top icon
Επικαιρότητα

Alfa Romeo 4C

Το νέο μικρό supercar της Alfa Romeo με κινητήρα στο κέντρο και πίσω κίνηση κάνει την πρώτη του επίσημη εμφάνιση στη Γενεύη.

Το νέο μικρό supercar της Alfa Romeo με κινητήρα στο κέντρο και πίσω κίνηση κάνει την πρώτη του επίσημη εμφάνιση στη Γενεύη.
 
Η έκδοση παραγωγής της Alfa Romeo 4C κάνει το ντεμπούτο της στην 83η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου στη Γενεύη. Σχεδιασμένη από τους μηχανικούς της Alfa Romeo, θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Maserati στη Modena. Το νέο μικρό supercar θα είναι διαθέσιμο στις αγορές το 2013 και θα είναι το αυτοκίνητο που θα φέρει ξανά την Alfa Romeo στην αγορά των ΗΠΑ, συμβάλλοντας έτσι στο παγκόσμιο πλάνο ανάπτυξης της εταιρείας.
 
Η Alfa Romeo 4C προέρχεται απευθείας από το πρωτότυπο που έκανε αίσθηση στην Έκθεση της Γενεύης το 2011. Το ακρωνύμιο 4C αντλεί την έμπνευσή του από το ένδοξο παρελθόν: Tα ακρωνύμια 8C και 6C στις δεκαετίες 1930 και 1940 ήταν διακριτικά αυτοκινήτων -αγωνιστικών και εκδόσεων δρόμου- που έπαιρναν ισχύ από τον δυνατό 8κύλινδρο και τον καινοτόμο 6κύλινδρο κινητήρα. Επίσης το αυτοκίνητο επιτυγχάνει με την αρχιτεκτονική και την κατασκευή του το λόγο ισχύος/βάρους ενός αυθεντικού supercar, λιγότερο από 4 κιλά/ίππο. Τέλος, η Alfa Romeo 4C χρησιμοποιεί τεχνολογίες και υλικά κατευθείαν από τα μοντέλα super sports (συμπεριλαμβανομένης της Alfa Romeo 8C Competizione), ανθρακονήματα, αλουμίνιο, πίσω κίνηση και τεχνολογίες από τα τελευταία μοντέλα της Alfa Romeo, αναβαθμισμένα ώστε να ενισχύουν το σπορ χαρακτήρα του μοντέλου ακόμα περισσότερο. Αυτό γίνεται απολύτως σαφές από τον εξ ολοκλήρου αλουμινένιο κινητήρα βενζίνης άμεσου ψεκασμού 1750 Turbo, απόδοσης 240 ίππων για την περίσταση, το σύστημα μετάδοσης διπλού ξηρού συμπλέκτη Alfa TCT και τον επιλογέα Alfa DNA με την νέα επιλογή Race. 
 
Συμπαγείς διαστάσεις: είναι 4 μέτρα μακρύ, 200 cm σε πλάτος, 118 cm σε ύψος και με ένα μεταξόνιο 2,4 μέτρων. Αυτές τονίζουν το μικρό μέγεθος του μοντέλου και ενισχύουν την ευελιξία του. Το αυτοκίνητο επιτυγχάνει πολύ υψηλά επίπεδα αεροδυναμικής, δημιουργώντας αρνητικό Cz (συντελεστής αρνητικής άντωσης).
 
Νέος 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1750 Turbo
Πρόκειται για μια εξέλιξη του κινητήρα που χρησιμοποιείται ήδη στην έκδοση Quadrifoglio Verde της Giulietta. Ο νέος 1750 Turbo διαθέτει αλουμινένιο μπλοκ και ειδικά συστήματα εισαγωγής και εξαγωγής, που έχουν βελτιστοποιηθεί. Επιπλέον χρησιμοποιεί τεχνολογικές λύσεις όπως ο άμεσος ψεκασμός, ο διπλός συνεχώς μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων, έναν υπερσυμπιεστή και σύστημα σάρωσης για την ολοκληρωτική εξάλειψη του turbo lag.
 
Ο βενζινοκινητήρας 1750 Turbo συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού ξηρού συμπλέκτη Alfa TCT. Οι ταχύτητες μπορούν επίσης να αλλάξουν από τα shift paddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι. Η Alfa Romeo 4C σημαδεύει επίσης την πρεμιέρα του νέου επιλογέα Alfa DNA, ο οποίος προσφέρει τις τρεις στάνταρ επιλογές που έχουμε γνωρίσει έως τώρα -Dynamic, Natural and All Weather- αλλά προσθέτει μια ακόμη: τη Race, σχεδιασμένη για να βελτιώσει ακόμα περισσότερο την οδηγική εμπειρία στις αγωνιστικές πίστες.
 
Η τεχνολογική και βιομηχανική τεχνογνωσία των Alfa Romeo και Maserati χρησιμοποιήθηκε στην εξέλιξη της τελικής έκδοσης της 4C. Συγκεκριμένα, η συνεργασία των δυο εταιρειών στόχευε στην ενσωμάτωση της δουλειάς του σχεδιαστικού τμήματος της Alfa Romeo στο εργοστάσιο της Maserati.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ