top icon
WRC

Και ο Hayden Paddon στο WRC 2;

O Hayden Paddon έρχεται να προστεθεί στη λίστα των πρώην εργοστασιακών οδηγών που εξετάζουν τη συμμετοχή στο WRC 2 της επόμενης χρονιάς.

Μπορεί η κορυφαία κατηγορία του WRC, που από το 2022 θα περιλαμβάνει υβριδικά κινητήρια σύνολα για τα αυτοκίνητα Rally1, να κλέβει λογικά τις εντυπώσεις, όμως και το WRC 2 αναμένεται να έχει υψηλό επίπεδο συναγωνισμού την επόμενη χρονιά.

Αυτό πιστοποιείται από το ενδιαφέρον συμμετοχής οδηγών με σημαντική εμπειρία, ακόμη και στο κορυφαίο επίπεδο, κατά το πρόσφατο ή απώτερο παρελθόν. Το τελευταίο όνομα που προστίθεται στη λίστα, είναι αυτό πρώην οδηγού της Hyundai, Hayden Paddon.

Ο Νεοζηλανδός, που έχει κατασκευάσει δικό του ηλεκτρικό αυτοκίνητο και μπορείτε να διαβάσετε αποκλειστική του συνέντευξη στην ιστοσελίδα μας, στοχεύει να επιστρέψει στο WRC, έχοντας διετές πλάνο και κάνοντας την αρχή από το WRC 2, με Hyundai i20 N Rally2.

Hayden Paddon: Επιστροφή μέσω WRC 2;

Ο 34χρονος πρώην εργοστασιακός οδηγός της Hyundai, που ξεκίνησε την πορεία του από το Pirelli Star Driver, κατέκτησε τον τίτλο του PWRC το 2011 και έκτοτε είχε σταθερά ανοδική πορεία.

Αυτή τον έφερε στη Hyundai, όπου και παρέμεινε κατά την πενταετία 2014-2018.

Καλύτερό του αποτέλεσμα ήταν η νίκη στο Ράλλυ Αργεντινής το 2016, με συνοδηγό στο Hyundai i20 WRC τον John Kennard, έπειτα από μάχη που κρίθηκε στην Power Stage, απέναντι στους κυρίαρχους Sebastien Ogier-Julien Ingrassia με το Volkswagen Polo R WRC.

Έπειτα από 80 αγώνες στο WRC, ο Hayden Paddon έχει ανέβει 8 φορές στο βάθρο και έχει πετύχει 38 ταχύτερους χρόνους σε ειδικές διαδρομές.

Καλύτερή του σεζόν, σε βαθμολογικό επίπεδο, ήταν το 2016, όταν κατατάχθηκε στην 4η θέση.

Hayden Paddon - Rally Argentina 2016

Με τις θέσεις στις ομάδες της κορυφαίας κατηγορίες να είναι κατειλημμένες, αρκετοί έμπειροι ή και ταλαντούχοι οδηγοί, έχουν συγκεντρωθεί περίπου αναγκαστικά, στο WRC 2.

Έναν θεσμό που από τη νέα χρονιά αποκτά ακόμη μεγαλύτερη αίγλη, καθώς σε αυτόν θα εντάσσονται όλα τα αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally2, με επιμέρους τίτλους για Ομάδες ή Νέους οδηγούς.

Με αυτόν τον τρόπο, η FIA και ο Promoter βοηθούν στη βελτίωση του συναγωνισμού, ενώ παράλληλα βάζουν τέλος στον πονοκέφαλο της κατανόησης των αποτελεσμάτων, όπως ίσχυε με το διαχωρισμό μεταξύ WRC 2 και WRC 3, μέχρι πέρυσι.

Ταυτόχρονα, η επιστροφή του Ράλλυ Νέας Ζηλανδίας στο πρόγραμμα του WRC, έδωσε έρεισμα ώστε ο Paddon να επιδιώξει την επιστροφή του στο θεσμό.

Hayden Paddon 02

“Θέλω να επιστρέψω στην Ευρώπη”, δήλωσε στο www.wrc.com ο Hayden Paddon. “Βρεθήκαμε κοντά σε επιστροφή για έναν αγώνα 4 φορές τον περασμένο χρόνο, όμως κάθε φορά η πανδημία μας σταματούσε.

“Κοιτάζουμε για περισσότερες από μία σεζόν, θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα διετές πρόγραμμα αν μπορούμε.

“Ακόμη αναζητούμε χρηματοδότηση όμως πλησιάζουμε”.

Όσον αφορά στους αγώνες που θα συμμετάσχει, ο Νεοζηλανδός ανέφερε:

“Δε νομίζω πως θα είμαστε έτοιμοι στους πρώτους δύο αγώνες του WRC, αλλά κοιτάζουμε να εισέλθουμε στο WRC 2 την άνοιξη. Τα αυτοκίνητα Rally2 είναι πιο ρεαλιστική επιλογή”.

Όπως με κάθε πρώην εργοστασιακό οδηγό, ο Paddon δεν κρύβει πως θέλει να επιστρέψει στην κορυφαία κατηγορία Rally1, ιδιαίτερα για το Ράλλυ Νέας Ζηλανδίας.

“Φυσικά, θέλω να είμαι σε ένα Rally1 και θα ήταν όνειρο να οδηγήσω τέτοιο αυτοκίνητο στο Ράλλυ Νέας Ζηλανδίας.

“Γνωρίζω τους δρόμους σαν την παλάμη μου και νομίζω πως θα μπορούσα να κάνω καλή δουλειά.

“Ακόμη αισθάνομαι πως βρίσκομαι σε καλή φόρμα και γνωρίζω πως οδηγώ καλά”.

Hayden Paddon 03

Πέραν του Hayden Paddon, αρκετοί ακόμη οδηγοί υψηλού προφίλ, προετοιμάζονται για συμμετοχή στο WRC 2.

Ο Πρωταθλητής Andreas Mikkelsen και πρώην teammate του Paddon στην Hyundai, θα ξεκινήσει στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο με Skoda Fabia Rally2 evo της Toksport, ενώ από τα μισά της χρονιάς αναμένεται να οδηγήσει το νέο Fabia Rally2, προδιαγραφών 2022.

Επιπλέον, αρκετά πιθανή θεωρείται η συνεργασία της Skoda Motorsport και με τον Kris Meeke, ο οποίος έχει ήδη πραγματοποιήσει δοκιμές με το νέο αυτοκίνητο, ενώ ο Nikolay Gryazin ανακοίνωσε τη μεταπήδησή του στην Toksport, για συμμετοχή με Skoda Fabia Rally2 evo.

Στη Hyundai Motorsport, πέραν του Paddon, σχεδόν βέβαιη θεωρείται η συμμετοχή του Teemu Suninen στο WRC 2, ενώ για συνεργασία με την ομάδα έχει συμφωνήσει και ο Ισπανός Pepe Lopez.

Όσον αφορά στη Citroen Racing, οι πληροφορίες αναφέρουν πως βρίσκεται  κοντά σε συμφωνίες με τους Mads Ostberg, Eric Camilli και Yohan Rossel.

Με την M-Sport Ford αναμένεται να αγωνίζονται οι Jari Huttunen και Erik Cais.

Τέλος, με Skoda Fabia Rally2 evo θα αγωνιστεί σε 7 αγώνες (μεταξύ των οποίων και το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις) ο Chris Ingram, καθώς και οι Marco Bulacia, Emil Lindholm, όλοι τους με αυτοκίνητα της Toksport.

Photos: Red Bull Content Pool

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ