top icon

Προσωπικότητες

Πολυτάλαντος και αποτελεσματικός με ό,τι καταπιάνεται, όντας ιδιαίτερα σοβαρός και προσεκτικός, είτε βίδωνε, είτε οδηγούσε, είτε συνοδηγούσε

Είναι ήδη 25 χρόνια στον πόλεμο σήμερα, οπότε έχει συμπληρώσει πλέον 45 χρόνια ζωής. Αντιμετώπιζε τους αγώνες πάντα ως διασκέδαση και με τη φιλοσοφία του γεννημένου νικητή.

Ξεκίνησε «ανήλικη» το 1975 και «κλείδωσε» το 2005. Από τα αθώα χρόνια με τον Παύλο Χουρδάκη (R8) και το Σωτήρη Κοκκίνη (Lada και Lancer) στα πιο δύσκολα τόσο με το Σώτο όσο και με το «Λεωνίδα» αλλά και, κυρίως, με το «Στρατισίνο».

Καρτίστας με άποψη, άφησε τα μικρά, αλλά τόσο διδακτικά μονοθέσια για τους αγώνες Ενιαίου, όπου έλαμψε με το «καλημέρα». Έστηνε και οδηγούσε αλλιώς. Με δικό του τρόπο.

Ανάγκασε το Γιώργο Μοσχού να παραδεχτεί πως τα ράλλυ είναι συλλογικό άθλημα και, εκτός από το να οδηγείς αέρα, χρειάζεσαι παραπλεύρως άνθρωπο ικανό

Ο πιο καλός μαθητής της νεότερης γενιάς, με τρία Πανελλήνια Πρωταθλήματα σε μία δεκαετία, και χωρίς να συμμετέχει την τελευταία διετία. Τι άλλο; Ήταν σαφές εξ αρχής.

Ο Γιώργος Μοσχούς τον αποκαλούσε «Caesar», κυρίως για το πώς έβλεπε διάφορες καταστάσεις εντός και εκτός ειδικών διαδρομών.

Τι να πούμε; Αν ήταν καλύτερος από το Γιώργο Μοσχού, οπότε ιστορικά ο καλυτερότερος των ελληνικών αγώνων; Καμία σχέση. Αηδίες λοιπόν, κι ας είμαστε εμείς που έχουμε καταγράψει τέτοιες υπερβολές

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ