H Ferrari ανακοίνωσε την ημερομηνία παρουσίασης του μονοθεσίου της για τη σεζόν του 2022 στη Formula 1, η οποία θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα, 17 Φεβρουαρίου.
Η Ferrari έγινε η δεύτερη ομάδα που έχει ανακοινώσει την ημερομηνία παρουσίασης του μονοθεσίου του 2022, αφότου η Aston Martin αποκάλυψε ότι θα παρουσιάσει την AMR22, την Πέμπτη, 10 Φεβρουαρίου.
Το όνομα του καινούργιου μονοθεσίου της Scuderia δεν είναι γνωστό ακόμα. Η κωδική ονομασία του στο εσωτερικό της ομάδας είναι το εγχείρημα 674. Φέτος, η Ferrari εορτάζει 75 χρόνια από την ίδρυσή της, οπότε δεν είναι απίθανο να δούμε αυτό τον αριθμό στην ονομασία του μονοθεσίου.
Οι φήμες κάνουν λόγο για πρωτοποριακό σχεδιασμό του καινούργιου μονοθεσίου στο εμπρός μέρος, καθώς και για τη γεωμετρία της εμπρός ανάρτησης, η οποία αναμένεται να είναι pull rod και όχι push rod, όπως ήταν σε όλα τα μονοθέσια πέρυσι.
Μεγάλα κέρδη αναμένονται και στον τομέα της μονάδας ισχύος, η οποία σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες είναι ελαφρύτερη, ενόψει του παγώματος εξέλιξης που θα τεθεί σε ισχύ φέτος.
Δύο χειμερινά τεστ εξέλιξης θα πραγματοποιηθούν πριν την έναρξη της σεζόν, το πρώτο στην πίστα της Βαρκελώνης μεταξύ 23 και 25 Φεβρουαρίου και το άλλο στο Μπαχρέιν, μεταξύ 10 και 12 Μαρτίου.
Η Ferrari θα έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει φέτος τον καινούργιο της προσομοιωτή, η διαδικασία βαθμονόμησης του οποίο θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι την έναρξη των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης.
Για την κατασκευή του προσομοιωτή, η Ferrari συνεργάστηκε αποκλειστικά με τη βρετανική εταιρεία Dynisma, την οποία έχει ιδρύσει ο Ashley Warne, ο οποίος εργαζόταν παλαιότερα στο Maranello.
H σεζόν του 2022 είναι κρίσιμη για τη Ferrari, η οποία θέλει να επιστρέψει στις νίκες και τη διεκδίκηση Πρωταθλημάτων, έπειτα από δύο χρόνια χωρίς παρουσία στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου. Αν δεν τα καταφέρει, πολλοί εικάζουν ότι θα… πέσουν κεφάλια στη διοίκηση της ομάδας.
Το 2021, πέραν από την απόλυτη προσήλωσή της στη φετινή σεζόν, η ιταλική ομάδα επικεντρώθηκε στη βελτίωση των εργαλείων προσομοίωσης του εργοστασίου της, αλλά και τη λειτουργία της στην πίστα. Αποτέλεσμα αυτού, ήταν τα pit stop της κατά τη διάρκεια του αγώνα να βελτιωθούν σημαντικά.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες στον ιταλικό Τύπο, η Ferrari απέσπασε επίσης τεχνικούς από την Mercedes και τη Red Bull, χωρίς όμως να έχει γίνει αναφορά σε συγκεκριμένα ονόματα.
Η Ferrari πραγματοποίησε αναδιάρθρωση της διοίκησης του τμήματος αυτοκινήτων παραγωγής, με ορισμένους παλιούς συνεργάτες του νέου CEO, Benedetto Vigna να προσχωρούν στο Maranello.
H ανακοίνωσε δεν ανέφερε τίποτα για το αγωνιστικό τμήμα, παρά μόνο ότι ο διευθυντής της Scuderia, Mattia Binotto θα εξακολουθεί να αναφέρεται στον Vigna.
Υπήρχαν φήμες ότι ο πρώην πρόεδρος της FIA, Jean Todt, θα επέστρεφε στο Maranello φέτος, σε συμβουλευτικό ρόλο. Ενώ το Δεκέμβριο αυτό το σενάριο έδειχνε σχεδόν σίγουρο, οι τελευταίες πληροφορίες λένε ότι μάλλον δεν πρόκειται να πραγματοποιηθεί.
Όπως έχει δηλώσει ο Binotto, η Ferrari θα πραγματοποιήσει εντός του χειμώνα συνομιλίες με τον Carlos Sainz για την ανανέωση του συμβολαίου του.
Ο Binotto προβλέπει ότι οι συνομιλίες αυτές θα είναι εύκολες, καθώς η Ferrari είναι πολύ ευχαριστημένη με την απόδοση του Ισπανού, ο οποίος δε θέλει να φύγει από το Maranello.
O Charles Leclerc διατηρεί συμβόλαιο με τη Ferrari το οποίο λήγει το 2024. Ωστόσο, στο τέλος της προηγούμενης χρονιάς κυκλοφόρησαν πληροφορίες ότι ο Μονεγάσκος οδηγός (και ο μάνατζέρ του, Nicolas Todt) έχουν συμπεριλάβει όρο, που προβλέπει ότι αν η Scuderia δε βρίσκεται εντός των τριών πρώτων ομάδων στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, ο Leclerc θα έχει το δικαίωμα να αποδεσμευθεί από τις υποχρεώσεις του προς το Maranello, εφόσον το επιθυμεί.
Φέτος, η Ferrari θα έχει καινούργιους σπόνσορες, με τη θυγατρική της Philip Morris, Mission Winnow να μην είναι πλέον ο βασικός χορηγός της και να έχει τερματιστεί η συνεργασία και με την UPS. Το λογότυπο της ισπανικής τράπεζας Santander θα κάνει την επανμεφάνισή του στο αμάξωμα των ιταλικών μονοθεσίων, όπως και αυτό της εταιρείας κρυπτονομίσματος, Visa._Φ.Λ.