top icon
Επικαιρότητα

Πρεμιέρα για τη νέα Mercedes E-Class Estate

Η γκάμα της νέας E-Class συμπληρώνεται από την απαραίτητη για την υπόλοιπη Ευρώπη έκδοση Estate.

Μπορεί στη χώρα μας τα αυτοκίνητα αυτού του τύπου να μην γνωρίζουν την εμπορική ανταπόκριση που ενδεχομένως να τους αξίζει, δε συμβαίνει, όμως, το ίδιο και στις αγορές της «προηγμένης» Ευρώπης. Και όχι μόνο. Για το λόγο αυτό, λίγες μόλις εβδομάδες μετά το ντεμπούτο της έκδοσης saloon, η Mercedes σπεύδει να συμπληρώσει την γκάμα της νέας Ε-Class με την έκδοση Estate.

Η έκτη κατά σειρά γενιά του γερμανικού στέισον ακολουθεί τα σχεδιαστικά χνάρια της αντίστοιχης έκδοσης της μικρότερης C-Class, υιοθετώντας μια σαφώς πιο κυρτή ούρα, η οποία δημιουργεί μια λιγότερο τετραγωνισμένη αίσθηση σ’ ένα αμάξωμα που -ούτως ή άλλως- είναι αρκούντως ογκώδες. Το τίμημα της εν λόγω επιλογής «πληρώνεται», ωστόσο, στη χωρητικότητα του χώρου φόρτωσης, ο οποίος είναι μειωμένος σε σχέση με το παρελθόν από 25 έως και 135 λίτρα, ανάλογα με τη θέση των πίσω καθισμάτων. Στην κανονική θέση των τελευταίων, η νέα E-Class Estate μπορεί να μεταφέρει αποσκευές με συνολικό όγκο 670 λίτρων, ενώ με την πλήρη αναδίπλωσή τους, 1.820 λίτρων. Παρά τις… περικοπές αυτές, όμως, το μεσαίο estate μοντέλων της Mercedes πλεονεκτεί σε σχέση με τις αντίστοιχες εκδόσεις των Audi A6 (565/1.680 λίτρα) και BMW 5 Series (560/1.670 λίτρα).

Σε ότι αφορά στην πρακτικότητά του χώρου φόρτωσης, αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως ανάμεσα στους θόλους των πίσω τροχών, ο ωφέλιμος χώρος έχει συνολικό μήκος 1,1 μ., επίδοση που σύμφωνα με τους Γερμανούς επιτρέπει τη μεταφορά ακόμα και μιας… ευρωπαλέτας! Από εκεί και πέρα, ενδιαφέρον παρουσιάζει το στάνταρ σύστημα Easy-Pack, το οποίο επιτρέπει το εύκολο κλείσιμο της πίσω πόρτας αρκεί ο οδηγός ή κάποιος επιβάτης να «περάσει» το πόδι του κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα.

Στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων συμπεριλαμβάνεται η αερανάρτηση στον πίσω άξονα, η οποία «κρατά» εντελώς οριζόντιο το αυτοκίνητο σε σχέση με το δρόμο, ακόμα και στην περίπτωση που η νέα E-Class Estate έχει φορτωθεί πλήρως (σημ.: ανάλογα με την έκδοση, το ωφέλιμο φορτίο φτάνει τα 745 κιλά). Προαιρετικά, η Mercedes προσφέρει την γνωστή αερανάρτηση Air Body Control, η οποία, σε αντίθεση με τη βασική, βρίσκει εφαρμογή και στους δύο άξονες του αυτοκινήτου.

Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου συναντάμε μια γκάμα με τρεις κινητήρες ντίζελ (Ε200d με 150 ίππους, Ε220d με 191 ίππους και Ε350d με 3λιτρο V6 μοτέρ απόδοσης 258 ίππων) και τέσσερις βενζίνης (Ε200 με 184 ίππους, Ε250 με 211 ίππους, Ε400 4Matic με 333 ίππους και κινητήρα V6 3.5 λίτρων και Ε43 4Matic AMG με 3λιτρο V6 κινητήρα που αποδίδει 401 ίππους). Όλες οι εκδόσεις διαθέτουν στο βασικό τους εξοπλισμό το νέο 9G-Tronic αυτόματο κιβώτιο της Mercedes.

Λίαν συντόμως, η γκάμα της νέας E-Class Estate θα εμπλουτιστεί με την κορυφαία έκδοση E63 AMG._X.A.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ