Ο μεγάλος Γερμανός πρωταθλητής Βάλτερ Ρερλ είναι ο οδηγός αγώνων ράλλυ στον οποίο όλοι ονειρεύονται κάποτε να μοιάσουν.
To 1973 ήταν πολύ σημαντικό γιʼ αυτόν, καθώς έγινε μέλος της αγωνιστικής ομάδας Euro Handler Team, διαδόχου της Ιrmscher Team, που συμμετείχε στους αγώνες του Ευρωπαϊκού και του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ με τα Οpel Ascona. Την επόμενη χρονιά, στο τιμόνι του γερμανικού αγωνιστικού, ο Βάλτερ αναδείχθηκε πρωταθλητής Ευρώπης, σημειώνοντας πέντε νίκες. Ωστόσο, αυτός ο τίτλος δεν ήταν παρά μόνο η αρχή μιας μεγάλης σταδιοδρομίας.
Eκείνη τη χρονιά ξεκίνησε και η σχέση του με τον Όμιλο Fiat και τα 131 Abarth του Group 4, στα οποία συνάντησε τον Κρίστιαν Γκαϊσντόρφερ, μόνιμο έπειτα συνοδηγό του, όπου κι αν πήγε μέχρι το τέλος της καριέρας του. Στις τέσσερις πλήρεις αγωνιστικές περιόδους του με τα ιταλικά αγωνιστικά κέρδισε έξι μεγάλες νίκες, μαζί και τον πρώτο του παγκόσμιο τίτλο, το 1980.
Δύο χρόνια αργότερα επανέλαβε τον άθλο του, αυτήν τη φορά με το Οpel Ascona 400 της Rothmans Rally Team, ένα πανίσχυρο αγωνιστικό χωρίς τούρμπο και τετρακίνηση, που έμοιαζε ξεπερασμένο στο «κατώφλι» της εποχής των αυτοκινήτων του Group B: Δύο νίκες και ορισμένοι πολύ καλοί τερματισμοί στο βάθρο στάθηκαν αρκετά για να κατακτήσει ο Γερμανός για δεύτερη φορά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα των Οδηγών.
Το 1983 το διεκδίκησε για τρίτη φορά, στο μπάκετ της Lancia 037 Rally, όμως οι τρεις νίκες του με αυτή δε στάθηκαν αρκετές για να επιτύχει το στόχο του. Την επόμενη χρονιά μεταπήδησε στην Αudi, στην οποία παρέμεινε έως το τέλος της θητείας του στο παγκόσμιο πρωτάθλημα (1987). Εκεί ήρθε για πρώτη φορά σε επαφή με την τετρακίνηση σε συνθήκες αγώνα και εξοικειώθηκε απόλυτα μαζί της, αναγκάζοντας τους περισσότερους να σκεφτούν πως, «αν είχε οδηγήσει νωρίτερα τα Quattro, θα είχε και με αυτά κατακτήσει τον τίτλο».
Ο μεγάλος Γερμανός στην Ανάβαση του Pikes Peak
PALMARES
Σπ.Χατ.