Η Opel αποκαλύπτει σήμερα και επίσημα την ηλεκτροκίνητη έκδοση e του νέου Corsa.
Μετά τις πρόσφατες διαρροές των φωτογραφιών της ηλεκτρικής έκδοσης του νέου Opel Corsa, η γερμανική εταιρεία αποκαλύπτει σήμερα τον πλήρη τεχνικό της φάκελο. Το νέο Opel Corsa-e, όπως επίσημα ονομάζεται η έκδοση αλλά και το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο μαζικής παραγωγής της εταιρείας, τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα με μέγιστη ισχύ 136 ίππων και ροπή 260 Nm, που «φτάνουν» αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς. Η ηλεκτρική ενέργεια αποθηκεύεται σε συσσωρευτή ιόντων λιθίου των 50 kWh, o οποίος μπορεί να φορτιστεί στο 80% της χωρητικότητάς της (ταχεία φόρτιση) σε χρόνο 30 λεπτών. Το Corsa-e υποστηρίζει όλες τις επιλογές φόρτισης – μέσω καλωδίου ή επιτοίχιου πίνακα (wall box) ή ταχυφορτιστή – με την μπαταρία να καλύπτεται από 8ετή εγγύηση. Σε όλες τις περιπτώσεις, η κατάσταση φόρτισης μπορεί να ελέγχεται μέσω της εφαρμογής “myOpel”, με σκοπό τη βελτιστοποίηση του χρόνου και του κόστους φόρτισης.
Επιπλέον, η αυτονομία των 330 χλμ., σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP, μπορεί να προσαρμόζεται από τον ίδιο τον οδηγό, ο οποίος έχει στη διάθεσή του τρία προγράμματα οδήγησης: τα Normal, Eco και Sport. Το Sport αυξάνει την απόκριση και τη δυναμική συμπεριφορά, με μέτριες αρνητικές επιπτώσεις στην αυτονομία του οχήματος, ενώ στο Eco, το Corsa-e γίνεται «δρομέας μεγάλων αποστάσεων», όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν οι δημιουργοί του, αυξάνοντας σημαντικά την αυτονομία. Σε ότι αφορά στις επιδόσεις, το Corsa-e χρειάζεται μόλις 2,8 δλ. για να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 50 χλμ./ώρα και μόνο 8,1 δλ. για το τυπικό, πλην όμως ενδεικτικό, σπριντ «0-100 χλμ./ώρα».
Με μήκος 4,06 m, το Corsa-e παραμένει ένα ευέλικτο, πρακτικό και αποκλειστικά 5θέσιο super mini, με χαμηλότερη κατά 48 χλστ. οροφή από αυτή του προκατόχου του. Ο οδηγός του αυτοκινήτου κάθεται κατά 28 χλστ. χαμηλότερα σε σχέση με το παρελθόν, με το μοντέρνο εσωτερικό με το πλήρως ψηφιακό cockpit να συνδράμει στην αναβαθμισμένη εικόνα στην καμπίνα. Τεχνολογίες και συστήματα υποστήριξης οδηγού, που κατά κανόνα χαρακτηρίζουν ανώτερες κατηγορίες οχημάτων, κάνουν το ντεμπούτο τους στο Corsa-e. Ένα από αυτά είναι το προσαρμοζόμενο, αντιθαμβωτικό σύστημα φωτισμού IntelliLux LED® matrix, που η Opel προσφέρει για πρώτη φορά στην κατηγορία μικρών αυτοκινήτων. Τα οκτώ στοιχεία LED, ελεγχόμενα από μια εμπρός κάμερα υψηλής ανάλυσης νέας γενιάς, προσαρμόζουν συνεχώς τη φωτεινή δέσμη στις επικρατούσες κυκλοφοριακές συνθήκες και στο περιβάλλον.
Την ίδια στιγμή, προηγμένα συστήματα υποστήριξης του οδηγού αυξάνουν αισθητά τα επίπεδα ασφάλειας. Χάρη στη νέα εμπρός κάμερα, το σύστημα αναγνώρισης οδικής σήμανσης ανιχνεύει τώρα πρόσθετες πληροφορίες. Τα όρια ταχύτητας δε που αποθηκεύονται στο σύστημα εμφανίζονται στην οθόνη. Προσαρμοζόμενος έλεγχος ταχύτητας με την υποστήριξη ραντάρ και σύστημα προστασίας flank-guard που λειτουργεί με αισθητήρα, κάνουν την πρεμιέρα τους στο νέο Corsa. Επίσης, διατίθεται σύστημα υποβοήθησης πλαϊνού τυφλού σημείου και μία ποικιλία συστημάτων υποβοήθησης στάθμευσης.
Νέα συστήματα infotainment διασφαλίζουν πλήρη συνδεσιμότητα για τους οδηγούς και τους επιβάτες του νέου Corsa. Το Multimedia Navi με έγχρωμη οθόνη αφής 7,0”, όπως και το Multimedia Navi Pro με έγχρωμη οθόνη αφής 10,0”, προσφέρουν επίσης τη νέα υπηρεσία τηλεματικής “Opel Connect”. Χρήσιμες λειτουργίες, όπως Live Navigation με ενημέρωση για την κυκλοφορία σε πραγματικό χρόνο, καθώς και άμεση σύνδεση με τις υπηρεσίες οδικής βοήθειας και κλήσης έκτακτης ανάγκης, παρέχουν πρόσθετη ξεγνοιασιά σε οδηγούς και επιβάτες._Χ.Α.