Η Abarth παρουσιάζει δύο νέες ειδικές εκδόσεις, τις 595 Scorpioneore και 595 Monster Energy Yamaha.
Η Abarth παρουσιάζει δύο νέες εντυπωσιακές ειδικές εκδόσεις, τις 595 Scorpioneore και 595 Monster Energy Yamaha. Η παραγωγή του Abarth 595 Scorpioneoro που θα περιοριστεί στις 2.000 μονάδες, τιμά το A112 Abarth Gold Ring, που έμεινε στην ιστορία με το προσωνύμιο Targa Oro. Ένα πραγματικά σπάνιο αυτοκίνητο, το οποίο κατασκευάστηκε το 1979 σε μόλις 150 μονάδες, όλες σε μαύρο χρώμα με χρυσές λεπτομέρειες και πλούσιο εξοπλισμό, όπως άλλωστε ορίζει η Ιταλική παράδοση των αυτοκινήτων granturismo.
Από την πλευρά του, το Abarth 595 Monster Energy Yamaha, είναι η έκφραση των αξιών που μοιράζονται οι Abarth και η Yamaha που έχουν ως βάση, τις επιδόσεις, τους αγώνες, την τεχνολογία, αλλά και την οδηγική απόλαυση. Η συνεργασία των δύο εταιρειών ξεκίνησε το 2015 και συνεχίζει μέχρι σήμερα, έχοντας «γεννήσει» εκτός των άλλων δυναμικές εκδόσεις, όπως οι: Abarth 595 Yamaha Factory Racing Edition (2015), το διθέσιο Abarth 695 biposto Yamaha Factory Racing Edition (2015) και το σπάνιο Abarth 695 XSR Yamaha (2017). Σήμερα, η σκυτάλη περνά στο νέο Abarth 595 Monster Energy Yamaha, το οποίο θα παραχθεί σε 2.000 μονάδες.
Abarth 595 Scorpioneoro
Κίνηση στη νέα ειδική έκδοση δίνουν 165 ίπποι που προσφέρουν αναλογία κιλών ανά ίππο της τάξης του 6,5kg/hp και επιτάχυνση από στάση στα 100χλμ./ώρα σε μόλις 7,3δλ. Ο turbo κινητήρας 1.4 T-Jet είναι προδιαγραφών Euro6D και συνεργάζεται είτε με μηχανικό, είτε αυτόματο κιβώτιο με shift paddles. Το ιδιαίτερο στιλ θα συνοδεύεται και από εξαιρετικά πλούσιο εξοπλισμό, ο οποίος θα περιλαμβάνει το σύστημα πολυμέσων 7″ HD UconnectTM με συμβατότητα με τα Apple CarPlay και Google Android AutoTM, αλλά και ηχοσύστημα BeatsAudio ισχύος 480 W.
Abarth 596 Monster Energy Yamaha
Η αισθητική είναι εμπνευσμένη από τα χρώματα της Yamaha Energy Monster YZR-M1 MotoGP 2020. Το Abarth 595 Monster Energy Yamaha εφοδιάζεται με τον κινητήρα 1.4 T-jet απόδοσης 165 ίππων που συνδυάζεται με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο με paddles για τις αλλαγές. Το κουμπί Sport στο ταμπλό διαφοροποιεί την απόδοση και την απόκριση του κινητήρα, τη ρύθμιση του τιμονιού και τη λειτουργία της ενεργής βαλβίδας της εξάτμισης Record Monza. Το σύστημα πέδησης που σχεδιάστηκε ειδικά για την περίσταση αποτελείται από αεριζόμενους δίσκους σε όλους τους τροχούς διαμέτρου 284χλστ. (εμπρός) και 240χλστ. (πίσω). Στην ανάρτηση τα αμορτισέρ της Koni τεχνολογίας FSD (Frequency Selective Damping) βελτιώνουν το κράτημα και τη σταθερότητα για μια μοναδική εμπειρία οδήγησης. Τέλος το σύστημα πολυμέσων 7″ HD Uconnect που είναι συμβατό με τις εφαρμογές Apple CarPlay και Google Android Auto, διαθέτει σύστημα τηλεμετρίας που επιτρέπει στον οδηγό να μετρά τις επιδόσεις του, καθώς και ένα μοναδικό δημιουργικό με το λογότυπο Monster Energy Yamaha MotoGP που εμφανίζεται κάθε φορά που ενεργοποιείται η οθόνη.
Δελτίο Τύπου