top icon
Επικαιρότητα

Πραγματικός Οδηγός: Η τελική φάση!

Ολοκληρώθηκε η τελική φάση του διαγωνισμού της Toyota Ελλάς και του περιοδικού 4Τροχοί για την ανάδειξη του Πραγματικού Οδηγού με τους 40 επιλεχθέντες να δίνουν το παρόν στην πίστα των Μεγάρων όπου εκπαιδεύτηκαν και διαγωνίστηκαν σε τέσσερις ασκήσεις-δοκιμασίες.

Ολοκληρώθηκε και η τελική φάση του διαγωνισμού της Toyota Ελλάς και του περιοδικού 4Τροχοί για την ανάδειξη του Πραγματικού Οδηγού με τους 40 επιλεχθέντες να δίνουν το παρόν στην πίστα των Μεγάρων όπου εκπαιδεύτηκαν και διαγωνίστηκαν σε τέσσερις ασκήσεις-δοκιμασίες ασφαλούς οδήγησης.
 
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης οι συμμετέχοντες αρχικά ενημερώθηκαν και στην συνέχεια εφάρμοσαν στις δοκιμασίες βασικές αρχές και τεχνικές συνδεδεμένες με την ασφαλή οδήγηση. Η σωστή θέση οδήγησης, η κατάλληλη τοποθέτηση των χεριών στο τιμόνι, η προοδευτικότητα των χειρισμών ήταν το βασικό ζητούμενο στην εκτέλεση των ασκήσεων. Από εκεί και πέρα η μικρή αράχνη έδωσε την ευκαιρία στην εκπαίδευση επάνω στον έλεγχο της υπερστροφής, το σλάλομ και η αλλαγή πορείας ανέδειξε την σημασία των ακριβών χειρισμών με στόχο την διατήρηση της δυναμικής ισορροπίας κάτω από συνεχόμενες αλλαγές κατεύθυνσης, το φρενάρισμα με αποφυγή εμποδίου στόχευε στην σωστή προετοιμασία για έγκαιρη αντίδραση του οδηγού σε ξαφνικούς κινδύνους ενώ οι γύροι στην πίστα έδωσαν την ευκαιρία για κατανόηση και εκπαίδευση στις σωστές γραμμές, και τους κατάλληλους χειρισμούς πριν, στο εσωτερικό και κατά την έξοδο από τις στροφές. 
Η φάση της τελικής αξιολόγησης για την ανάδειξη του νικητή που θα ταξιδέψει μαζί με την συντακτική ομάδα του περιοδικού στην έκθεση της Γενεύης θα ολοκληρωθεί μετά και την αποστολή από τους διαγωνιζόμενους του αγγλικού κειμένου των τριακοσίων λέξεων με την περιγραφή της εμπειρίας τους από την συμμετοχή στον τελικό. Μείνετε συντονισμένοι. _Γ.Χ.

 

Σημαντικά στοιχεία στη μικρή αράχνη ήταν οι ακριβείς, απαλοί και προοδευτικοί χειρισμοί στο τιμόνι, το γκάζι και το φρένο ώστε να μην διαταράσσεται η εύθραυστη ισορροπία που μπορεί να οδηγήσει σε τετ-α-κε.
 

Στο φρενάρισμα με αποφυγή εμποδίου μεγάλη σημασία έχει ο συγχρονισμός των κινήσεων του οδηγού που πρέπει μαζί με το φρενάρισμα να βρει και την κατάλληλη γωνία περιστροφής του τιμονιού.
Στο σλάλομ εξέχουσα σημασία έχει η σωστή θέση των χεριών στο τιμόνι, η αρμονία και ακρίβεια των χειρισμών, η τοποθέτηση στην κατάλληλη γραμμή, η σωστή αντίληψη των αποστάσεων και της ταχύτητας, καθώς και η εξοικείωση με τη μεταφορά βάρους.
 

Η οδήγηση στην πίστα βοηθά στην κατανόηση της σωστής ανάγνωσης των στροφών, στην επιλογή της ιδανικής γραμμής και τη σωστή τοποθέτηση στην είσοδο, στο μέσο και στην έξοδο κάθε στροφής.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ