Εκκίνηση παραδοσιακά στις 10:01 για το πρώτο όχημα, με τους Ρουμάνους Marinescou-Radulescu να προηγούνται, ενώ πίσω ακολουθούν οι έλληνες Γεωργοσόπουλος-Παπανικολάου και τρίτοι είναι οι Αυστριακοί Hekerle-Shneider.
Πρωί Τετάρτης και τα σύννεφα πάνω από τον Μυστρά κάνουν την καστροπολιτεία να δείχνει ακόμη πιο εντυπωσιακή. Εκκίνηση παραδοσιακά στις 10:01 για το πρώτο όχημα με τους Ρουμάνους Marinescou-Radulescu να προηγούνται, ενώ πίσω ακολουθούν οι Έλληνες Γεωργοσόπουλος-Παπανικολάου και τρίτοι οι Aυστριακοί Hekerle-Shneider.
Πρώτη ΕΔΑ, “Καιάδας”, μέσα από αιωρούμενους βράχους και σκαμμένες τρύπες στο βράχο…ανηφορική και με πολλές στροφές. Ακολουθεί η ΕΔΑ “Νεδούσα” πριν την κατηφορική πορεία προς Καλαμάτα και μετά, η άγρια και μοναδική ομορφιά του τοπίου της Μάνης. Στάση στις ΕΛΙΕΣ στην Καρδαμύλη για γεύμα δίπλα στην θάλασσα και επανεκκίνηση με μια ακόμη ΕΔΑ, τον “Νίκονα” με 4 ακόμη μετρήσεις.
Το τέλος της ημέρας βρίσκει τους αγωνιζόμενους στο Λιμένι να απολαμβάνουν δείπνο και ποτό με την μοναδική θέα να ηρεμεί την ψυχή. Στα αποτελέσματα, το μικρό λάθος των Marinescou-Radulescu με το Opel Commodore στην ΕΔΑ Νεδουσα τους έστειλε στην 4η θέση δίνοντας την ευκαιρία στους Γεωργοσόπουλο-Παπανικολάου με τον Hillman Imp να βρεθούν στην κορυφή παρα τα μηχανικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν, ενώ οι σταθεροί Hekerle-Shneider σε ρυθμό Αυστριακού μαραθωνοδρόμου ακολουθούν με το BMW 2002 touring περιμένοντας το λάθος. Τρίτοι οι πάντα σταθεροί Αρβανίτης-Χαραλαμπάκη με Austin Healey 100/4, ενώ την 5δα συμπληρώνουν οι Fessl-Walla με Fiat Abarth 131