμαι, στο καλό και άγριο παρελθόν, χάναμε οριακά σε διαφημιστικό έσοδο από το Status, παρά τα μαγικά του Βρόντου με τα 21 τυπογραφικά και ένα φορτηγό ένθετα, αλλά το τσακίζατε, φίλοι αναγνώστες, σε κυκλοφορία. Συγγνώμη, φίλε Κίμωνα, συγγνώμη Boss.

Περήφανος ο Κ.Κ. τότε

Άλλα χρόνια σήμερα, απλώς και ο εσωτερικός ανταγωνισμός έχει τη δική του γοητεία, ενώ ως κατάθεση ψυχής δεν κρύβεται ότι καμαρώνουμε, αλλά είμαστε και προβληματισμένοι για τους αριθμούς του Elle, που πετάει και στο περίπτερο.

Το Elle, προσπάθεια νέων, σεμνών ανθρώπων που δε σηκώνουν κεφάλι, εργάζονται αθόρυβα με ένα δικό τους στυλ χωρίς ύφος, και επιτρέπουν στην ιδιοκτησία-διοίκηση και τη διεύθυνση της Alpha Editions να χαμογελούν όντες κυρίαρχοι. Στο print, για Κυρίες και Κυρίους (4Τ).

Ατού αυτά τα «χαρτιά», τα οποία αξιοποιεί περίφημα το σύστημα Μουλά στο κτίριο της Γράμμου.

Ευκαιρίας δοθείσης το σχόλιο, και χαλάλι η αναστολή του «καφέ με την παρέα» για τη σύνδεση με ωραίους του «Σαββατοκύριακου Παρέα» στον ΣΚΑΪ, μέσω Skype.

H συνάντησή μας με τους 4Τροχούς στην «Καθημερινή» της Κυριακής στις 6 Μαρτίου, οπότε και θα γνωρίζουμε το COTY του 2022… Μείνετε συντονισμένοι._ Σ. Χ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • 4ΤΡΟΧΟΙ Ηλεκτροκίνηση
  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ