top icon
Αγώνες

WRC: Ράλλυ Ισπανίας: Εκτός αγώνα ο Raikkonen!

Ο προτελευταίος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ ξεκίνησε τυπικά σήμερα με τη διεξαγωγή του shakedown, σε μικτή ειδική διαδρομή μήκους περίπου 3 χιλιομέτρων.

Ο προτελευταίος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ ξεκίνησε τυπικά σήμερα με τη διεξαγωγή του shakedown, σε μικτή ειδική διαδρομή μήκους περίπου 3 χιλιομέτρων.

Θυμίζουμε, πως το φετινό Ράλλυ Καταλονίας έχει την ιδιομορφία πως είναι μικτό, με την πρώτη ημέρα να αποτελείται κατά 73,13% από χωμάτινες επιφάνειες, τη στιγμή που ο υπόλοιπος αγώνας είναι, ως είθισται, ασφάλτινος. Το σημερινό shakedown είχε εκ των προτέρων μεγαλύτερη δυσκολία από τη συνηθισμένη για τα πληρώματα. Οι βροχές των περασμένων ημερών κατέστρεψαν το δρόμο, ο οποίος ήταν υπό κατασκευή, με αποτέλεσμα η οργάνωση να εκδώσει δελτίο πληροφοριών, σύμφωνα με το οποίο οι αναγνωρίσεις του shakedown μετατέθηκαν για το πρώτο σημερινό πέρασμα από τη διαδρομή, η οποία ήταν ασφάλτινη για δυο χιλιόμετρα και χωμάτινη για το υπόλοιπο.

Έτσι και έγινε για όλα τα πληρώματα, όμως αυτό που επηρεάστηκε περισσότερο ήταν αυτό των Kimi Raikkonen και Kaj Lindstrom. Σε ένα πέρασμα από άσφαλτο σε χώμα, η Citroen C4 προσέκρουσε με υπερστροφή σε τοιχίο στην άκρη του δρόμου, τούμπαρε και έμεινε ακινητοποιημένη ανάποδα. Οι Raikkonen-Lindstrom κατάφεραν τελικά να επιστρέψουν στο σέρβις, όμως εκεί οι άνθρωποι της ομάδας διαπίστωσαν ζημιά στον κλωβό ασφαλείας, στην οροφή του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα οι Φινλανδοί να τεθούν εκτός. Αυτή η εγκατάλειψη είναι ιδιαίτερη κακή για το Raikkonen, αφού άπαντες περίμεναν τις επιδόσεις του στην καταλανική άσφαλτο, σε έναν αγώνα που ομοιάζει περισσότερο από κάθε άλλον με τους αγώνες πίστας τους οποίους αναμφίβολα ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula 1 για το 2007 γνωρίζει καλύτερα από κάθε οδηγό ράλλυ.

Όσον αφορά το υπόλοιπο αγωνιστικό κομμάτι της ημέρας, χαρακτηριστική ήταν η παρουσία της σκόνης στη διαδρομή, με τον Petter Solberg να αναγκάζεται μάλιστα να σταματήσει σε ένα πέρασμα. Από εκεί και έπειτα, οι Loeb-Elena σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο, εμπρός από τους Solberg-Patterson, ενώ τα πληρώματα των Citroen ακολούθησαν από πολύ κοντά οι Latvala-Anttila και Hirvonen-Lehtinen με τα εργοστασιακά Ford Focus, ενώ οι Sordo-Vallejo συμπλήρωσαν την πεντάδα. Ενδεικτικό είναι πάντως το γεγονός, ότι οι 3 εργοστασιακές Citroen έκαναν από 4 περάσματα, ενώ τα Ford και ο Solberg δύο περισσότερα.

Αναφορικά με τον αγώνα, ο Sebastien Loeb έδωσε το χαρακτηρισμό του φαβορί στον ομόσταβλό του Dani Sordo, λόγω του πλεονεκτήματος που μπορεί να αποκτήσει την πρώτη ημέρα στο χώμα χάρη στη σειρά εκκίνησης. Από εκεί και έπειτα, ο Γάλλος Παγκόσμιος Πρωταθλητής δήλωσε πως ο Ισπανός μπορεί να δημιουργήσει μια διαφορά 20-30 δλ., που για να καλυφθεί θα πρέπει να οδηγήσεις πάρα πολύ γρήγορα, κάτι πολύ δύσκολο για το συγκεκριμένο αγώνα, που ο Sordo γνωρίζει εξαιρετικά. Η πρώτη ε.δ. ξεκινά στις 8:53 τοπική ώρα, δηλαδή 9:53 για τη χώρα μας. _Ν.Δ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ