Είναι τέχνη και όποιος δεν το καταλαβαίνει και ακόμα χειρότερα τολμάει και απαξιώνει, να μην ασχολείται με το Motorsport.
Τέχνη λοιπόν, συνδεδεμένη με τα πρώτα βήματα όλων μας και φτάνει μέχρι τις Ειδικές Διαδρομές ξεπερνώντας στο χώμα τη μετάδοση της κίνησης.
Υπολογίστε ότι drift mode διαθέτουν σήμερα σημαντικά αυτοκίνητα, όπως η Α45 S, το Focus RS και οι Μ3/Μ4 xDrive, προσθέστε στην εξίσωση την ποιότητα των πρωταθλητών με διεθνή ακτινοβολία και έχετε την εικόνα ενός σημαντικού θεσμού.
Ήταν ο τρόπος μας στα 15 μας με το οικογενειακό βαρύ 4θυρο, είναι ο τρόπος πραγματικών αγωνιζομένων υψηλού επιπέδου που συνδυάζουν το θέαμα με το χρόνο, προσθέστε την «υψηλή ραπτική» εξαιρετικών μηχανικών και ελάτε μαζί μας στο Λουτράκι….
Στο χώρο του σέρβις π’αρκ -WRC, όπου και «πίστα» για αγώνες ντρίφτ. “Spectacle king”.
Start line game
Πρεμιέρα από την άλλοτε ΠΑΛΛΑΣ στη σύγχρονη εκδοχή, με τις προδιαγραφές της ιδρυτικής της προκήρυξης. Σεβασμός στον αθλητή και καμία έκπτωση στα θέματα ασφαλείας. Σημαντικό στις ημέρες μας και όταν οργανώνουν οι Πασαλής-Χιωτίδης έχεις την εγγύηση για την προστασία και την τήρηση του ωραρίου, με την επικοινωνία υπόδειγμα στα χέρια του Γιάννη Τζινάβου.
Στην είσοδο ο κ. Παπαδόπουλος και ο Αντώνης του δικού μας Γραφείου Τύπου εποχής ΕΛΠΑ, διαχρονικά το καλύτερο στο WRC, στελέχη που δικαιούνται σεβασμό και η τήρηση μέτρων και πρωτοκόλλου είναι υποδειγματική.
Αντίστοιχα και η φιλοξενία για τους παλιούς -στην παρέα μας ο Σωτήρης Σκαλτσάς και ήταν η συμμετοχή του Αποστόλη Κυριακούδη με το Κυριακούδης Nissan 200 GTR η δυνατή αφορμή για την παρουσία μας.
Δεν βρήκαμε τους φίλους μας Πρωταθλητές Χατζαρά και «ΗΡΑ» Λεοντή που ζεσταίνουν τα όπλα τους για τη μάχη των Σερρών ούτε όμως τον παντός καιρού Τάκη Σκαλτσά που ζει στην Αμερική. Απών ο professor Θωμάς Παπαπάσχος, αλλά είναι εδώ ο Παναγιώτης Γρηγορίου με τη μπλε Spinnerakos drif team M3. Ο συνδυασμός σημείο αναφοράς για την κοινότητα του Ελληνικού Motosport, φως-φανάρι του Ελληνικού Motosport, από έναν εκπληκτικό άνθρωπο-αθλητή που διδάσκει ζωή. Να ‘μαστε στα κάγκελα λοιπόν και είναι πολύ υψηλού επιπέδου οι συμμετοχές. Τεχνίτες ποιοτικοί οδηγοί, με προσεγμένες κατασκευές όπως η ομάδα που ζηλεύεις με τα Nissan 350-370 Ζ, άψογη οργάνωση, κριτές που δεν δίνουν δικαιώματα αμφισβήτησης και αυτή η φωνή καμπάνα του Δημήτρη Χιωτίδη.
Ήταν η Ριτσώνα το ‘83 το τελευταίο μας άκουσμα, από τα χαρακτηριστικά των Ελληνικών αγώνων, σε χροιά και αποφασιστικότητα.
Ο Αλυτάρχης άλλοτε, τώρα και για πάντα. Απλά γιατί αυτός ο τύπος ποτέ δεν κρύφτηκε, όντας σεμνός στην επιτυχία και όρθιος με ευθύνη στη στραβή.
Επιστρέφεις με σκέψεις.
Για τα αποτέλεσμα που είναι το ζητούμενο μείνετε συντονισμένοι.
Έρχεται ο Τζινάβος με τα πλήκτρα του και ωραίες εικόνες.
Οι δικές μας σκέψεις συνδέονται με αυτή τη σπάνια και τόσο εκλεκτή ειδική διαδρομή με όνομα-επώνυμο «Ελληνικοί αγώνες» που ταλαιπωρούμε, με η χωρίς άλλοθι. Με σεβασμό._Στρατισίνο