Παρά τις αντιξοότητες, η ΑΛΑΚ που διδάσκει επικοινωνία, με το «8ο Rally Regularity Σικυωνίων-ΙΚΤΕΟ Κιάτου» προσέφερε στις 31 Μαρτίου μια ακόμα εξαιρετική εκδήλωση με τον έντιμο τρόπο που της ταιριάζει…
Σεβασμός ό,τι δικαιούνται, όσοι πιστοί εμπιστεύονται το Σωματείο με έδρα την Κόρινθο και δεν επιλέγουν συμπτωματικά το Κιάτο, ως επίκεντρο μιας σημαντικής εκδήλωσης με διαχρονική αξία. Την ΑΛΑΚ την εμπιστεύεσαι χάρη στους ανθρώπους της, με σημαντική διαδρομή σε αγώνες τύπου sporting. Γεγονός ότι πλέον έχει και την εμπιστοσύνη των ειδικών και απαιτητικών της Regularity κοινότητας, όπως αποδεικνύεται από τις συμμετοχές που ξεπέρασαν τις 50. Παρά το φορτωμένο ημερολόγιο εκδηλώσεων και τις απρέπειες που προκύπτουν, με την ειδική επιτροπή συντονισμού της αρμόδιας Ομοσπονδίας σε διαρκή αμηχανία όντας και χωρίς θεσμικό ρόλο.
Πρωταγωνιστές…
Οι νικητές, οι διακριθέντες στη γενική κατάταξη και στις κατηγορίες και επί του προκειμένου, ο Αλυτάρχης του αγώνα. Ο κ. Σπύρος Κατσιμαλής, που δίδαξε το πως διαχειρίζεσαι το δημιουργικό άγχος, όταν γνωρίζεις την άσκηση και έχεις ως προτεραιότητα την ικανοποίηση των συμμετεχόντων, με σεβασμό και στο θεσμικό πλαίσιο που έχει προκηρύξει η ΟΜΑΕ για ένα πρωτάθλημα που αριστεύει.
Σε επικοινωνία αλλά και στην επαναληψιμότητα συνδεδεμένη με τη φιλοσοφία των αγώνων, από το road book μέχρι την έκδοση των αποτελεσμάτων. Συμπεριφορά που ταιριάζει σε απαιτητικούς και είναι ευθύνη του αλυτάρχη να βρίσκει τη χρυσή τομή, ώστε να προστατεύονται τα αυτοκίνητα, να τηρούνται οι νόμοι σε ανοικτούς δρόμους, να διατηρείται το ανταγωνιστικό ενδιαφέρον χωρίς εμμονική διάσταση και να υποστηρίζεται ο ενθουσιασμός που εξασφαλίζει τη διάρκεια. Στοιχεία που αποδεικνύεται ότι συνυπολογίζει περίφημα ο Κατσιμαλής και κατάφερε ξανά, να εξασφαλίσει το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων και την ευαισθησία των Μέσων, που βομβαρδίστηκαν με πληροφόρηση ουσίας.
Για την ιστορία…
Σφικτή εκδήλωση, με καλά δουλεμένη διαδρομή, με λίγες ανάσες περισσότερο για τις μηχανές, παρά για τους ανθρώπους και μια μεγαλύτερη στάση-ανασυγκρότηση στη λίμνη Δόξα. Περιοχή που προσφέρεται κσι για φωτογράφιση σε ένα περιβάλλον που η απαραίτητη ταυτότητα δίνει υπεραξία όταν συνδέεται και με ισορροπημένα τοπία και τα χρώματα που τα υπογραμμίζουν. Ενίοτε δεν βοηθάει το μέγεθος του δρόμου και η ποιότητα της ασφάλτου, οπότε το στενό και το κακό συνδυάζεται με χαμηλή μ.ω.τ ώστε να μην προκύπτουν απρόοπτα.
Νικητές…
…oι συνήθεις ύποπτοι Χρίστος Χατζηκωνσταντίνου-Μανώλης Δημακαρέας με το γνωστό πλέον γκρι VW Golf GTi και τουλάχιστον στην αρχή της εκδήλωσης, δεν έλειψε ο συναγωνισμός. Χωρίς διάθεση μαύρου χιούμορ, αλλά σχολιάζοντας την πραγματικότητα, ο Χατζηκωνσταντίνου, υπεύθυνος εκδηλώσεων της ΦΙΛΠΑ, ήταν αλυτάρχης το Σάββατο σε εκδήλωση άνευ ενημέρωσης στην Πάρνηθα και συμμετέχων-νικητής στην εκδήλωση της Κυριακής. Έργο της ΑΛΑΚ, ευθύνη της ΟΜΑΕ. Επιλογές που προδίδουν πάθος για το ιστορικό αυτοκίνητο, με το αποτέλεσμα να μην είναι πάντα θετικό.
Στο βάθρο, μαζί τους οι Κυριάκος και Νικόλας Κοφινάς με το Gulf-VW Golf GTi ΜΚ2 και οι Τριαντάφυλος και Μαίρη Μαργέτη με ΒΜW 518 E28. Ενδιαφέρον με εξαιρετικούς και στη συνέχεια, οπότε στην τέταρτη θέση φιγουράρουν οι Μάνος και Μαρία Παλαβίδη με το λευκό Renault 5 GT.
Ακολουθούν, οι Άρης Γεωργοσόπουλος-Νικόλας Κοντοπός με τη λευκή-κόκκινη Τοyota Celica ST, γνωστή από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις.
Στην εξάδα, οι νικητές της Πάρνηθας με 911 του 1965, οι Sir Γιάννης Κατσαούνης-Μαθιός Μανσόλας με το εμβληματικό Golf ΜK1. Στους διακριθέντες, που διδάσκουν τη regularity άσκηση υπεράνω αποτελεσμάτων, συνδυασμοί καρδιάς που θέλεις να μιμηθείς.
Σημειώνουμε
-Oι Κυριάκος Φαρμάκης-κ. Μαρία Αθανασοπούλου που επέστρεψαν στη λευκή Αμαζόνα τους, στο Volvo 122S, νικητές και στην κατηγορία τους.
-Οι Δημήτρης και Νικόλας Καλογεράς με τη λευκή Ιntegrale, αυτοκίνητο συνδετικός κρίκος της sporting και της Regularity κοινότητας. Ο Δημήτρης που όπως ο κ. Άρης, ο Huffy κ.α, έχουν την τέχνη και το τσαγανό ώστε να συναντήσουν φίλους τους σε αγώνες όπως το Μολών Λαβέ.
–Οι Άκης Μερτίνος-Γεράσιμος Κυπραίος, με την πράσινη Fiesta, που διδάσκουν τη σωστή προσέγγιση σε ένα θεσμό, με αξίες. Ό,τι τους ταιριάζει.
Αντίστοιχα, σε αυτές τις εκδηλώσεις ταιριάζουν νεότερες κατασκευές που εντάσσονται στην κατηγορία των Young Timers, όπως το προσεγμένο, πολεμικά βαμμένο Cinquecento 1100 των Μουρίκη-Λιάκου, η Celica TS του 2001 που μοιράζονται ο Γιώργος με την κ. Λούσυ Κανελλοπούλου, όταν ο Μάικ Σιέτος και η κ. Τώνια Μπορνοβαλάκη με εξαιρετική παρουσία στα social media,δεν αλλάζουν το Peugeot 106 Rally του 1996. Οι εκδηλώσεις με κλασικά αυτοκίνητα και συναγωνισμό τύπου Regularity, συνεχίζονται._ ΣΧ
Φωτογραφίες: actionstudio.gr/Λυκούργος Ντουζέπης