Στην ευρύτερη περιοχή του Μονάχου, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε την επόμενη γενιά του Ford Tourneo/Transit Connect
Στην ευρύτερη περιοχή του Μονάχου, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε την επόμενη γενιά του Ford Tourneo/Transit Connect, ενός οχήματος που σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας συνδυάζει την ελκυστική επιβατική χρήση, με τον ανθεκτικό και σκληροτράχηλο χαρακτήρα.
Θα καθυστερήσει, να απασχολήσει την Ελληνική αγορά, αφού θα μας έρθει κατά πάσα πιθανότητα στα τέλη του 2009 (μπορεί και αρχές 2010) αλλά δεν χάσαμε την ευκαιρία να βρεθούμε για λίγες ώρες στη γερμανική πόλη για να πάρουμε μία πρώτη γεύση της επόμενης γενιάς Tourneo Connect, σε περίπτωση που αναφερόμαστε στην επιβατική του έκδοση και Transit Connect αν μιλάμε για τον «επαγγελματία» του είδους.
Εξωτερικά, ο ανανεωμένος εμπρός προφυλακτήρας και η μάσκα έχουν το χαρακτηριστικό, τραπεζοειδές σχήμα των μοντέλων της Ford Ευρώπης, ενώ νέοι προβολείς και πίσω φανάρια ολοκληρώνουν την ανανεωμένη εμφάνιση. Νέες λεπτομέρειες, όπως πλαϊνά διακοσμητικά αμαξώματος και νέες ζάντες αλουμινίου συμβάλλουν σε μία σύγχρονη σχεδιαστική προσέγγιση. Στο εσωτερικό, η σχεδίαση του νέου ταμπλό έχει επηρεαστεί σαφώς από το S-MAX ενώ τα όργανα και το τιμόνι του έχουν την υπογραφή του νέου Fiesta και μαζί με τα νέα σχέδια των καθισμάτων και τον ανανεωμένο συνδυασμό αποχρώσεων εσωτερικού, το αποτέλεσμα είναι ένα πολύ άνετο περιβάλλον που θυμίζει καμπίνα επιβατικού αυτοκινήτου. Το νέο ταμπλό, η κεντρική κονσόλα καθώς και το ράφι οροφής πλήρους πλάτους προσφέρουν πλούσιους αποθηκευτικούς χώρους για τον οδηγό και το συνοδηγό, ενώ μία βάση εγγράφων στο κέντρο του ταμπλό είναι πολύ πρακτική στις καθημερινές αποστολές. Επιπλέον, η τεχνική και η ποιότητα κατασκευής έχουν αναβαθμιστεί πολύ προσεκτικά με τη χρήση ανθεκτικών-μαλακών νέων υλικών.
Στον τομέα της κινητήριας δύναμης τώρα, υπάρχει το εξής μειονέκτημα, σε σχέση με τη δική μας αγορά. Το μοντέλο που στο παρελθόν έβγαινε και με κινητήρα βενζίνης, πλέον θα παράγεται αποκλειστικά με τον πετρελαιοκινητήρα 1.8 Duratorg TDCi, με απόδοση είτε 90 ίππων στις 4.000 σ.α.λ. και ροπή 22,4 χλγμ. στις 1.750 σ.α.λ. (φτάνει και τα 24,4 χλγμ. λόγω overboost), είτε 110 ίππων στις 3.500 σ.α.λ και ροπή 25,5 χλγμ. στις 1.500-3.200 σ.α.λ. (28,5 χλγμ. λόγω overboost). Εμείς είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε τη «δυνατή» έκδοση, η οποία δεν αντιμετωπίζει κανένα απολύτως πρόβλημα στην μετακίνηση εντός και εκτός πόλης, με φορτίο και χωρίς φορτίο, κάτι το οποίο είναι και το σημαντικότερο σε αυτή τη κατηγορία των αυτοκινήτων. Αν έπρεπε να αλλάξουμε κάτι, σίγουρα θα επιλέγαμε ένα πιο κοντό κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο θα βοηθούσε εξαιρετικά κυρίως σε επαγγελματική χρήση σαν Transit δηλαδή και σίγουρα σαν Έλληνες, θα θέλαμε και έναν κινητήρα βενζίνης, ιδιαίτερα για την έκδοση για την επιβατική έκδοση Tourneo Connect, αφού ο μονόδρομος του diesel περιορίζει αρκετά τις όποιες ορέξεις των fan του είδους, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Δυστυχώς δεν έχουμε περισσότερα στοιχεία για το πότε ακριβώς θα έρθει η νέα σειρά Tourneo και Transit Connect στη χώρα μας, σε ποιες ακριβώς εκδόσεις και φυσικά σε ποιες τιμές. Οπότε μέχρι τα τέλη του έτους, οπότε και έχουμε να στοιχεία για να σας ενημερώσουμε, μείνετε συντονισμένοι._Μ. Σαλ.