Με συνολικές παραδόσεις 1.339.080 οχημάτων BMW, MINI και Rolls-Royce, το BMW Group ολοκλήρωσε το πρώτο εξάμηνο του 2021 με υψηλές εμπορικές επιδόσεις.
Σύμφωνα με το BMW Group, όλες οι μάρκες του ομίλου ανέφεραν υψηλότερες πωλήσεις για τους πρώτους έξι μήνες της χρονιάς ενώ, κατά τη διάρκεια της ίδιας περιόδου, αυξητικές τάσεις παρατηρήθηκαν σε όλες τις περιοχές του κόσμου. Οι πωλήσεις του BMW Group για το πρώτο εξάμηνο ήταν επίσης σαφώς υψηλότερες από το επίπεδο προ της υγειονομικής κρίσης το 2019, καταγράφοντας αύξηση +7,1%.
Με πωλήσεις 153.267 μονάδων το πρώτο εξάμηνο του 2021, το BMW Group αύξησε τις πωλήσεις τόσο των αμιγώς ηλεκτρικών όσο και των plug-in υβριδικών οχημάτων κατά 148,5% μέσα σε ένα χρόνο καθιστώντας την ηλεκτροκίνηση βασικό μοχλό ανάπτυξης για την εταιρεία και σε απόλυτες τιμές. Οι πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων αυξήθηκαν κατά 183,9% φτάνοντας συνολικά τις 36.089 μονάδες και των plug-in υβριδικών οχημάτων κατά 139,4%, με σύνολο 117.178 μονάδων.
Το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς, ακριβώς 1.178.292 οχήματα BMW (+39,9%) παραδόθηκαν σε πελάτες σε όλο τον κόσμο. Η BMW Σειρά 3 σημείωσε αξιοσημείωτη αύξηση σχεδόν 50% (+49,1%). Με αύξηση πωλήσεων 33,3%, η BMW Σειρά 5 υπογράμμισε την ισχυρή θέση της στο «upper-mid» τμήμα της πολυτελούς κατηγορίας. Οι πωλήσεις δε της BMW X3, που διατίθεται με τέσσερις εκδόσεις συστημάτων κίνησης, σημείωσαν άνοδο 43,9% το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς.
Με άνοδο +39,4 % (83.357 μονάδες), η BMW M GmbH είχε το πιο επιτυχημένο πρώτο εξάμηνο στις ιστορία της από πλευράς πωλήσεων. Οι M3 και M4, που διατίθενται από το Μάρτιο, καθώς και οι X5 M και X6 M, συνέβαλαν σημαντικά σε αυτό.
Τους πρώτους έξι μήνες του 2021, η MINI πούλησε συνολικά 157.799 οχήματα (+32,6%), αυξάνοντας τις πωλήσεις της σε όλες τις περιοχές του κόσμου. Τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα της μάρκας αποδείχτηκαν ιδιαίτερα δημοφιλή μεταξύ των πελατών, ενώ το αμιγώς ηλεκτρικό MINI SE και η plug-in υβριδική έκδοση του MINI Countryman συγκέντρωσαν μαζί πάνω από το 15% του συνολικού όγκου πωλήσεων της μάρκας για το πρώτο εξάμηνο.
Χάρη στην ισχυρή παγκόσμια ζήτηση για όλα τα μοντέλα της, η Rolls – Royce κατάφερε να πουλήσει 2.989 (+91,6%) οχήματα το πρώτο εξάμηνο του 2021, επίδοση σχεδόν διπλάσια σε σχέση με εκείνη του 2020. Ο ερχομός της διαδόχου της Ghost στα τέλη του 2020 επίσης συνέβαλε σημαντικά στην αύξηση των πωλήσεων τους πρώτους έξι μήνες της χρονιάς.
Οι πωλήσεις του BMW Group ανά περιοχές
Το BMW Group διατήρησε την ισχυρή εικόνα του στην Κίνα, αυξάνοντας τις πωλήσεις του κατά 41,9% (467.064 μονάδες) το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς. Συνολικά 42.502 οχήματα πωλήθηκαν στη βασική Ασιατική αγορά της Νότιας Κορέας τους πρώτους έξι μήνες του 2021 – αύξηση +34,6% συγκριτικά με την ίδια περίοδο του 2020.
Στις ΗΠΑ η εταιρεία συνέχισε την επιτυχία του πρώτου τριμήνου και, με συνολικές πωλήσεις 183.619 μονάδων το πρώτο εξάμηνο, οι πωλήσεις BMW και MINI αυξήθηκαν πάνω από 50% μέσα σε ένα χρόνο (+51,8%).
Η Ευρώπη είχε επίσης ένα επιτυχημένο πρώτο εξάμηνο, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά ένα τρίτο (+35,3%). Οι συνολικές ταξινομήσεις νέων BMW και MINI στην περιοχή έφτασαν τις 504.327.