Με βελτιώσεις και αλλαγές ουσίας σε όλους τους τομείς αλλά και αυξημένη ισχύ, η νέα GT3 είναι μία υπερ-κατασκευή με υποδειγματικό ζύγισμα.
Ο «δουλεμένος» ήχος του κινητήρα με τις νέες εξατμίσεις διεγείρει τις αισθήσεις από τις 3.000 σ.α.λ., όπως και τα επιμέρους χαρακτηριστικά της απόδοσής του έως τις 8.500 σ.α.λ. (+100 σε σχέση με τον 3.6). Το ζύγισμά της είναι υποδειγματικό στους Γερμανικούς δρόμους όπου και την οδηγήσαμε, με το πηδάλιο να είναι ακόμα πιο… βαρύ και ακριβές. Σύμφωνα με τον Βάλτερ Ρέρλ, που παραδοσιακά συνέβαλε στην εξέλιξη του μοντέλου, η νέα GT3 είναι πιο γρήγορη στο «μεγάλο» Νίρμπουργκριγκ, κατά 5 δλ., σε σχέση με την προκάτοχό της, σταματώντας το χρονόμετρο στο εντυπωσιακό 7’40’’!_Χ.Α.
Δείτε τον Βάλτερ Ρερλ να οδηγεί τη νέα Porsche GT3 στο 4T.tv