Στην Έκθεση της Ν. Υόρκης η Nissan έφερε στο φως το ανανεωμένο GT-R παρουσιάζοντας παράλληλα μία επετειακή έκδοση που τιμά την επέτειο των 50 χρόνων του εμβληματικού μοντέλου της ιαπωνικής φίρμας.
Για το ανανεωμένο Nissan GT-R στην κορυφαία έκδοση Nismo, μπορείτε να διαβάσετε εδώ, καθώς σε αυτή την αναφορά μας θα εστιάσουμε τόσο στην ανανέωση που υπέστη η υπόλοιπη γκάμα, όσο κυρίως στην επετειακή έκδοση 50th Anniversary Edition, την οποία η ιαπωνική εταιρεία αποκάλυψε σήμερα στην Έκθεση της Ν. Υόρκης με αφορμή την επέτειο των 50 χρόνων του εμβληματικού σπορ μοντέλου της.
Για τη χρονιά αυτή, το GT-R θα εξακολουθήσει να διατίθεται στις εκδόσεις Premium, Track Edition και Nismo, ενώ σε επιλεγμένες αγορές και στις Pure, Prestige και Black. Εντούτοις, είναι η επετειακή έκδοση 50th Anniversary Edition εκείνη που τραβά την προσοχή, ξεχωρίζοντας για το δί-χρωμο εξωτερικό της που έρχεται να αποτίσει φόρο τιμής στο livery που χρησιμοποιούσαν τα καθαρόαιμα GT-R του Japan GP Series, με τελευταίο το GT-R “R34”. To μπλε αυτό χρώμα διαθέτει τέσσερις στρώσεις και είναι θερμικά επεξεργασμένο ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο «ζωντανό», συνδυαζόμενο για την περίσταση με λευκές ρίγες και ουκ ολίγες πινελιές σε τροχούς, καπό, οροφή κοκ.
Στο εσωτερικό συναντά κανείς μία καμπίνα στην οποίη το κυρίαρχο χρώμα είναι το γκρι. Άλλα στοιχεία που κάνουν το GT-R 50th Anniversary Edition να ξεχωρίζει είναι το διαφορετικό τιμόνι και ο αντίστοιχος επιλογέας, καθώς και τα νέα καθίσματα που διαθέτουν επένδυση από αλκαντάρα.
Στα μηχανικά μέρη του ανανεωμένου GT-R, οι Ιάπωνες ανακοινώνουν μικρές αλλαγές στον γνωστό κινητήρα των 565 ίππων (600 ίπποι στην έκδοση Track Edition αλλά και στη Nismo), οι οποίες εστιάζονται στους διαφορετικούς υπερσυμπιεστές που εξασφαλίζουν καλύτερη απόκριση στις χαμηλές στροφές και βελτιωμένη κατά 5% οικονομία καυσίμου. Επεμβάσεις έχουν γίνει επίσης και στην πολλαπλή εξαγωγής του V6 κινητήρα των 3,8 λίτρων.
Οι μηχανικοί της εταιρείας επενέβησαν και στο 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που πλέον διαθέτει ταχύτερο downshift αλλά και δυνατότητα προεπιλογής της σχέσης της στροφές ακόμα και όταν το ABS είναι ενεργοποιημένο. Νέα είναι επίσης και η εξάτμιση την ώρα που η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση έχει ρυθμιστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να παρέχει καλύτερη σταθερότητα στις στροφές και βελτιωμένη άνεση. Τέλος, το σύστημα διεύθυνσης του ανανεωμένου GT-R είναι πιο γραμμικό και ακριβές από ποτέ, απαιτώντας ελάχιστες διορθώσεις, ενώ ένα νέο brake booster αυξάνει την απόκριση πέδησης._Χ.Α.