Μια σκληροπυρηνική 911, που γεφυρώνει, ως προς τον χαρακτήρα της. το όποιο «χάσμα» ανάμεσα στην καθαρόαιμη GT3 και τις απλές 911.
Σε λίγα 24ωρα από σήμερα, η γερμανική εταιρεία αναμένεται να παρουσιάσει στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης τη νέα 911 R, ένα αυτοκίνητο που ο φωτογραφικός φακός των… κατασκόπων μας έχει ήδη συλλάβει κατά τη διάρκεια των τελευταίων του… περιηγήσεων του,πριν την επίσημη πρεμιέρα. Και, μάλιστα, χωρίς ίχνος εξωτερικού καμουφλάζ.
Όπως φαίνεται και στις σχετικές φωτογραφίες, η νέα 911 R, όπως πιθανολογείται ότι θα ονομάζεται η ενδιάμεση αυτή παραλλαγή του γερμανικού κουπέ, δανείζεται πολλά από τα σχεδιαστικά γνωρίσματα της GT3, με εξαίρεση την θηριώδη πίσω αεροτομή, η οποία στη συγκεκριμένη περίπτωση λάμπει δια της απουσίας της.
Προς το παρόν, η εταιρεία δεν αποκαλύπτει τι ακριβώς μας επιφυλάσσει η νέα 911 R σε ότι αφορά στα μηχανικά της μέρη. Οι πρώτες πληροφορίες, πάντως, αναφέρουν πως ο γνωστός επίπεδος ατμοσφαιρικός κινητήρας των 3,8 λίτρων, ο οποίος θα αποδίδει περί τους 475 ίππους, θα συνδυάζεται κατ’ αποκλειστικότητα με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και όχι με το δημοφιλές «διπλόδισκο» PDK της εταιρείας.
Καλά -για τους κληροπυρηνικούς οπαδούς της μάρκας- είναι τα νέα που αφορούν και στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου, καθώς οι Γερμανοί φαίνεται να έχουν αποφασίσει να αφαιρέσουν αρκετά αξεσουαάρ άνεσης και… πολυτέλειας, προκειμένου η νέα 911 R να παραμείνει όσο το δυνατόν πιο λιτή και ελαφριά.
Αν όλα τα παραπάνω επιβεβαιωθούν, το πιο πιθανό είναι η νέα Porsche 911 R να ενταχθεί στη γκάμα του μοντέλου ως μια έκδοση περιορισμένης παραγωγής. Σε κάθε περίπτωση, το όλο… μυστήριο θα λυθεί οριστικά σε λιγότερο από δύο εβδομάδες από σήμερα._Χ.Α.