Tίτλος, που ταιριάζει απόλυτα με την προσπάθεια των Les Grecs στο 25ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο.
Τo άρωμα, από την κόκκινη Alfasud ti 1.5 του ’77, που μοιράστηκαν οι Λυμπέρης Παπάζογλου-Δημήτρης Μπουρνάζος. Ιταλικό κόσμημα που τους ταιριάζει, εργαλείο που προετοίμασαν στο ατελιέ τους οι «Τσαγκαράδες», ενώ ο κινητήρας «ζυγίστηκε» στο Motori Italiani των Γεροβασίλη. Αυτοκίνητο με προδιαγραφές ώστε να ολοκληρώσουν χωρίς προβλήματα δύο gentlemen, αποδεδειγμένα λάτρεις της ιταλικής σχολής. Με τη φιλοσοφία τους γύρω από τη Regularity διαδικασία να ακολουθεί τις παραδοσιακές αξίες, όπου η εμπειρία του οδηγού, με πλούσιο παλμαρέ και στη Sporting κατηγορία, συνδυάζεται με τη σοφία του πολυτεχνίτη συνοδηγού, με το παραδοσιακό Terratrip ως όργανο υποστήριξης.
Καθαρή, σοβαρή οδήγηση, με σταθερό ρυθμό, προσοχή στην πλοήγηση ώστε να μη χάνεται ο δρόμος και άδικα χρόνος και χαμόγελο.
Από το βράδυ του Σαββάτου 21 Ιανουαρίου σε εξαιρετική εκδήλωση με οικοδεσπότη τον ΣΙΣΑ, μέχρι χθες Τετάρτη βράδυ στα επίσημα, στο Μόντε, αλλά και για τη συνέχεια…
Άλλωστε, στο σχόλιό τους απολαμβάνεις την προσέγγισή τους, που δείχνει το δρόμο σε όσους έχουν τη δυνατότητα να υποστηρίξουν την εμπειρία, επενδύοντας στη διασκέδαση με άποψη. Ό,τι διαχρονικά χαρακτηρίζει τα ελληνικά πληρώματα.
«Του χρόνου, όλοι εδώ»,
το μήνυμά τους, που διατυπώθηκε με τον ενθουσιασμό και το πάθος που τους διακρίνει. Ό,τι χαρακτηρίζει τον Λυμπέρη Παπάζογλου ευρύτερα, με απόδειξη την αγωνία του για καλύτερους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου, με συνέπεια και σύγχρονη μέθοδο. Στο Μόντε, όπου δεν κέρδισαν ειδικές διαδρομές, αλλά συνυπήρξαν με εξαιρετικά αυτοκίνητα και ωραίους ανθρώπους, απολαμβάνοντας την άψογη οργάνωση με υψηλού επιπέδου φιλοξενία, στην Τέλεια Διαδρομή.
Την προσπάθειά τους υποστήριξαν οι Cosmote, SP Tableware, Prime Optics και Karlis-Goodyear. Για την επικοινωνία, τα σήματά μας σε κόκκινο φόντο προδίδουν ευαισθησία, ενώ με ενδιαφέρον αντιμετωπίστηκαν και από τον Στράτο Φωτεινέλη, με αναφορές σε ράδιο και TV.
Ενδιαφέρον και αναφορές από πολλά Μέσα, με ιδιαίτερη ευαισθησία από τις σελίδες του ΣΙΣΑ και το περίφημο Historic Forum, για όλα τα ελληνικά πληρώματα.
Υπενθυμίζουμε,
Εξαιρετικοί οι Αλέξανδρος Χριστοδούλου-Άρης Γεωργοσόπουλος απογείωσαν το Lancer Turbo, “παιχνίδι” στο χέρι του Άλεξ και στο μυαλό του Άρη, σε φλερτ με τη δεκάδα, ενώ αισιόδοξα έβλεπαν βάθρο. (ΣΧ : βλέπαμε, υπολογίζοντας από τον καναπέ). Χόρευαν και στον πάγο, ελέγχοντας με μαεστρία τη δύναμη του δίλιτρου Τούρμπο μόνο στον πίσω άξονα, αξιοποιώντας περίφημα και την τεχνική στήριξη του Car Center Νικόλα Καρανικόλα και του έμπειρου Μπάμπη Γεωργόπουλου.
Δυστυχώς, έχασαν χρόνο από λάστιχο στη νυχτερινή μεγάλη διαδρομή των 30 χιλ, προτελευταία στο πρόγραμμα.
Το δυνατό σεντάν με τη ζάντα, ο Αλεξ πανω στο πηδάλιο, αξιοποιεί την εμπειρία του και τη ροπή του κινητήρα τους, ο Άρης με κόκκινα ματια ελέγχει όργανα και βιβλίο αγώνα και είναι οι σπίθες απο το μέταλο που τρίβεται στην άσφαλτο και δημιουργούν τη sporting εικόνα που χαρακτηρίζει το Historic Monte.
Απάντηση στο πόσο αγώνας είναι με τον πιστικό τρόπο, όπου ο Έλληνας καταθέτει το τσαγανό του, αλλά χάθηκε χρόνος και μαζί πολλές θέσεις. Σημαντικό ότι ακόμα και έτσι ολοκλήρωσαν με αξιοπρέπεια στην κατηγορία τους, όντας και στην 20δα που ήταν ο αρχικός τους στόχος.
Το τρίτο ελληνικό πλήρωμα στην αναφορά μας, “δεύτεροι” στην άτυπη GR κατάταξη, οι Δημήτρης Καλογεράς-Χρήστος Διαμαντόπουλος με το κομψό Renault 5 Alpine Turbo, έζησαν τη στιγμή με τον τρόπο που τους χαρακτηρίζει. Πλήρωμα με πολλά αγωνιστικά χιλιόμετρα, αλλά και την ευφυία που απαιτείται για την επιβίωση εκεί, οπότε αν αναίμακτος στοχεύεις και στη διάκριση.
Άλλωστε, ο Δημήτρης δεν κρύφτηκε στα social media και αντιγράφουμε: «Τερματισμός του Historic Monte Carlo 2023 στην 117η θέση μετά από μια ατυχία που είχαμε στο ξεκίνημα της πρώτης ειδικής, που μας έριξε στη θέση 254. Δεν πτοηθήκαμε, παλέψαμε και καταφέραμε να ανέβουμε 137 θέσεις μετά από σκληρή μάχη, ειδικά στις βραδινές διαδρομές».
Προσθέτουμε ότι είχαν το χρόνο και τη διάθεση να ενημερώνουν, προσφέροντας και ωραία φωτογραφικά στιγμιότυπα, ενώ αξιοποίησαν περίφημα και την υποστήριξη τέχνης και ψυχολογίας απο τους Τάσο Δούρο και τον sporting man Βαγγέλη Παναρίτη. Πλήρωμα, έτοιμο και για το επόμενο βήμα.
Εξαιρετική εικόνα στην πολύ υψηλού επιπέδου Monte Carlo απονομή, όπου οι Les Grecs ως έτοιμοι από καιρό για φωτογράφιση στην ανδρική Vogue, σφράγισαν τις δηλώσεις συμμετοχής τους για τον αγώνα του 2024.
Για την ιστορία, το 25ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο κέρδισαν οι Ελβετοί Enz – Seeberger με Lancia Fulvia Coupe 1.3S, 2οι τερμάτισαν οι Kashin – Kostyrko με Volkswagen Scirocco και το βάθρο συμπλήρωσαν οι Ιταλοί Chiesa – Chiesa με Alfa Romeo Giulia Ti 1600.
Η Ελληνική εκπροσώπηση…
… ήταν σοβαρή, αποδείχθηκε αξιοπρεπής και έπεται συνέχεια, αφού σε αυτή την έκφραση της κοινότητας του ΙΑ, που έχει την πλήρη υποστήριξη του ΣΙΣΑ, σε αντίθεση με την αδιαφορία της Ομοσπονδίας τους, συμμετέχουν ωραίοι, ευγενείς άνθρωποι που κοσμούν ευρύτερα στην κοινωνία μας, με εξαιρετικά αυτοκίνητα.
Συνδυασμός αξιοπιστίας, και συντονιστείτε σε αυτή την κοινότητα με τον πλουραλισμό των εκδηλώσεων, πρόκληση-πρόσκληση για όλες τις ηλικίες.
Καλή χρονιά, οι «Les Grecs» μας οδηγούν…_ Σ. Χ.