Ο Oliver Solberg ετοιμάζεται για την πρώτη του συμμετοχή στο Ράλλυ Safari, αντικαθιστώντας στο Hyundai i20 Coupe WRC της 2C Competition, τον Pierre Louis Loubet.
Σε μια αλλαγή (σχεδόν) της τελευταίας στιγμής, ο Oliver Solberg θα λάβει μέρος στο Ράλλυ Safari στις 24-27 Ιουνίου.
Ο 19χρονος οδηγός, θα αντικαταστήσει στα πηδάλια του Hyundai i20 Coupe WRC της γαλλικής 2C Competition, τον Γάλλο Pierre Louis Loubet.
Ώρα Safari για τον Oliver Solberg
Ενώ βρίσκεται στην Ιταλία για το ασφάλτινο Rally di Alba, όπου επικράτησε στην κατηγορία RA+ με το Hyundai i20 Coupe WRC και συνοδηγό τον Aaron Johnston -έπειτα από ποινή που δέχθηκαν οι Ott Tanak-Martin Jarveoja που ήταν ταχύτεροι στις ειδικές διαδρομές- έγινε γνωστό ότι ο Oliver Solberg θα αγωνιστεί στο επερχόμενο Ράλλυ Safari, 6ο γύρο του φετινού WRC.
Αυτή θα είναι η δεύτερη εμφάνιση του νεαρού οδηγού στο WRC με Hyundai i20 Coupe WRC, μετά από το επιτυχημένο ντεμπούτο στο χιονισμένο Ράλλυ Arctic Φινλανδίας, όταν τερμάτισε στην 7η θέση με συνοδηγό τον Seb Marshall.
Η πρώτη χωμάτινη παρουσία του Solberg στα πηδάλια του κορυφαίων προδιαγραφών αυτοκινήτου της Hyundai είχε προγραμματιστεί για το Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας. Όμως, αυτό δε στάθηκε δυνατό καθώς ο Petter Solberg, πατέρας του Oliver, ανιχνεύτηκε θετικός στον κορονοϊό οπότε ο 19χρονος, τέθηκε επίσης σε καραντίνα ως στενό πρόσωπο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή Ράλλυ 2003.
Ταυτόχρονα, αυτή θα είναι η πρώτη συμμετοχή των Solberg-Johnston με Hyundai i20 Coupe WRC στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, αφού ο Ιρλανδός συνοδηγός είχε απουσιάσει από το Ράλλυ Arctic Φινλανδίας, επίσης επειδή είχε βρεθεί θετικός στον κορονοϊό.
Δηλώσεις Solberg, Adamo και Loubet
“Γνωρίζω ότι μιλάω πολύ για τα όνειρά μου”, δήλωσε ο Solberg. “Όμως αυτό είναι πραγματικά ένα όνειρο. Δεν το πιστεύω. Όταν ο Andrea (Adamo) και ο Alain (Penasse) που είπαν ότι ίσως θα πήγαινα να κάνω τις αναγνωρίσεις για το Safari, ήμουν τόσο ενθουσιασμένος.
“Τώρα θα αγωνιστώ στο Ράλλυ Safari. To WRC είναι γεμάτο με απίστευτους αγώνες σε εκπληκτικά μέρη, είναι μεγάλη τιμή και προνόμιο που θα κάνω αυτόν τον αγώνα. “Το WRC περίμενε 19 χρόνια από το τελευταίο Safari και να αγωνίζομαι με εργοστασιακό World Rally Car όταν το σπορ επιστρέφει στην Αφρική, είναι ιδιαίτερο.
“Πάντοτε ενθουσιάζομαι ότι βρίσκομαι σε ένα αυτοκίνητο να οδηγήσω, όμως αυτό είναι σε άλλο επίπεδο”.
Συμπτωματικά, με αντίστοιχο τρόπο είχε κάνει πρεμιέρα σε χωμάτινο αγώνα του WRC με αυτοκίνητο κορυφαίων προδιαγραφών και ο πατέρας του Petter, όταν το 1999 αντικατέστησε τον τραυματία Thomas Radstrom, στα πηδάλια ενός Ford Focus WRC.
“Είμαι πολύ χαρούμενος που ο Oliver θα κάνει επιτέλους το ντεμπούτο του σε χώμα με Hyundai i20 Coupe WRC στο ράλλυ Safari Κένυας”, πρόσθεσε ο επικεφαλής της Hyundai Motorsport, Andrea Adamo.
“Είδαμε στο Ράλλυ Arctic Φινλανδίας ότι μπορεί να είναι πολύ γρήγορος με World Rally Car και νομίζω ότι έχει ήδη δείξει τι μπορεί να κάνει, όμως περισσότερο θέλουμε να διασκεδάσει το Safari και δε θα υπάρχει πίεση σε εκείνον.
“Είμαι βέβαιος ότι o Oliver θα επιδείξει ταχύτητα και θα έχει τη δυνατότητα να μάθει περισσότερα για το αυτοκίνητο.
“Ανυπομονώ να τον δω σε δράση, όλοι γνωρίζουμε ότι είναι ένας γρήγορος οδηγός, που διαθέτει πάθος και αφοσίωση – αυτή η προσέγγιση μου αρέσει πραγματικά και είμαι βέβαιος ότι θα εντυπωσιάσει ξανά”.
Από την πλευρά του, ο Pierre Louis Loubet ο οποίος δεν ξεκίνησε καθόλου καλά τη σεζόν, μετρώντας 5 εγκαταλείψεις σε ισάριθμους αγώνες, ανέφερε στα προσωπικά του social media:
“Μετά από συζητήσεις με τους συνεργάτες μου μετά από το Ράλλυ Σαρδηνίας, αποφασίσαμε να μη συμμετάσχουμε στο Ράλλυ Safari και να αφιερώσουμε χρόνο ώστε να αναλύσουμε τι δε λειτούργησε από την αρχή της σεζόν. Και όλο αυτό, με σκοπό να επιστρέψουμε ακόμη πιο δυνατοί”.
Εκτός από την αλλαγή μεταξύ Solberg και Loubet, ο πίνακας συμμετεχόντων του Ράλλυ Safari θα αναδιαμορφωθεί και στο WRC2, καθώς τα δύο πληρώματα της Toksport (Mikkelsen-Floene, Bulacia-Ohannessian) και οι Teemu Suninen-Mikko Markkula της M-Sport Ford, ακύρωσαν τη συμμετοχή τους.
Θυμίζουμε, πως το Ράλλυ Safari θα έχει ως επίκεντρο την πόλη Naivasha και περιλαμβάνει 18 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 320,19 αγωνιστικών χιλιομέτρων.
Photos: Hyundai Motorsport