Από το 1963, που πρωτοπαρουσιάστηκε η 911, περισσότερο άλλαξε ο κόσμος όλος παρά το μοντέλο που εμπνεύστηκε ο γιος του Φέρι Πόρσε, Φέρντιναντ-Αλεξάντερ. Ας θυμηθούμε, λοιπόν, τους μεγαλύτερους σταθμούς της 40χρονης πορείας ενός μοντέλου που η ίδια η ιστορία δεν ξέχασε ποτέ…
1963
Παρουσιάζεται στην έκθεση της Φρανκφούρτης η Porsche 901, που στη συνέχεια μετονομάζεται σε 911 (η Peugeot είχε τα δικαιώματα του αριθμού).
1964
Ξεκινά η παραγωγή της 911 με δίλιτρο μπόξερ 130 ίππων. Η τιμή της, στη Γερμανία, ορίζεται στα 21.900 μάρκα.
1965
Παρουσιάζεται η -φτηνή 911-, η 912, με κινητήρα 90 ίππων της 356.
1966
Η 100.000ή 911 αγοράζεται από τη γερμανική αστυνομία. Τοποθετούνται αντιστρεπτικές ράβδοι στην ανάρτηση και ζάντες αλουμινίου.
1967
Στην παραγωγή, η 911Τ, που αντικαθιστά την 912. Παρουσιάζεται το ημιαυτόματο κιβώτιο sportomatic 4 σχέσεων.
1968
Αυξάνεται το μεταξόνιο από τα 2.211 στα 2.268 χλστ. Στο Pάλλυ Μόντε Κάρλο, 1-2 για την 911, με τους Έλφορντ-Στόουν και Τοϊβόνεν-Τιούκανεν.
1969
Αύξηση του κυβισμού στα 2.195 κ.εκ. για τις εκδόσεις 911 Τ, Ε και S, με ισχύ 125,155 και 180 ίππους, αντίστοιχα. Νικητής στο Μόντε Κάρλο, ο Βάλντεγκαρντ με 911, το ’69 και το ’70.
1971
Αύξηση του κυβισμού στα 2.341 κ.εκ. και της ισχύος στους 130, 165 και 190 ίππους. Ο μπόξερ μπορεί πλέον να λειτουργεί με απλή βενζίνη.
1972
Πρωτοπαρουσιάζεται η Carrera 2.7 με ισχύ 210 ίππους και τελική ταχύτητα 245 χλμ./ώρα, που φέρει και τη χαρακτηριστική αεροτομή στην ουρά.
1973
Όλες οι 911 αποκτούν κυβισμό 2,7 λίτρα. Η αγωνιστική RSR κερδίζει στην Ντεϊτόνα και στο Σέμπρινγκ.
1974
Παρουσιάζεται η 911 Turbo με 260 ίππους, το πρώτο σπορ αυτοκίνητο παραγωγής με υπερτροφοδότη.
1975
Η Porsche είναι ο πρώτος κατασκευαστής που παρουσιάζει αμάξωμα από γαλβανιζέ λαμαρίνα. Η αντισκωριακή εγγύηση μιας 911 φτάνει στα δέκα χρόνια!
1977
Στις 3 Ιουνίου παράγεται η Porsche No 250.000 από το 1948. Ο τρίλιτρος μπόξερ της 911 SC υιοθετεί μηχανικό ψεκασμό της Bosch (K-Jetronic) και η κατανάλωσή του πέφτει κατά 17%. Στα 3,3 λίτρα η 911 Turbo, με 330 ίππους πλέον.
1978
Η χρονιά της πιο ισχυρής 911 στην ιστορία, της αγωνιστικής Moby Dick, με υπερτροφοδοτούμενο μπόξερ 3,2 λίτρων, που αποδίδει 845 ίππους!
1979
Η 911 είναι το πρώτο σπορ αυτοκίνητο που εφοδιάζεται με καταλύτη στις ΗΠΑ. Η 935 κερδίζει τις 24 Ώρες του Λε Mαν.
1982
Για πρώτη φορά στην αγορά, η 911 Cabriolet.
1983
Ο μπόξερ της 911 μεγαλώνει στα 3,2 λίτρα, με την ισχύ του να φθάνει στους 231 ίππους, χάρη στον ηλεκτρονικό ψεκασμό Bosch Motronic. Στη Φρανκφούρτη παρουσιάζεται το πρωτότυπο της 959.
1984
H 911 SC 4×4 κερδίζει στο Ράλλυ Παρίσι-Ντακάρ.
1985
Στην αγορά η τετρακίνητη 959, το πιο δυνατό αυτοκίνητο παραγωγής. Όλες οι 911 εφοδιάζονται με καταλύτη για τη γερμανική αγορά.
1986
Η 959 Paris-Dakar κερδίζει τον ομώνυμο αγώνα, μήκους 13.800 χλμ.
1987
Κατασκευάζονται 292 Porsche 959, στην τιμή των 420.000 μάρκων η καθεμία, ενώ παρουσιάζεται στη Φρανκφούρτη η 911 Speedster.
1988
Παρουσιάζεται η νέα Carrera 4, με την ευκαιρία των 25ων γενεθλίων του μοντέλου. Τα εξαρτήματά της, σε ποσοστό 85%, είναι καινούργια. Ο μπόξερ των 3,6 λίτρων αποδίδει πλέον 250 ίππους.
1989
Παρουσιάζεται το αυτόματο κιβώτιο tiptronic.
1990
Πρώτη χρονιά για το θεσμό Porsche Carrera Cup.
1991
Επανεμφανίζεται η 911 Turbo με ισχύ 320 ίππους, ενώ κατασκευάζεται η ειδική έκδοση Carrera RS, που παράγεται συνολικά σε 2.391 μονάδες.
1992
Στην αγορά η 911 Turbo, με ισχύ 360 ίππους.
1993
Η νέα γενιά (993) της 911 μπαίνει στην αγορά, με εμφανείς διαφορές στο αμάξωμα και κινητήρα 3,6 λίτρων με 272 ίππους. Το Porsche-Pirelli Supercup γίνεται αγώνας υποστήριξης των ευρωπαϊκών GP της F1.
1995
Επανεμφάνιση της 911 Turbo με ισχύ 408 ίππους. Στην αγορά και η πρώτη GT2, η ελαφριά, αγωνιστική έκδοση της Carrera με ισχύ 430-600 ίππους. Επανεμφανίζονται και οι εκδόσεις Targa και RS.
1996
Η 911 GT1 συμμετέχει σε αγώνες αντοχής και σημειώνει ιδιαίτερη επιτυχία. Mπαίνει σε περιορισμένη παραγωγή με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 3,2 λίτρων, 544 ίππων, που της δίνει τελική 310 χλμ./ώρα.
1997
Παρουσιάζεται η νέα 911 –με τον κωδικό 997–, με μεγαλύτερο αμάξωμα και υγρόψυκτο κινητήρα 300 ίππων.
1998
Η Porsche γιορτάζει τα πενήντα χρόνια της. H GT1 κάνει το 1-2 στο Λε Mαν, ενώ στην αγορά παρουσιάζεται η 911 Cabriolet.
1999
Ο Βάλτερ Ρερλ, στο παλιό Νίρμπουργκρινγκ, «γυρίζει» με μια GT3 παραγωγής σε χρόνο 7:56.33.
2000
Η τετρακίνητη 911 Turbo αποδίδει τώρα 420 ίππους. 0-100 σε 4,2 δλ…
2001
Παρουσιάζεται η GT2 με κινητήρα (υγρόψυκτος, biturbo, 3,6 λίτρων) προερχόμενο από την GT1 και ισχύ 462 ίππους. Είναι η ακριβότερη 911 παραγωγής.
2002
Η ισχύς του μπόξερ αυξάνεται στους 320 ίππους. Ελαφρές επεμβάσεις στο αμάξωμα και παρουσίαση των έκδοσεων Targa και Carrera 4S (με όψη turbo).
2003
Επιστροφή της GT3 με ισχύ 381 ίππους. Παρουσιάζονται οι ανοιχτές εκδόσεις των Carrera 4S και Turbo, καθώς και η δίχρωμη GT3 RS, που παράγονται σε 200 μονάδες, για «αγωνιστική» χρήση.