top icon
Επικαιρότητα

4TPOΧΟΙ Δεκεμβρίου

Οδηγούμε το Opel Adam και τη νέα γενιά Auris της Τoyota, συγκρίνουμε το νέο Renault Clio 0.9 TCE με το Peugeot 208 1.2, πηγαίνουμε με Opel Astra OPC και Ford Focus RS στις ε.δ. του Ιστορικού Ακρόπολις, οδηγούμε το Toyota GT86 στην πίστα των Σερρών.

Οδηγούμε το Opel Adam και τη νέα γενιά Auris της Τoyota, συγκρίνουμε το νέο Renault Clio 0.9 TCE με το Peugeot 208 1.2, πηγαίνουμε με Opel Astra OPC και Ford Focus RS στις ε.δ. του Ιστορικού Ακρόπολις, οδηγούμε το Toyota GT86 στην πίστα των Σερρών.

Λίγο πριν το τέλος της χρονιάς, η Οpel ρίχνει στην αγορά ένα πολύ ιδιαίτερο μοντέλο για τη γκάμα της, που αναμένεται να είναι ένας πολύ δύσκολος αντίπαλος για τα ήδη καθιερωμένα Fiat 500 και Mini. Οδηγούμε το γερμανικό μικρό και σας μεταφέρουμε τις πρώτες μας εντυπώσεις…

Στο τεύχος Δεκεμβρίου οδηγούμε όμως και την τρίθυρη έκδοση του Mini Countryman, που έρχεται με πολλές φιλοδοξίες και με στρατηγικό στόχο να επεκτείνει περαιτέρω το αγοραστικό κοινό της εταιρείας.

Το Τoyota GT86 είναι μια διαφορετική περίπτωση, που δυστυχώς έφτασε στην ελληνική αγορά καταμεσίς της αγοραστικής κρίσης. Το οδηγούμε στο αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών, καθέτοντας άποψη και εντυπώσεις στις σελίδες του περιοδικού. 

Στην ηλεκτρονική διεύθυνση του περιοδικού μας, στην κατηγορία των video, μπορείτε να απολαύσετε το Toyota GT86 στην πίστα για λίγα λεπτά.

Η νέα γενιά του Renault Clio είναι ένα ακόμη νέο μοντέλο στο τεύχος του Δεκεμβρίου, πολύ σημαντικό για τη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία και με επιτυχημένο παρελθόν στη χώρα μας. 

Δοκιμάζουμε την έκδοση με τον turbo κινητήρα των 0,9 λίτρων, απόδοσης 90 ίππων. 

Ένα ακόμα test ενεργητικής ασφάλειας για το περιοδικό μας, στο οποίο αυτή τη φορά συμμετέχουν η Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDM, το Ford Focus 1.6 TDCI, το Volvo V40 D2 και το Volkswagen Golf 1.6 TDI.

Αδρεναλίνη ψηλά και τον Δεκέμβριο, με το Οpel Astra OPC…

Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDM

Η πρώτη μας γνωριμία με τη νέα γενιά του Toyota Auris, ενός πολύ σημαντικού μικρομεσαίου μοντέλου τόσο για την ευρωπαϊκή αγορά, όσο και για τη δική μας.

Το Ford Focus RS, επί της διαδικασίας…

Τα δύομεγάλα πρωταθλήματα κρίθηκαν, με τον τίτλο στη Formula 1 να κρίνεται στον τελευταίο αγώνα, με ιδιαίτερα συναρπαστικό τρόπο. Ναι, ο Γερμανός έγραψε ιστορία, καθώς κανένας άλλος από το 1950 μέχρι σήμερα δεν είχε κατακτήσει τρεις παγκόσμιους τίτλους μόλις στα 25 του χρόνια και, μάλιστα, συνεχόμενους…

Ο Σεμπάστιαν Λεμπ, είναι μια άλλη περίπτωση, που αποδίδεται -αν μας επιτρέπετε- με την έκφραση “ο Σουμάχερ του WRC”. Ύστερα από εννέα παγκόσμιους τίτλους ο Γάλλος ανακοίνωσε πως δε θα έχει ξανά πλήρη εμπλοκή στο πρωτάθλημα, συμμετέχοντας μόνο σε επιλεγμένους αγώνες. Στον αντίποδα, ο “Λεμπ της F1” -o Σουμάχερ δηλαδή- ανακοίνωσε την οριστική αποχώρησή του από τα Grand Prix. Δυό μεγάλοι οδηγοί, σε δυό παράλληλους κόσμους, το ίδιο γοητευτικούς κι ανεκτίμητους…

Από τις 3 Δεκεμβρίου, στα περίπτερα…

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ