Μίλτος Ανδριόπουλος
Ο συνοδηγός του «Σιρόκο»! Μαζί ήταν δις δεύτεροι Γενικής στο Ράλλυ Ακρόπολις με τη «γαλλίδα», την Alpine Α110.
Λεωνίδας Κύρκος
Σίγουρα ο πλέον βραβευμένος -ή, για να είμαστε ακριβείς, ο πλέον επιτυχημένος-, όντας πολυπρωταθλητής παντός εδάφους και όλων των θεσμών τα τελευταία 30 χρόνια.
«Σιρόκο»
Δύο φορές 2ος Γενικής στο Ράλλυ Ακρόπολις, το ’75 και το ’76, με την Α110 και το Μίλτο Ανδριόπουλο δίπλα του, έχοντας χάσει μόνο από τον Βάλτερ Ρερλ και την Ascona και τον Σέλστρομ με το Datsun.
«Aστερίξ»
«Καλό, καθαρό χέρι» της δεκαετίας του 1970, έλαμψε κυρίως σε αγώνες Ταχύτητας με Porsche
«Λεωνίδας»
Μεγάλη ιστορία, σε διάρκεια, αλλά και σε ποιότητα. Ξεχωριστός, σπάνιος άνθρωπος, απλός και τα μέγιστα φιλόξενος για τους φίλους του, όταν τους εμπιστευτεί, σκληρός, αλλά δίκαιος με τους συνεργάτες του
Κώστας Χαμπής
Του άρεσε να οδηγεί με άνεση και χωρίς πίεση, ώστε να προβάλλει και τους οίκους που αντιπροσώπευε, όπως τη Motul (λάδια) και την Gotti (ζάντες).
Μανώλης Μακρινός
Πολυτάλαντος και αποτελεσματικός με ό,τι καταπιάνεται, όντας ιδιαίτερα σοβαρός και προσεκτικός, είτε βίδωνε, είτε οδηγούσε, είτε συνοδηγούσε
Αρμόδιος-Άρης Βωβός
Είναι ήδη 25 χρόνια στον πόλεμο σήμερα, οπότε έχει συμπληρώσει πλέον 45 χρόνια ζωής. Αντιμετώπιζε τους αγώνες πάντα ως διασκέδαση και με τη φιλοσοφία του γεννημένου νικητή.
Τώνια Παυλή
Ξεκίνησε «ανήλικη» το 1975 και «κλείδωσε» το 2005. Από τα αθώα χρόνια με τον Παύλο Χουρδάκη (R8) και το Σωτήρη Κοκκίνη (Lada και Lancer) στα πιο δύσκολα τόσο με το Σώτο όσο και με το «Λεωνίδα» αλλά και, κυρίως, με το «Στρατισίνο».
Δημήτρης Μιχελακάκης
Καρτίστας με άποψη, άφησε τα μικρά, αλλά τόσο διδακτικά μονοθέσια για τους αγώνες Ενιαίου, όπου έλαμψε με το «καλημέρα». Έστηνε και οδηγούσε αλλιώς. Με δικό του τρόπο.