Η Hyundai βρίσκεται στη Γαλλία για δοκιμές με το υβριδικό i20 N Rally1 και σας παρουσιάζουμε τις πρώτες εικόνες του αυτοκινήτου χωρίς “παραλλαγή”.
Η προετοιμασία ενόψει της πρώτης υβριδικής σεζόν στην ιστορία του WRC -που ξεκινά στις 20-23 Ιανουαρίου 2022 με το Ράλλυ Μόντε Κάρλο- κορυφώνεται και η Hyundai πέρασε στο “επόμενο στάδιο” δοκιμών, με το νέο i20 N Rally1.
Τους προηγούμενους μήνες, η ομάδα του Andrea Adamo δοκίμαζε ένα πρωτότυπο, η τεχνογνωσία και τα δεδομένα του οποίου μεταφέρθηκαν στην “πραγματική” εκδοχή του αυτοκινήτου, που βρίσκεται αυτές τις ημέρες στη Γαλλία, πραγματοποιώντας δοκιμές στο χιονισμένο περιβάλλον των Άλπεων.
Σε αυτό το πλαίσιο, η Hyundai Motorsport αφαίρεσε την “παραλλαγή” που είχε το i20 N Rally1 τις προηγούμενες εβδομάδες, αποκαλύπτοντας περισσότερες λεπτομέρειες για το αμάξωμα, μέσω φωτογραφιών τις οποίες εξασφαλίσαμε.
Φανερές είναι οι διαφοροποιήσεις από πλευράς αεροδυναμικής, με τη μεγάλη πίσω αεροτομή, αλλά και τους αεραγωγούς στις πίσω πόρτες, να ξεχωρίζουν.
Hyundai i20 N Rally1: Δοκιμές στη Γαλλία με Tanak, Neuville και Solberg
Οι δοκιμές της Hyundai στη Γαλλία ξεκίνησαν χθες, Κυριακή 28 Νοεμβρίου και θα έχουν διάρκεια 6 ημερών.
Το αυτοκίνητο με το οποίο θα συμμετάσχει η κορεατική ομάδα στο WRC το 2022 έχει μεγάλες διαφοροποιήσεις, σε σύγκριση με εκείνο που πραγματοποίησε την προσομοίωση αγώνα, πριν από έναν μήνα.
Όπως είχε δηλώσει χαρακτηριστικά ο Andrea Adamo, σχεδόν όλο το αγωνιστικό έχει ανασχεδιαστεί και “μόνο οι ζάντες έχουν μείνει ίδιες”.
Σημαντικές αλλαγές έχουν γίνει σε μετάδοση, ημιαξόνια και πίσω διαφορικό, τη στιγμή που ακόμη και το κέλυφος του κιβωτίου διαθέτει νέο σχεδιασμό.
Θυμίζουμε, πως το Hyundai i20 N Rally1 διαθέτει, όπως όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας, το γνωστό κινητήρα εσωτερικής καύσης, σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 100 kW (136 ίπποι) και ροπής 180 Nm κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης που εξέλιξε για όλες τις ομάδες η Compact Dynamics.
Η μπαταρία του συστήματος, έχει χωρητικότητα 3,9 kWh και δυνατότητα φόρτισης σε πρίζα.
Στα πηδάλια του υβριδικού i20 N Rally1 βρίσκεται ο Ott Tanak, τον οποίο θα ακολουθήσουν οι Thierry Neuville και Oliver Solberg.
Με αυτόν τον τρόπο, δίνεται και “τέλος” στις όποιες φήμες υπήρξαν, χωρίς κάποια επιβεβαίωση, για πιθανή κρίση στις σχέσεις μεταξύ Hyundai και Tanak, με αφορμή την απουσία του Εσθονού από το Ράλλυ Monza για προσωπικούς λόγους.
Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής 2019 με τον συνοδηγό του Martin Jarveoja, καθώς και οι Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe, θα ηγηθούν των προσπαθειών της Hyundai στη νέα, υβριδική εποχή.
Όσον αφορά στον Oliver Solberg, ο Σουηδός θα βρεθεί στο τρίτο εργοστασιακό αυτοκίνητο, εναλλάξ με τον Dani Sordo.
Πάντως, οι τελευταίες πληροφορίες από το εξωτερικό, αναφέρουν πως ο Solberg θα οδηγεί το τρίτο αυτοκίνητο της Hyundai στα Ράλλυ Μόντε Κάρλο, Σουηδίας και Κροατίας.
Ενδιαφέρον έχει το γεγονός πως αυτή την αποκάλυψη έκανε εμμέσως στο DirtFish ο Dani Sordo, ο οποίος φέτος περιμένει να συμμετάσχει σε 3-4 αγώνες, με πρώτο εξ αυτών το Ράλλυ Πορτογαλίας.
Ο πολύπειρος Ισπανός θα αναλάβει και ρόλο μέντορα του Solberg, αφού θα βρίσκεται δίπλα του σε κάθε αγώνα.
Η Hyundai Motorsport και ο Andrea Adamo πιστεύουν πολύ στο ταλέντο του νεαρού οδηγού, ο οποίος αναμένεται να συμμετάσχει σε όλους τους αγώνες του Πρωταθλήματος φέτος, ανεξάρτητα από το αν θα βρίσκεται στην εργοστασιακή τριάδα ή όχι.
Σε περίπτωση που το τρίτο αυτοκίνητο βρίσκεται στα χέρια του Sordo και μέχρι να υπάρχει διαθέσιμο, τέταρτο i20 N Rally1 για τον Solberg, ο 20χρονος αναμένεται να συμμετέχει στους αγώνες είτε με Hyundai i20 Coupe WRC το οποίο θα διαθέτει περιορισμούς στο στόμιο του τούρμπο κ.α., ή με Hyundai i20 N Rally2.
Επιστρέφοντας στα αυτοκίνητα Rally1, να σημειώσουμε πως θα λάβουν Δελτίο Αναγνώρισης στα τέλη του έτους.
Μέχρι τότε λοιπόν, οι ομάδες θα εξαντλήσουν τις 30 ημέρες δοκιμών που διαθέτουν το 2021, ώστε να τελειοποιήσουν τη δομή των αγωνιστικών τους, ενόψει 2022.
Στην Photo Gallery που βρίσκεται στο τέλος του κειμένου, μπορείτε να βρείτε φωτογραφικό υλικό από την πρώτη δοκιμή του Hyundai i20 N Rally1, το οποίο διαθέτει τις πιο πρόσφατες εξελίξεις στο δρόμο για το Ράλλυ Μόντε Κάρλο.
Photos: Hyundai Motorsport