H Mercedes έκανε το «1-2» με τον Valtteri Bottas επικεφαλής στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Ουγγαρίας, όπου οι θερμοκρασίες ασφαλτοτάπητα ξεπέρασαν τους 60 βαθμούς Κελσίου!
Η διαχείριση των ελαστικών στις ακραίες αυτές θερμοκρασίες ήταν καθοριστικής σημασίας για την απόδοση των μονοθεσίων. Σύμφωνα με τον Bottas, η Mercedes έχει καταφέρει να βελτιώσει την απόδοσή της στις πιο υψηλές θερμοκρασίες στους τελευταίους αγώνες.
Ο Φινλανδός οδηγός της Mercedes κατάφερε να κινηθεί μόλις 27 χλστ. του δλ. ταχύτερα τον team mate του, Lewis Hamilton στην ταχύτερη προσπάθειά του. Ο Bottas παρομοίασε τις σημερινές συνθήκες με φινλανδική σάουνα, ενώ ο Hamilton ανέφερε ότι τα ελαστικά… έλιωναν από τις υπερβολικά υψηλές θερμοκρασίες.
Ο Βρετανός υπέθεσε ότι το μονοθέσιό του ολίσθαινε συνεχώς, λόγω της υπερθέρμανσης των ελαστικών. Αμφότεροι οι οδηγοί της Mercedes δήλωσαν ότι η ημέρα δεν ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο για τους ίδιους όσον αφορά το στήσιμο του μονοθεσίου, ωστόσο τα πράγματα βελτιώθηκαν αισθητά κατά τη διάρκεια των διαδικασιών.
Ο Bottas πιστεύει ότι η Mercedes θα έχει τη δυνατότητα να διεκδικήσει την pole position αύριο, αν και προειδοποίησε ότι η Red Bull δεν έχει αποκαλύψει όλα της τα χαρτιά ακόμα. Πάντως, η ταχύτερη επίδοση του Max Verstappen ήταν 0,3 δλ. πιο αργή από αυτήν που χάρισε την 1η θέση στον Bottas.
Πέραν της απόδοσης στον ένα γύρο, η Mercedes έδειχνε να έχει το πάνω χέρι και στις προσομοιώσεις αγώνα, ιδίως με τον Hamilton, ο ρυθμός του οποίου ήταν πολύ καλύτερος ακόμα και από αυτόν του Bottas, με τη διαφορά να φτάνει ακόμα και 0,9 δλ.
Η αυστριακή ομάδα αντιμετώπισε αρκετές δυσκολίες με την ισορροπία του μονοθεσίου της στις εξαιρετικά υψηλές θερμοκρασίες που επικρατούσαν. Ο Max Verstappen αρχικά έκανε παράπονα για υπερβολική υποστροφή και στη συνέχεια έκανε λόγο για υπερστροφή.
Ο διευθυντής της Red Bull, Christian Horner, δήλωσε ότι κανένας από τους δύο οδηγούς της ομάδας δεν ήταν ευχαριστημένος από την ισορροπία του μονοθεσίου σε αυτές τις συνθήκες, προσθέτοντας ότι υπάρχει πολλή δουλειά ακόμα να γίνει σε αυτό τον τομέα.
Πολύ καλή ήταν η απόδοση της Alpine στο FP2 της Ουγγαρίας, με τον Esteban Ocon να σημειώνει τον 4ο ταχύτερο χρόνο της διαδικασίας και τον Fernando Alonso στην 7η θέση. Ο Ισπανός χρησιμοποιεί αυτό το σαββατοκύριακο μια καινούργια MGU-H στη μονάδα ισχύος του.
Είναι η 3η MGU-H που χρησιμοποιεί ο Alonso φέτος, οπότε δε θα δεχθεί ποινή, ενώ ο Ocon χρησιμοποιεί αυτό το Σαββατοκύριακο το 7ο σετ εξατμίσεων, από τα 8 που επιτρέπονται χωρίς ποινή.
Ακόμα μία πολύ καλή επίδοση σημείωσε ο Pierre Gasly για να καταταγεί στην 6η θέση, τη στιγμή που ο team mate του, Yuki Tsunoda πρόλαβε να κάνει μόλις ένα γρήγορο γύρο στα τελευταία λεπτά της διαδικασίας, λόγω των χρονοβόρων επισκευών που πραγματοποιήθηκαν στο μονοθέσιό του έπειτα από το ατύχημα που είχε ο Ιάπωνας στο FP1.
Side to side ?#HungarianGP ?? #F1 @LandoNorris pic.twitter.com/YLtk57vYEr
— Formula 1 (@F1) July 30, 2021
Αμφότερες οι Aston Martin βρέθηκαν στην πρώτη δεκάδα, ενώ ο Lando Norris σημείωσε, όπως και το πρωί, τον 9ο χρόνο της διαδικασίας.
Αντιθέτως, εκτός της πρώτης δεκάδας βρέθηκαν οι δύο Ferrari, στην 11η και 12η θέση._Φ.Λ.