Το Ράλλυ Παλάδιο από την Start Line, δικαίωσε τον τίτλο μητέρα των μαχών στην άσφαλτο. Με επίκεντρο την Μάνδρα που φόρεσε τα καλά της, διδάσκοντας φιλοξενία, οι λίγοι αλλά εξαιρετικοί συμμετέχοντες και θεατές, απόλαυσαν ένα σοβαρό, ιδιαίτερα ποιοτικό αγώνα.
Η ασφάλεια στους Ελληνικούς αγώνες έχει ονοματεπώνυμο και καθρεφτίζεται στη Start Line.
Στα δύσκολα, όπως σήμερα σε κρυφτό με τον καιρό, το πάθος του Πασαλή για την τελειότητα, κερδίζει την ταχύτητα του Χιωτίδη και οι δύο με ρεφλέξ που ζηλεύουν οι νεότεροι.
Δύσκολος αγώνας στην Αττική με έναν Άγιο Γιάννη που θα βρεις μόνο σε ειδική του Costa Brava και μάλιστα φθινόπωρο.
Εδώ η τέχνη συναντάει το τσαγανό, ότι δίδαξαν οι Παναγιώτης Λ. Κύρκος-Γιώργης Πολυζώης ζωγραφίζοντας με το οικογενειακό EVO. Αν σχολιάσεις σε Λεωνίδα ή Λάμπρο Κύρκο ότι τα EVO είναι «καμιόνια» στην άσφαλτο θα απαντήσουν σεμνά -ότι τους χαρακτηρίζει- «δεν έχεις οδηγήσει δικό μας».
Το πιστοποίησε ο Πάνος νικώντας και τις κατά ISO τεχνικές προδιαγραφές και δυνατότητες του ΕVΟ, στη μάχη με τα R5!
O Πρωταθλητής Πάνος Κύρκος, γεννημένος νικητής, αξιοποίησε την ποιότητα του Γιώργου Πολυζώη που έχει την ευφυΐα να εκσυγχρονίζεται ακόμα και αν συμμετέχει ευκαιριακά σε αγώνες και το EVO στα χέρια τους θύμιζε το WRC του Μάκινεν στο Σαν Ρέμο. Όταν ο δρόμος, ειδικά στον Άγιο, σε ορισμένα σημεία δεν απείχε από τη χωμάτινη διαδρομή της εποχής μας. Ένα μασίφ κομμάτι οι άνθρωποι και η μηχανή τους διέγραφαν τροχιές σε πτήση, ενίοτε με φαντασία που κάνει τη διαφορά, ότι λείπει από τους Ελληνικούς αγώνες.
Δυστυχώς για το ενδιαφέρον και τη σφραγίδα της επίδοσης στο φύλλο αγώνα, δεν ολοκλήρωσαν εγκαταλείποντας πριν την αφετηρία της έβδομης από τις εννέα ε.δ., από μετάδοση, στα χιλιοστά εμπρός από τους Αλυγιζάκη-Χατζηδάκη με τη Φάμπια, που κέρδισαν για δεύτερη φορά το Παλάδιο.
Σημαντική η επίδοση τους, αφού είχαν να διαχειριστούν τη βαθμολογία, τις κακοτοπιές και το “Κυρκάκι” που με Πολυζώη σφραγίζει το καρνέ ως “Κύρκαρος”. Είναι Λέων, ο Πάνος. Έχει ποιότητα ο Λευτέρης, όταν tarmac master παραμένει ο Γιώργος Αναπολιοτάκης. Είδε το δόλωμα αλλά και τη φάκα και δεν ανταποκρίθηκε, το άφησε το γάντι μετέωρο και με το Θανάση Τσιούκα στη 2η θέση φόρτωσαν έναν ακόμα τίτλο στο Φιέστα Πολυπρωταθλητής.
Μακάρι το 2022 η νέα προκήρυξη να τους φέρει στο χώμα. Δεν έχουμε αμφιβολία ότι θα λάμψουν και στη σκόνη, αλλά απαιτείται μπάτζετ, όπως και για τον Λευτέρη Αλυγιζάκη που τον έχουμε δει με EVO να δημιουργεί και στο καφέ τερέν που του αρέσει.
Μονοπώλησαν μεν, αλλά…
Στους παραπάνω τρεις επικεντρώθηκε το ενδιαφέρον, αφού η διεκδίκηση της νίκης αποτελεί σπάνιο είδος στην επικράτεια, αλλά δεν επισκίασαν εξαιρετικούς.
Υπέροχους gentleman οδηγούς με EVO και κυρίως τους τρομοκράτες με τα F2.
Ότι με κίνηση σε έναν άξονα και ειδικά εμπρός, εδώ στην άσφαλτο.
Δεν ακούγεται το 208 Rally4, κλείνεις τα αφτιά σου στον γαλλικό 3κύλινδρο, αλλά σου σηκώνονται οι τρίχες στα πατήματα του Πασχάλη Χατζημάρκου (δίπλα του ο Νικόλας Ιντζόγλου), ενώ γουρλώνεις μάτια όταν έρχονται οι χρόνοι τους στην οθόνη του κινητού σου.
Ενημέρωση
Μέσω omae-live δια χειρός infomega και διαχρονικά η Start Line συνεργάζεται με τους καλύτερους.
Επιπέδου WRC οι συνεργάτες τους, από τους άρχοντες-στελέχη, μέχρι τους πλοηγούς και τους γιατρούς, με την κ. Αβραμίδου, κόσμημα δίπλα στον τεράστιο Νικόλα Παππά, ενώ δεν ήταν τυχαία η διακριτική παρουσία του Τάσου Αθανασίου στη Μάνδρα. Ο Τ.Α., παρά τις διαφωνίες μας με τακτ πλέον, είναι όπλο και όχι ένα ακόμα εργαλείο του μηχανισμού. Αντίστοιχα ποτέ σε αγώνα τους δεν είναι σύμπτωση το καλύτερο υλικό σε κριτές με αναβαθμισμένους ενδιάμεσους σε αριθμό και ποιότητα. Ένα Ευρωπαϊκό στήσιμο διαδρομής με σκληρή δουλειά και την παραμονή ώστε να νιώσουν οι αγωνιζόμενοι ότι κάποιος ενδιαφέρεται και δεν χρησιμοποιούνται. Σαφέστατα μας άρεσε η παρουσία του Αποστόλη Μαρασλή ως εκπρόσωπος ΣΟΑΑ στον αγώνα. Το ξύπνημα τους λόγω ΣΑΜΑΕ, κακά τα ψέματα.
Στη Μάνδρα, η αφετηρία και ο τερματισμός, όπου και το service park, μακριά απο την κλάση του αγώνα, το επίπεδο που καθορίζουν ο οργανωτής και οι αγωνιζόμενοι που φιλοξενεί.
Είπαμε, τρομοκράτες…
Οι παραδοσιακές προσθιοκίνητες δυνάμεις διαφορετικών κατηγοριών, οπότε και διαφορετικό σύστημα αλλαγής των 5 ή 6 ταχυτήτων, με κινητήρες χωρίς τούρμπο και εδώ έχουμε πυραύλους για κλεφτοπόλεμο στα χέρια ικανών.
Σημειώνουμε την επίδοση των Νικόλα Κομνού και Κόντου με το ex-Αυγερόπουλος «106» όπου προσαρμόστηκαν αμέσως και οδήγησαν αξιοποιώντας συνολικά τα μηχανικά μέρη και όχι μόνο την καρότσα όπως είχαν συνηθίσει. Την καρότσα, οδηγώντας με τη φόρα, ότι απαιτεί τέχνη και τσαγανό, αξιοποίησαν τα μέγιστα, οι Χρήστος Βλάχος-κ. Νικολέτα Μπίρμπου με το 106 RΝ2. Όπως το έκανε στον Μερκούρη ο Δημήτρης Αμαξόπουλος με το APR 106-N2! Αντίστοιχη περίπτωση, ιπτάμενοι στον Μερκούρη και σήμερα στον Ιωάννη, οι εξαιρετικοί Καραδημήτρης-Μουρτζούκος που με το «206» τους ήταν στην κόντρα με τον Κομνό, αλλά προδόθηκαν και καθυστέρησαν σημαντικά στην 9η τελευταία ε.δ. του αγώνα.
Εκκίνησαν 31 πληρώματα, ολοκλήρωσαν τα 21, αριθμοί που δεν ταιριάζουν με το Παλάδιο και σε κάθε περίπτωση από την αφετηρία μέχρι τον τερματισμό με ενδιάμεσο σταθμό το σέρβις παρκ είχες μάτια για την Ιντεγκράλε του Παπάζογλου, το Ρίτμο του Καλαϊτζιάν και το «131» του Γεροβασίλη. Κοσμήματα με ιστορία, εκπρόσωποι της Ιταλικής σχολής, σταθμευμένα με φινέτσα και σε κίνηση με απαιτήσεις, ανάμεσα σε φτερούγες και «ΣαξόΡαλλα», το οξυγόνο των Ελληνικών αγώνων.
Το 2022…
Ο αγώνας, που κακά τα ψέματα θέλει restart, υποβαθμίζεται και θα προσμετράει στο Κύπελλο Ασφάλτου.
Θυμίζουμε πως στο παρελθόν συνέβαινε συχνά αυτό ανάλογα με τη σχέση του οργανωτή προς τους διοικούντες. Αντικειμενικά κριτήρια δεν προκύπτουν, οπότε αγώνες μοιράζουν οι πρόεδροι δύο Σωματείων, αλλά δεν είναι της παρούσης.
Πάντως ιστορικά, ο αγώνας όποτε προσμετρούσε στο κύπελλο, έβγαινε πιο δυνατός.
Με το Ράλλυ Παλάδιο σήμερα Σάββατο και με τον προκριματικό γύρο του FIA Rally Star αύριο Κυριακή, ολοκληρώθηκε η αγωνιστική δραστηριότητα για το 2021.
Με την ευκαιρία
Ήταν όμορφα τότε, μόλις προχθές στο ΟΑΚΑ η «τελεία και παύλα» στον επίλογο της αγωνιστικής χρονιάς. Με την εκδήλωση-γιορτή συμφιλίωσης με στοιχεία σεβασμού σε όσους λείπουν, από τον Βασίλη Αναγνωστόπουλο, με βασικό χορηγό την ανιδιοτέλεια.
Κρίμα που στο χώρο μας, πλέον και με τον Υφυπουργό Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη πλοηγό στο Hyundai i20 N (δίπλα του ο ΕΛΕΜ με σημειώσεις), προσφορά του περιοδικού μας στον αγώνα, η ιστορία δεν επαναλαμβάνεται.
Ακόμα και όταν η γραφή της τη διατηρεί ζωντανή. Παραμένουμε αισιόδοξοι.
Σύμφωνοι, συγκρατημένα._ Στρατισίνο
ΥΓ: Έλειψαν όπως και από το Μερκούρη οι Μάνος Ρινάκης-Αλέκος Ματαλιωτάκης, που χωρίς καμία αμφιβολία θα συναντήσουμε στο πρωτάθλημα του 2022.