Η Panasonic παρουσίασε σήμερα την πολυαναμενόμενη, πλην όμως πρωτότυπη προς ώρας, νέα μπαταρία της 4680, η οποία θα χρησιμοποιηθεί από την Tesla υποσχόμενη πενταπλάσια αποθηκευτική ικανότητα σε σχέση μ τις υπάρχουσες.
Κατά τη διάρκεια της σύντομης παρουσίασης της νέας μπαταρίας, η Panasonic, και συγκεκριμένα ο επικεφαλής της, Kazuo Tadanobu, δήλωσε ότι η ιαπωνική εταιρεία δεν σχεδιάζει να κατασκευάσει φθηνότερες μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων από φωσφορικό σίδηρο λιθίου (LFP).
Η Panasonic φέτος δημιούργησε μια γραμμή δοκιμών στην Ιαπωνία για να κατασκευάσει τη νέα μπαταρία με κωδικό «4680», που φωτογραφίζει ως ονομασία τις βασικές διαστάσεις της (46×80 mm).
Σύμφωνα με την Panasonic, χάρη στη νέα αυτή μπαταρία, η Tesla θα είναι σε θέση να αποθηκεύσει σε αυτή περισσότερη ενέργεια, μειώνοντας παράλληλα στο μισό το κόστος της.
«Έχουμε εξελίξει αυτή την μπαταρία λόγω της έντονης επιθυμίας του άλλου εταίρου, και πιστεύουμε ότι αυτό μπορεί να οδηγήσει μόνο σε ισχυρότερους δεσμούς», δήλωσε ο Kazuo Tadanobu.
Η δέσμευση της Panasonic να εμβαθύνει τους επιχειρηματικούς δεσμούς της με την Tesla έρχεται καθώς η αμερικάνικη εταιρεία διαφοροποιεί τους προμηθευτές της, πέρα από την ιαπωνική εταιρεία, συνάπτοντας συμβάσεις τόσο με την LG Energy Solution που ανήκει στην LG Chem, όσο και με την κινεζική Contemporary Amperex Technology Co., γνωστή ως CATL.