top icon
Αγώνες

WRC: Με 80 εκ. ευρώ budget η Hyundai!

Οι Financial Times δημοσίευσαν άρθρο σχετικά με την εμπλοκή της Hyundai στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, αναφέροντας ότι η κορεάτικη εταιρία έχει σχέδιο εμπλοκής 4 ετών στο WRC, με ετήσιο προϋπολογισμό 80 εκ. ευρώ!

Η εμπλοκή της Hyundai στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα είχε εκπλήξει αρκετούς, αν και οι σχετικές φήμες κυκλοφορούσαν στα σέρβις παρκ εδώ και αρκετά χρόνια. Όταν αυτή ανακοινώθηκε, κανείς δεν γνώριζε ποιο θα είναι το μέγεθος της εμπλοκής. Βλέπετε, υπήρχε το… κακό προηγούμενο της παλαιότερης παρουσίας της ομάδας την περίοδο 1999-2003, όταν δεν είχε επενδύσει στο θεσμό και ουσιαστικά είχε αφήσει την εκπροσώπηση της στην βρετανική MSD. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα η Hyundai να μην πρωταγωνιστήσει ποτέ στο θεσμό, χωρίς να καταφέρει να σημειώσει ούτε μία νίκη, ούτε ένα βάθρο, και με μοναδικό παράσημο σε αυτή την τετραετία οκτώ ταχύτερους χρόνους σε ε.δ. Τώρα, όμως, τα πράγματα έχουν αλλάξει. Η Hyundai είναι μία από τις μεγαλύτερες και σημαντικότερες αυτοκινητοβιομηχανίες παγκοσμίως και η εμπλοκή της είναι δεδομένο ότι θα είναι αντίστοιχου επιπέδου. Οι πλέον δύσπιστοι, που ακόμα υφίστανται, πλέον δεν έχουν κανένα λόγο να αμφιβάλλουν για τη σοβαρότητα της προσπάθειας.

Όπως δημοσίευσαν οι έγκυροι Financial Times, η κορεάτικη εταιρία θα εμπλακεί στο θεσμό για τουλάχιστον τέσσερα χρόνια, με ετήσιο προϋπολογισμό 80 εκατομμύρια ευρώ! Πόσο αντίστοιχο με αυτό του άλλου κολοσσού που ακολουθεί το WRC, της VW. Η κορεάτικη εταιρία επιθυμεί να αλλάξει την εικόνα της στην Ευρώπη και θεωρεί ότι η επένδυση μέσα από τη διαφήμιση και το μάρκετινγκ είναι τα στοιχεία που θα συμβάλλουν σε αυτό. Ποιο είναι το καλύτερο μέσο προβολής; Σύμφωνα με τις έρευνες τους ο μηχανοκίνητος αθλητισμός και για αυτό η εμπλοκή τους στο WRC. Δεύτερο σημαντικό στοιχείο στην απόφαση εμπλοκής στα Ράλλυ; Μα φυσικά η VW. Η γερμανική εταιρία είναι ο στόχος τους και ο μεγάλος τους αντίπαλος στις ευρωπαϊκές αγορές, η οποία αγωνίζεται και κυριαρχεί από φέτος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ.

Το μέγεθος της επένδυσης, βέβαια, είχε φανεί από την αρχή, τόσο με την κατασκευή νέων ιδιόκτητων εγκαταστάσεων στη Γερμανία, που θα αποτελέσει το κέντρο της Hyundai Motorsport, όσο και με την πρόσληψη κορυφαίων τεχνικών του χώρου. Το σημαντικότερο στοιχείο είναι ότι αποδεικνύεται πως οι Κορεάτες ήρθαν για να μείνουν, δεν πρόκειται για παρουσία πυροτέχνημα σε στυλ Mini, αλλά με ξεκάθαρο στόχο. Να κερδίσουν. Και από αυτή τη στάση, κερδισμένο είναι το WRC._Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ