Τον γύρο του διαδικτύου κάνουν οι πρώτες φωτογραφίες του νέου MINI Hatchback με την αρκετά… πιπεράτη εξωτερική περιβολή.
Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που είδαν το φως της δημοσιότητας οι πρώτες, επίσημες φωτογραφίες του καμουφλαρισμένου πρωτοτύπου του νέου MINI Hatcback (περισσότερα μπορείτε να δείτε εδώ) και σήμερα νέο… υλικό από το βρετανικό «χατς» έρχεται στην επιφάνεια μέσω του προσωπικού λογαριασμού του δημοσιογράφου και συνεργάτη της βρετανικής έκδοσης του περιοδικού Autocar, Greg Cable.
Αν μη τι άλλο, οι «γυμνές» φωτογραφίες του νέου MINI Hatchback, που αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα το 2023, προκαλούν αρκετή εντύπωση, πρωτίστως χάρη στο νέο σχεδιασμού της ουράς του αυτοκινήτου.
Όπως τονίζεται, οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν σε εγκαταστάσεις της εταιρείας στην Κίνα.
New MINI @MINI@BMW @BMWGroup @GWMGlobal pic.twitter.com/GFq55Rw2ai
— Greg Kable (@GregKable) December 10, 2021
Όπως έχει καταστεί σαφές, το νέο MINI Hatchback θα διατίθεται, όπως και η υπάρχουσα εκδοχή του μοντέλου που «τρέχει» στις κατά τόπου αγορές, τόσο σε ηλεκτρική όσο και σε συμβατικές εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Το νέο MINI Hatchback αναμένεται να είναι μικρότερο σε διαστάσεις, αν και μέχρι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει επίσημη επιβεβαίωση από το εργοστάσιο.
Επιπρόσθετα, όλα μαρτυρούν ότι θα διαθέτει κοντύτερους προβόλους εμπρός και πίσω, ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και ένα παρμπρίζ με μεγαλύτερη κλίση προς τα πίσω, που στόχο έχει τη βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης.
Από εκεί και πέρα, εξελίξεις αναμένονται και στο «στρατόπεδο» των εκδόσεων John Cooper Works, οι οποίες, όπως όλα μαρτυρούν, θα κινούνται στη επόμενη γενιά του βρετανικού μοντέλου από ηλεκτροκινητήρα.
Τα μεσοπρόθεσμα πλάνα της MINI
Το 2023 η MINI θα έχει παρουσία στον κόσμο της αμιγούς ηλεκτροκίνησης όχι μόνο με το 3θυρο MINI, αλλά και με δύο νέα crossover μοντέλα, ένα στη μικρή κατηγορία και ένα στην premium compact κλάση – το τελευταίο θα έχει μάλιστα αρκετές επιρροές από το πρωτότυπο MINI Vision Urbanaut.
Τη χρονιά αυτή θα παρουσιαστεί, όπως έχει δηλώσει η εταιρεία, και το νέο Countryman, το οποίο θα είναι διαθέσιμο σε ηλεκτρική έκδοση καθώς και με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Το νέο αυτό μοντέλο θα βασίζεται στο δάπεδο της επερχόμενης, νέας γενιάς της BMW X1 και θα παράγεται στη μονάδα του Γερμανού κατασκευαστή στη Λειψία – κάτι που σημαίνει ότι το νέο Countryman θα είναι το πρώτο Made in Germany μοντέλο της MINI.
Την ίδια στιγμή, το τελευταίο νέο μοντέλο της MINI με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα βγει από τις γραμμές παραγωγής της μάρκας το 2025, ενώ από τις αρχές της δεκαετίας του 2030 η MINI θα καταστεί μια πλήρως ηλεκτρική μάρκα. Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι η MINI εκτιμά ότι το 50% των πωλήσεών της ήδη από το 2027 θα απαρτίζονται από αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα.
Η MINI ποντάρει στην κατασκευή οχημάτων στην Κίνα
Η Κίνα, η μεγαλύτερη από πλευράς όγκου αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο, συνεχίζει να αναπτύσσεται δυναμικά και η σημασία της για τη MINI θα αυξηθεί σημαντικά στο εγγύς μέλλον. Επί του παρόντος πάντως, περίπου το 10% όλων των νέων οχημάτων της μάρκας που παράγονται παραδίδονται σε πελάτες στην Κίνα. Προκειμένου να συμμετάσχει στη θετική εξέλιξη της αγοράς στην Κίνα, διαθέτοντας συγχρόνως σε αυτή μεγαλύτερο αριθμό νέων αυτοκινήτων, η MINI θα καταστεί πολύ σύντομα από μια μάρκα «εισαγωγής νέων οχημάτων» σε μια εταιρεία «τοπικής παραγωγής αυτοκινήτων».
Έτσι, από το 2023 και μετά, τα νέα μοντέλα στην κατηγορία των μικρών οχημάτων που θα εξελιχθούν υπό το «δόγμα» του e–mobilty θα παράγονται στην Κίνα – ένα από αυτά θα είναι και η ηλεκτρική έκδοση του νέου MINI Hatchback.
Η παραγωγή τους θα λάβει χώρα στο νεόδμητο εργοστάσιο της εταιρείας στην ανατολική Κίνα σε συνεργασία με την Great Wall, ενώ στόχος της εταιρείας είναι η διάθεση των εν λόγω οχημάτων τοπικά, αλλά και σε άλλες αγορές του πλανήτη.