Τη δική του ιστορία έχει στα ελληνικά πρωταθλήματα ράλλυ ο Βαγγέλης Γκάλλο, τιμώντας τους αγώνες για περισσότερα από είκοσι χρόνια.
αποτελεσματικός κατάφερε να πρωταγωνιστεί είτε οδηγούσε δυνατά αυτοκίνητα, όπως οι BMW και τα Datsun, είτε νορμάλ αυτοκίνητα με αδύναμους κινητήρες, όπως τα Starlet και οι Corolla. Είναι χαρακτηριστικό ότι πολλά αγωνιστικά Τοyota oφείλουν τις αγωνιστικές τους διακρίσεις στον έμπειρο οδηγό αγώνων-εξελικτή.
Για το Βαγγέλη, «αρχηγό» και όλων όσοι σπούδασαν στην παρά τη Φωκίωνος ευρύτερη περιοχή (καλυτερότερος, αριστούχος αυτής της «ράτσας» ο Μανώλης-Ρον-Χαλιβελάκης, ο boss των ελληνικών αγώνων σήμερα, πλέον ταλαντούχος ο Παύλος Βαλεντής (!) και ήρεμη δύναμη ο Βασίλης Πόλιτο, που «εργάζεται» και ως δάσκαλος), σημαντική ήταν και παραμένει και η εξέλιξη των αγωνιστικών του.
Οδήγησε για τη Nissan το 1979, όντας ανταγωνιστικός με το Violet (δίπλα του ο Διαμαντής Πετρόπουλος), όπως και αμέσως μετά με την καλή, κίτρινη Celica της Κασιδόπουλος, αλλά και αργότερα, μέχρι την εποχή που, όντας ντίλερ της Peugeot, έβαλε στη «μέγγενη» και τα γαλλικά «του-του», που δεν τα πήγαιναν καλά με τα ελληνικά χώματα.