top icon
Επικαιρότητα

Hyundai Ν Performance: Σπατάλη χρημάτων το κυνήγι χρόνων στο Nurburgring

O επικεφαλής της N Performance μιλά για την οικογένεια και το προφίλ των μοντέλων της γκάμας Ν επισημαίνοντας μεταξύ άλλων πως η… μανία πολλών κατασκευαστών για το απόλυτο ρεκόρ στην πίστα του Nurburgring συνιστά μια δίχως νόημα σπατάλη πολύτιμων πόρων.

Ο Albert Biermann, ο άνθρωπος που αυτή τη στιγμή ηγείται του τμήματος N Performance της Hyundai μετακομίζοντας σε αυτή ύστερα από μακρά θητεία στο τμήμα M των Βαυαρών της BMW, πιστεύει με… πάθος πως ένα σπορ αυτοκίνητο δεν χρειάζεται σώνει και καλά είναι το ταχύτερο σε μια πίστα, όπως αυτή του Nurburgring, προκειμένου να είναι απολαυστικό στην καθημερινή -και όχι μόνο- χρήση. Αυτό τουλάχιστον επιτάσσει η φιλοσοφία κατασκευής των ειδικών εκδόσεων Ν που επιμελείται το σπορτίφ «παράρτημα» της Hyundai στο οποίο ο Γερμανός μηχανικός ηγείται σήμερα.

«Τα αυτοκίνητά μας πρέπει να είναι προσιτά στην οδήγηση. Δεν χρειάζεται να είσαι ένας κορυφαίος οδηγός με μεγάλη εμπειρία για να διασκεδάσεις μαζί τους. Έτσι, τα προϊόντα μας είναι προσιτά σε νορμάλ οδηγούς», δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής του τμήματος N Performance σε συνέντευξη που παρεχώρησε σε αμερικανούς δημοσιογράφους.

Εντούτοις, με αφορμή την πρεμιέρα του νέου Veloster N στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ πριν λίγα 24ώρα (περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ), ο Biermann είπε πως το νέο αυτό μέλος της οικογένειας Ν είναι εξίσου ευκολοδήγητο και απολαυστικό και στην πίστα, όπως ακριβώς συμβαίνει και στην περίπτωση του i30N. Μολαταύτα, όπως επεσήμανε ο Γερμανός, δεν έχει κανένα απολύτως νόημα να ξοδεύεις τεράστια ποσά και πολλούς μήνες δουλειάς σε πίστες, όπως το Nurburgring, μόνο και μόνο για να πετύχεις τον απόλυτο χρόνο.

«Υπάρχουν εταιρείες σήμερα που σπαταλούν έως και πέντε μήνες στο Nurburgring έχοντας μαζί τους πολλούς εργαζομένους. Με τα λεφτά που σπαταλούνται εκεί κάλλιστα μια εταιρεία θα μπορούσε να εξελίξει ένα ολόκληρο αυτοκίνητο. Είναι απλά χάσιμο χρόνου και λεφτών. Εμείς δεν το κάνουμε αυτό».

Και συμπλήρωσε:

«Εξελίσσουμε τα αυτοκίνητα μας για να προσφέρουν οδηγική απόλαυση σε όμορφους ορεινούς δρόμους ή για προκλήσεις σε μικρές πίστες. Δεν μας νοιάζουν οι χρόνοι. Αν αναζητάς τους χρόνους, οι ρυθμίσεις του αυτοκινήτου στην αεροδυναμική και τις αναρτήσεις είναι διαφορετικές. Το αυτοκίνητο μπορεί μεν να είναι ταχύτερο για έναν επαγγελματία οδηγό, αλλά δεν είναι διασκεδαστικό. Δεν μας νοιάζει κάτι τέτοιο. Θέλουμε όσο το δυνατόν περισσότεροι οδηγοί να ζήσουν την εμπειρία των αυτοκινήτων Ν, οδηγοί που πιθανόν να μην έχουν οδηγήσει στο παρελθόν κάποιο άλλο σπορ αυτοκίνητο».

Αναφορικά με τις επόμενες κινήσεις της N Performance, o Albert Biermann δήλωσε πως κάθε τι θα γίνει… προσεκτικά και με κριτήριο τις απαιτήσεις της αγοράς και το προφίλ των αγοραστών που θα προσελκύσουν τα υφιστάμενα μοντέλα της οικογένειας Ν. Επ΄αυτού, δήλωσε χαρακτηριστικά:

«Πρώτα απ ‘όλα, φτιάξαμε τα αυτοκίνητα αυτά για να ενισχύσουμε την εικόνα της μάρκας. Σε τελική ανάλυση, δεν έχει σημασία πόσα από αυτά τα αυτοκίνητα θα πουλήσουμε, καθώς θέλουμε να αποδείξουμε ότι στην πραγματικότητα μπορούμε να προσφέρουμε απολαυστικά αυτοκίνητα».

Και συμπλήρωσε:

«Είχαμε πρωτότυπα αυτοκίνητα με κινητήρες μεγαλύτερη απόδοσης, ακόμα και με τετρακίνηση. Προς το παρόν, νομίζω ότι αυτός είναι ο σωστός τρόπος για να προχωρήσουμε. Ερχόμαστε από το πουθενά. Αυτό είναι το πρώτο σωστό βήμα. Τώρα πρέπει να παρακολουθήσουμε πολύ προσεκτικά πως η αγορά ανταποκρίνεται σε αυτό, τι είδους πελάτες προσελκύουμε. Τότε θα δούμε πώς θα προχωρήσουμε. Υπάρχει περιθώριο για υψηλότερα επίπεδα, αλλά πρώτα πρέπει να μάθουμε πολλά από αυτά τα αυτοκίνητα»._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ