Αναπαλαιώνοντας το Peugeot 205 GTi
Για την επέτειο 210 ετών ιστορίας της Peugeot, η λέσχη «Aventure Peugeot» έχει δημιουργήσει μια νέα δραστηριότητα: την αναπαλαίωση και πώληση vintage οχημάτων.
Tour du Peloponnese 2020: Ο «Γύρος» έχει τη δική του ιστορία…
Συμμετέχουμε, έστω αποσπασματικά, στο «7eme Tour du Peloponnese», που υπενθυμίζει υποδειγματικά τη διεθνή υπόσταση του κλασικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα...
15o Ράλλυ Δαναών στις 14 & 15 Νοεμβρίου
O Ac3 (Argolis Classic Car Club) συνδιοργανώνει με την κοινωφελή επιχείρηση του Δήμου Άργους-Μυκηνών με επίκεντρο την Αργολίδα, το 15ο Ράλλυ Δαναών το Σάββατο 14 και την Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2020.
4η Ανάβαση Πάρνηθας
Στις 18 Οκτωβρίου η ΦΙΛΠΑ θα αναβιώσει για τέταρτη φορά την Ανάβαση της Πάρνηθας, από τις πιο διάσημες στη χώρα μας και όχι μόνο, καθώς στο λαμπερό παρελθόν της αποτελούσε και έναν από τους γύρους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αναβάσεων.
Citroen GS vs DS 3 Crossback, ένα αταίριαστο ζευγάρι
Πενήντα χρόνια χωρίζουν τα δύο αυτά γαλλικά οχήματα και, παρ’ ότι σταθμευμένα το ένα δίπλα στο άλλο φαντάζουν τόσο παράταιρα, είναι εντυπωσιακό το πόσο κοντά βρίσκονται τελικά μεταξύ τους.
3o CMC Challenge 2020 – Αποτελέσματα
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το Σάββατο 3 Οκτωβρίου το 3o «CMC Challenge 2020» μια συνδιοργάνωση, και άψογη συνεργασία των Λεσχών Classic Mini Club & Argolis Classic Car Club.
Περιπλανήσεις στο παρελθόν – Connaught F1
Όσοι έχετε ακούσει για το «Graal», το Άγιο Δισκοπότηρο που αναζητούσαν οι ιππότες του Mεσαίωνα, μην ξεχνάτε πως δεν ήταν καμωμένο από χρυσό κι ασήμι, μα από ταπεινό και καλοδουλεμένο ξύλο.
CMC Challenge στις 3 Οκτωβρίου: με 56 συμμετοχές
Συνολικά 56 πληρώματα περιλαμβάνονται στη λίστα συμμετοχών, εκ των οποίων 35 στην κατηγορία Regularity MΩΤ και 21 στην κατηγορία άνευ οργάνων. Τα αυτοκίνητα ΜΙΝΙ είναι συνολικά 14.
23ο Ράλλυ «24 Ώρες Ελλάδα» ΣΙΣΑ -17-18 Οκτωβρίου 2020, Πελοπόννησος
Στις 17 Οκτωβρίου 2020 εκκινεί το μοναδικό στο είδος του ράλλυ αντοχής για ιστορικά αυτοκίνητα, το 23ο «24 Ώρες Ελλάδα».
Bizzarrini P538 – ένα μοναδικό αγωνιστικό
Η ιστορία του Ρ538 ξεκίνησε στα μέσα του 1965, όταν ο Giotto Bizzarrini αποφάσισε να φτιάξει ένα δικό του αυτοκίνητο, για να σταματήσει την κυριαρχία της Ford και της Ferrari.