Στο Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, ο Gus Greensmith δε θα έχει στο πλευρό του τον Chris Patterson – Διαβάστε ποιος συνοδηγός τον αντικαθιστά για έναν αγώνα.
Με τρίτο διαφορετικό συνοδηγό σε 5 αγώνες, θα συμμετάσχει στο επερχόμενο Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας (3-6 Ιουνίου) ο Gus Greensmith.
Ο νεαρός Βρετανός δε θα έχει παραπλεύρως τον Chris Patterson, ο οποίος δε μπορεί να βρεθεί στην Ιταλία για προσωπικούς λόγους.
Τη θέση του Βορειοϊρλανδού στο δεξί κάθισμα του Ford Fiesta WRC με το Νο.44, θα πάρει ο Stuart Loudon.
Greensmith: Αλλαγή συνοδηγού για έναν αγώνα
Ο Chris Patterson, επιστρατεύτηκε στη θέση του Elliott Edmondson, έπειτα από το Ράλλυ Arctic Φινλανδίας. Η συνεργασία του Greensmith με τον Patterson πηγαίνει από το καλό στο καλύτερο, με τη βελτίωση του νεαρού οδηγού να είναι εμφανής.
Στο πρόσφατο Ράλλυ Πορτογαλίας, ο Greensmith ισοφάρισε το καλύτερό του αποτέλεσμα στο WRC , τερματίζοντας στην 5η θέση, ενώ και οι επιδόσεις του στο ασφάλτινο Ράλλυ Κροατίας, είχαν θετικό πρόσημο.
Καθώς ο Chris Patterson δε θα μπορέσει να παραβρεθεί, για προσωπικούς λόγους, όπως έγινε γνωστό, στο Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας τη θέση του συνοδηγού δίπλα στον Greensmith, θα πάρει για μια εμεφάνιση, ο Stuart Loudon.
O νέος, αλλά και παλιός, συνοδηγός του Gus Greensmith
Ο 33χρονος Σκοτσέζος συνοδηγός, είχε κάνει ντεμπούτο με τον Gus Greensmith στο WRC κατά τη διάρκεια του Ράλλυ Γερμανίας 2018 με Ford Fiesta R5, αντικαθιστώντας τον τραυματία Craig Parry. Επιπλέον, είναι ο συνοδηγός στο Gravel Crew του Greensmith, στους ασφάλτινους αγώνες του πρωταθλήματος.
Από τότε, παραμένει οικείο πρόσωπο στην M-Sport, αφού είναι ο συνοδηγός του Matthew Wilson στις δοκιμές εξέλιξης.
Οι δηλώσεις του Greensmith
“Ο Chris δε μπορεί να παραβρεθεί για προσωπικούς λόγους, όμως έχω αγωνιστεί ξανά με τον Stuart στη Γερμανία. Πετύχαμε ορισμένους ταχύτερους χρόνους, οπότε ταιριάζουμε μαζί στο αυτοκίνητο”, δήλωσε ο νεαρός Βρετανός.
Αναφορικά με όσα αναμένει από το Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, ο νεαρός Βρετανός πρόσθεσε: “Η Πορτογαλία αφορούσε κυρίως να επιστρέψω εκεί που βρισκόμουν και ελπίζω για αντίστοιχη εξέλιξη στη Σαρδηνία. Αν και είναι πιο τεχνική, η Σαρδηνία είναι παρόμοια με την Πορτογαλία από πλευράς στησίματος, το οποίο λειτούργησε καλά.
“Γνωρίζουμε από τα προηγούμενα χρόνια πως το αυτοκίνητο μπορεί να είναι γρήγορο εκεί και τόσο ο Teemu όσο και εγώ θα έχουμε καλή σειρά εκκίνησης κατά την πρώτη ημέρα. Δεν είχα ιδιαίτερη τύχη σε αυτό το ράλλυ παλαιότερα, οπότε ελπίζω να είμαι τυχερός στην τρίτη μου προσπάθεια”.
Στο Ράλλυ Πορτογαλίας, ο Greensmith θεωρεί ότι χωρίς το κλατάρισμα της πρώτης ημέρας θα μπορούσε να διεκδικήσει ακόμη και την τέταρτη θέση γενικής.
Η επιρροή του Patterson στον Greensmith
Η θετική επίδραση της εμπειρίας του Chris Patterson στην οδήγηση του 24χρονοτ Βρετανού, είναι φανερή, με τον ίδιο να δηλώνει για τη βελτίωσή του: “Προφανής λόγος είναι η είσοδος του Chris στο αυτοκίνητο. Αυτός είναι ο λόγος που τον θέλαμε, όμως ακόμη και έτσι δεν περίμενα ότι η βελτίωση θα είναι τόσο γρήγορη. Ξεκλειδώνει κάτι μέσα μου και αυτό είναι καλό.
“Κάνει μεγάλη διαφορά και δουλεύουμε αρκετά κάθε ημέρα, μιλάμε στο τηλέφωνο για διάφορα πράγματα, οπότε κάναμε πολλή δουλειά. Όλο αυτό ρέει τόσο όμορφα.
“Απολαμβάνω την οδήγηση, δεν έχω άγχος. Πριν απογοητευόμουν γιατί δεν έρχονταν τα αποτελέσματα αν και έκανα πολλή δουλειά αλλά προφανώς, την έκανα με λάθος τρόπο.
“Ο Chris μου έδειξε τι πρέπει να γίνει και οι χρόνοι απλά έρχονται τώρα, εύκολα”.
Όπως αποκάλυψε ο Greensmith, μια σημαντική διαφορά αφορά στις σημειώσεις, από τις οποίες ο Chris Patterson αφαίρεσε λεπτομέρειες, “ώστε να μην χάνεις ένα δέκατο επειδή τις σκέφτεσαι, αλλά οδηγείς”, όπως του ανέφερε.
Photos: M-Sport Ford