top icon
Αγώνες

Eurosol: Η ομάδα του Πρωταθλητή!

Για την επίτευξη της επιτυχίας απαιτούνται μία σειρά από παράγοντες και ο Σωκράτης Τσολακίδης στην κατάκτηση του φετινού τίτλου είχε άσσο στο μανίκι του την Eurosol Racing Team.

Το ταλέντο δεν αρκεί από μόνο του για να έρθει το αποτέλεσμα και εν τέλει η επιτυχία. Όπως διαπιστώνουμε πολύ συχνά στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, το αυτοκίνητο, η ομάδα και πάνω από όλα οι άνθρωποι που την απαρτίζουν, είναι κρίκοι που συμβάλλουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Ακριβώς σε αυτό το πνεύμα, ο Σωκράτης Τσολακίδης στο κυνήγι του φετινού Πανελληνίου Πρωταθλήματος, είχε στη διάθεση του μία ομάδα με σημαντικές παραστάσεις από διεθνείς αγώνες και κορυφαίους οδηγούς κατά καιρούς στις τάξεις της. Ο λόγος για την ουγγρική Eurosol Racing Team του Janos Puskadi, η οποία και διαθέτει δύο ολοκαίνουργια Skoda Fabia R5 στη διάθεση της. Στο περιθώριο του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος, αγώνα που ο Σωκράτης Τσολακίδης με τον Χάρη Δήμο εξασφάλισαν τον τίτλο του Πρωταθλητή Ελλάδος για δεύτερη φορά στην καριέρα τους, είχαμε τη δυνατότητα να δούμε και πάλι μετά το Ακρόπολις την Eurosol εν ώρα εργασίας, αλλά και να μιλήσουμε με τον Janos Puskadi, ιδιοκτήτη της ομάδας.

Η ιστορία της ουγγρικής ομάδας ξεκίνησε πριν από περίπου δώδεκα χρόνια, όταν ο Janos ξεκίνησε να αγωνίζεται ως οδηγός για προσωπική ευχαρίστηση. Δύο χρόνια αργότερα, με την αγορά του Honda Civic Type-R και εξακολουθώντας να απολαμβάνει το χόμπι του, αποφάσισε πως αντί να έχει το αυτοκίνητο στο γκαράζ, να το νοικιάζει στους αγώνες που δεν συμμετέχει. Με το πέρασμα του χρόνου η ομάδα μεγάλωσε και ακολουθώντας το πνεύμα της εποχής το Civic αντικαταστήθηκε από ένα αντίστοιχο προδιαγραφών R3, με το οποίο αργότερα ο Zoltan Bessenyey κατάκτησε το '13 και το '14 τον τίτλο στην κατηγορία 2WD στο ERC. Παράλληλα, στις εγκαταστάσεις της ομάδας είχαν ήδη φτάσει από το 2012 τα πρώτα Fabia S2000, τα οποία και αντικαταστάθηκαν αργότερα από τα σύγχρονα R5.

Σήμερα η εικόνα στην Eurosol είναι τελείως διαφορετική σε σχέση με το 2007: “Αυτή τη στιγμή έχουμε δύο Skoda Fabia R5 στην Ουγγαρία. Η ομάδα μεγαλώνει συνεχώς και απασχολεί όλο και περισσότερα άτομα”, μας αναφέρει ο Janos Puskadi και συνεχίζει: “Έχουμε αποκτήσει σημαντική εμπειρία κάνοντας μόνο φέτος περισσότερα από 3.000 αγωνιστικά χιλιόμετρα με τα αυτοκίνητα μας σε αγώνες εθνικών Πρωταθλημάτων, αλλά παράλληλα του ERC και του WRC.” Oι οδηγοί της ομάδας δεν είναι άγνωστοι στους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αφού εκτός από τον Έλληνα Πρωταθλητή Σωκράτη Τσολακίδη, τα Fabia της Eurosol οδηγούν οι πρώην Πρωταθλητές Ουγγαρίας (Benik Balazs), Αυστρίας (Andreas Aigner) και Πολωνίας (Grzegorz Grzyb). “Φέτος, οδήγησαν τα αυτοκίνητα μας πολλοί και καλοί οδηγοί, κάτι που μας κάνει ιδιαίτερα υπερήφανους. Μας εμπιστεύθηκαν και είναι ιδιαίτερα σημαντικό ότι αυτή τη στιγμή εμφανίζονται άκρως ικανοποιημένοι και θέλουν να συνεχίσουν μαζί μας και τη νέα χρονιά.

Όπως είναι λογικό, η παρουσία της ομάδας και τα αποτελέσματα έχουν παίξει το ρόλο τους στο να ενδιαφέρονται διάφοροι οδηγοί εν όψει της νέας χρονιάς. “Ναι, είναι αλήθεια ότι αρκετοί οδηγοί έχουν εκφράσει ενδιαφέρον και μας έχουν πει τα σχέδια τους. Από την πλευρά μας υπάρχει η σκέψη να μεγαλώσουμε και άλλο την ομάδα, αλλά χωρίς να ξεπεράσουμε τα όρια μας. Προτιμούμε να διατηρήσουμε ένα χαμηλό σχήμα και για αυτό το λόγο ίσως να αποκτήσουμε ένα αυτοκίνητο ακόμα. Αλλά όχι περισσότερα. Αυτό είναι το όριο μας. Για ένα αυτοκίνητο χρειάζονται τέσσερα με έξι άτομα κατά τη διάρκεια του αγώνα. Αν διαθέτουμε δύο Fabia, απαιτούνται δέκα με έντεκα άτομα, ενώ αν μας ζητηθεί και η παρουσία catering, τότε χρειάζονται ακόμα περισσότερα. Οι σταθεροί μηχανικοί στις εγκαταστάσεις μας είναι τρεις και οι υπόλοιποι τους πλαισιώνουν στον αγώνα ανάλογα με τον αριθμό των αυτοκινήτων. Δεν θέλουμε να μεγαλώσει άλλο η ομάδα. Προτιμώ να είναι μικρή, να μπορώ να την διαχειριστώ και να την κατευθύνω, και εν τέλει να επιβλέπω-διαχειρίζομαι τα πάντα όπως θέλω εγώ.

Όπως αναφέραμε παραπάνω, ο ίδιος είχε ξεκινήσει ως οδηγός και εν συνεχεία προέκυψε η σύσταση της ομάδας. Παρόλα αυτά, πάντα συμμετείχε με μεγάλη συχνότητα στους αγώνες, με εξαίρεση τη φετινή χρονιά, όπου έχει λάβει μέρος μόλις σε τρεις. “Μου αρέσει πολύ η οδήγηση και το απολαμβάνω, αλλά πλέον ο χρόνος μου είναι περιορισμένος. Θα ήθελα να συμμετέχω περισσότερο, αλλά η ζήτηση που υπάρχει για τα αυτοκίνητα της ομάδας είναι μεγάλη και δεν υπάρχει ο χρόνος. Πλέον, έχω περιοριστεί σε κάποιους επιλεκτικούς αγώνες, όταν ένα από τα Fabia είναι διαθέσιμο.” Κάτι που σημαίνει ότι η Eurosol Racing Team μάλλον θα έχει έντονη παρουσία και τη νέα χρονιά, και ο Janos Puskadi μας το επιβεβαιώνει θέτοντας ψηλά τον πήχη για το 2018. “Για το 2018 στόχος μας είναι οι διεθνείς διοργανώσεις. Θέλουμε να συμμετάσχουμε στο ERC, αλλά και στο WRC.” Από την πλευρά μας, γνωρίζοντας ότι είναι δύσκολο να τους δούμε σε όλο το Παν.Π.Ράλλυ, ελπίζουμε να δούμε το κίτρινο Skoda Fabia R5 και πάλι στο Ράλλυ Ακρόπολις, με τον Σωκράτη Τσολακίδη και τον Χάρη Δήμο να διεκδικούν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στον εθνικό μας αγώνα._Π.Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ