Rally Acropolis Hall Of Fame: Άρης Βωβός
Με τον Κώστα Στεφανή και Delta HF κέρδισαν το Ακρόπολις το 1995, όταν ο αγώνας προσμετρούσε μόνο στο Πρωτάθλημα F2. Ωστόσο, υπάρχουν εμφανίσεις όπως του 1997 με το Impreza 555 αλλά και τα επόμενα χρόνια με Focus και Impreza WRC όπου σημείωσε εξαιρετικές επιδόσεις.
Rally Acropolis Hall Of Fame: Λάμπρος Αθανασούλας
Το 2009 σημείωσε μία από τις σημαντικότερες επιτυχίες Έλληνα οδηγού στο Ράλλυ Ακρόπολις, επικρατώντας με εμφατικό τρόπο με ένα Skoda Fabia S2000 στην κατηγορία Production WRC απέναντι στους κορυφαίους του θεσμού.
Rally Acropolis Hall Of Fame: Λεωνίδας Κύρκος
Ο Έλληνας πολυπρωταθλητής έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο Ράλλυ Ακρόπολις το 1994. Παρόλα αυτά, η «χρονιά» του ήταν το 1999, όταν με Ford Escort και συνοδηγό το Γιάννη Σταυρόπουλο τερμάτισε στην 6η θέση, κατακτώντας και βαθμό στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Οδηγών!
Rally Acropolis Hall Of Fame: Τζώννυ Πεσμαζόγλου
Εμβληματική φυσιογνωμία ο «Σερ» είναι ο πρώτος νικητής του αγώνα, το 1952, με Chevrolet, τότε που ονομαζόταν «Ράλλυ ΕΛΠΑ», ενώ επικράτησε και το 1955 με Opel Kapitan. Στα χρόνια που πέρασαν αποδείχθηκε μεγάλη μορφή για το ράλλυ Aκρόπολις, από το οποίο αποσύρθηκε σε ηλικία... 78 χρονών, το 1987.
Μίλτος Ανδριόπουλος
Ο συνοδηγός του «Σιρόκο»! Μαζί ήταν δις δεύτεροι Γενικής στο Ράλλυ Ακρόπολις με τη «γαλλίδα», την Alpine Α110.
Λεωνίδας Κύρκος
Σίγουρα ο πλέον βραβευμένος -ή, για να είμαστε ακριβείς, ο πλέον επιτυχημένος-, όντας πολυπρωταθλητής παντός εδάφους και όλων των θεσμών τα τελευταία 30 χρόνια.
«Σιρόκο»
Δύο φορές 2ος Γενικής στο Ράλλυ Ακρόπολις, το ’75 και το ’76, με την Α110 και το Μίλτο Ανδριόπουλο δίπλα του, έχοντας χάσει μόνο από τον Βάλτερ Ρερλ και την Ascona και τον Σέλστρομ με το Datsun.
«Aστερίξ»
«Καλό, καθαρό χέρι» της δεκαετίας του 1970, έλαμψε κυρίως σε αγώνες Ταχύτητας με Porsche
«Λεωνίδας»
Μεγάλη ιστορία, σε διάρκεια, αλλά και σε ποιότητα. Ξεχωριστός, σπάνιος άνθρωπος, απλός και τα μέγιστα φιλόξενος για τους φίλους του, όταν τους εμπιστευτεί, σκληρός, αλλά δίκαιος με τους συνεργάτες του
Κώστας Χαμπής
Του άρεσε να οδηγεί με άνεση και χωρίς πίεση, ώστε να προβάλλει και τους οίκους που αντιπροσώπευε, όπως τη Motul (λάδια) και την Gotti (ζάντες).