Στις 4 Ιουλίου 1990, στο Circuit de Nevers Magny-Cours με τον Jean-Pierre Jabouille να οδηγεί, παρουσιάστηκε με τον τριψήψιο κωδικό 905 το νέο αγωνιστικό της Peugeot για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Σπορ Αυτοκινήτων.
Τον Νοέμβριο του 1988, η Peugeot Talbot Sport με επικεφαλής της τον Jean Todt και έδρα το Vélizy-Villacoublay στα προάστια του Παρισιού, ανακοίνωσε την εκκίνηση του προγράμματος 905, που αφορούσε στο Group C αγωνιστικό αυτοκίνητο που θα εκπροσωπούσε την Peugeot στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Σπορ Αυτοκινήτων από το 1991, χρονιά που θα έμπαιναν σε ισχύ οι νέοι κανονισμοί διεξαγωγής του θεσμού.
Το Peugeot 905 χρησιμοποίησε ένα πλαίσιο από ανθρακονήματα που κατασκευάστηκε από την Dassault και ένα μηχανικό σύνολο SA35 V10 από ελαφρά κράματα, χωρητικότητας 3.499 κυβικών εκατοστών, που προερχόταν από τους κινητήρες Formula 1 της εποχής.
Το αυτοκίνητο πάτησε σε πίστα για πρώτη φορά τον Φεβρουάριο του 1990 και στη συνέχεια ακολούθησαν πολύμηνες δοκιμές, πριν την πρεμιέρα στους δύο τελευταίους αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος της χρονιάς εκείνης (στο Μόντρεαλ και στο Μεξικό). Το 1992 η εταιρεία πέτυχε τον ένα από τους δύο στόχους που είχε θέσει για την παρουσία της στο θεσμό, νικώντας τις 24 ώρες του Le Mans το 1992 με πιλότους τους Derek Warwick, Yannick Dalmas και Mark Blundell.
Την επόμενη χρονιά η γαλλική εταιρεία κέρδισε τον τίτλο των κατασκευαστών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Σπορ Αυτοκινήτων, με επιστέγασμα μια δεύτερη συνεχόμενη νίκη στις 24 ώρες του Le Mans με οδηγούς τους Geoff Brabham, Christophe Bouchut και Éric Hélary στο cockpit της αναβαθμισμένης έκδοσης 905B. Στην δεύτερη και την τρίτη θέση τερμάτισαν τα άλλα δύο Peugeot 905 της αγωνιστικής ομάδας, κατακυριεύοντας όλες τις θέσεις στο βάθρο των νικητών. Τοο Peugeot 905 έλαβε μέρος σε 17 αγώνες, κερδίζοντας τους εννέα από αυτούς.
Oι 4Τροχοί είχαν την ευκαιρία να γνωριστούν με το αυτοκίνητο, με τον Στράτη Χατζηπαναγιώτου να αναφέρει τον Μάιο του 1989 (τεύχος 224) τις εντυπώσεις του από την οδήγηση του πρωτότυπου από το οποίο προήλθε (τo Oxia). To περιοδικό επανήλθε στο γοητευτικό αυτό θέμα τον Αύγουστο του 1990 (τεύχος 239), αυτή τη φορά με την πολιτική έκδοση του 905.