top icon
Προσωπικότητες

Βαγγέλης Γκάλλο

Τη δική του ιστορία έχει στα ελληνικά πρωταθλήματα ράλλυ ο Βαγγέλης Γκάλλο, τιμώντας τους αγώνες για περισσότερα από είκοσι χρόνια.

Τη δική του πλούσια ιστορία έχει, στα ελληνικά πρωταθλήματα ράλλυ, ο Βαγγέλης Γκάλλο. Μία παρουσία που τίμησε τους αγώνες ράλλυ για περισσότερα από είκοσι χρόνια.
 

O «κοντός» των ελληνικών αγώνων, πανέξυπνος, ταχύς και
αποτελεσματικός κατάφερε να πρωταγωνιστεί είτε οδηγούσε δυνατά αυτοκίνητα, όπως οι BMW και τα Datsun, είτε νορμάλ αυτοκίνητα με αδύναμους κινητήρες, όπως τα Starlet και οι Corolla. Είναι χαρακτηριστικό ότι πολλά αγωνιστικά Τοyota oφείλουν τις αγωνιστικές τους διακρίσεις στον έμπειρο οδηγό αγώνων-εξελικτή.
 
 
Προσωπικότητα του χώρου είτε οδηγεί, είτε εξελίσσει, είτε εμπλέκεται επαγγελματικά και μέσα από διάφορες ιδιότητες. Παράδειγμα προς μίμηση για αρκετούς της γενιάς του ’80 «στα μπάκετ», παράδειγμα όμως και για νέους, αφού δείχνει το δρόμο και μέσα από την αγωγή του γιου του Γιώργη, ενός νέου με άποψη που οδηγεί στα ράλλυ (χώμα!) μόνο όταν δεν εργάζεται σκληρά. 

Για το Βαγγέλη, «αρχηγό» και όλων όσοι σπούδασαν στην παρά τη Φωκίωνος ευρύτερη περιοχή (καλυτερότερος, αριστούχος αυτής της «ράτσας» ο Μανώλης-Ρον-Χαλιβελάκης, ο boss των ελληνικών αγώνων σήμερα, πλέον ταλαντούχος ο Παύλος Βαλεντής (!) και ήρεμη δύναμη ο Βασίλης Πόλιτο, που «εργάζεται» και ως δάσκαλος), σημαντική ήταν και παραμένει και η εξέλιξη των αγωνιστικών του.

 
Έστησε και οδήγησε στο όριο ΒΜW 2002 (σημ.: ξενυχτούσαμε αναμένοντας να δοκιμάσει και να αγωνιστεί το πρωί στις Αναβάσεις τη δεκαετία του 1970), ενώ made in Gallo ήταν τα Starlet, Corolla και Celica, που διακρίθηκαν στους ελληνικούς αγώνες στις κατηγορίες 1 και Ν. 

Οδήγησε για τη Nissan το 1979, όντας ανταγωνιστικός με το Violet (δίπλα του ο Διαμαντής Πετρόπουλος), όπως και αμέσως μετά με την καλή, κίτρινη Celica της Κασιδόπουλος, αλλά και αργότερα, μέχρι την εποχή που, όντας ντίλερ της Peugeot, έβαλε στη «μέγγενη» και τα γαλλικά «του-του», που δεν τα πήγαιναν καλά με τα ελληνικά χώματα. 

 
Καλύτερο αποτέλεσμα με την Corolla Ν2, όταν τους κέρδισε όλους στο Ακρόπολις, αλλά εμείς κρατάμε «πονηρούς-έξυπνους» χρόνους με το φορτηγό που έκανε αγωνιστικό. Τη Celica ST 165-N. Δίπλα του ο Γιάννης Βασιλειάδης, ο Κώστας Έξαρχος και άλλοι ικανοί στην εκ δεξιών διαδικασία. 

 

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ