Εξήντα χρόνια Jaguar E Type
«Σαράντα χρόνια λάμψης» Τέτοια εποχή, πριν από τέσσερις δεκαετίες, η Τζάγκιουαρ Ε-Type παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Σαλόνι της Γενεύης. Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε πως επρόκειτο για ένα διαχρονικό και ανεπανάληπτο αριστούργημα… H Ε-Τype οφείλει την ύπαρξη και την επιτυχία της […]
Στον «Γύρο της Πελοποννήσου» με Toyota Supra 2.8i του 1984
Σε σχέση με το κλασικό αυτοκίνητο, όπως σχολιάζουν οι ειδικοί, πρέπει εσύ, ο οδηγός, να ταξιδέψεις στο παρελθόν και να προσαρμοστείς, ώστε να ζήσεις τη στιγμή αποφεύγοντας τη σύγκριση με το σήμερα.
DKW Munga – μια ιστορία επιτυχίας
Το DKW Munga ήταν ένα πολύ επιτυχημένο τετρακίνητο όχημα που κατασκευάστηκε από την Auto-Union, στο Ingolstadt της τότε Δυτικής Γερμανίας, την εποχή του Ψυχρού Πολέμου.
Dogo SS 2000 – το De Lorean της Αργεντινής
To «De Lorean της Αργεντινής» εμφανίστηκε στον κόσμο της Αυτοκίνησης πριν από τον διάσημο «συγγενή» του και παρέμεινε στη φάση του πρωτοτύπου.
Νέες ρυθμίσεις για τα ιστορικά οχήματα
Πέντε ρυθμίσεις για τα ιστορικά οχήματα φέρνει το νέο νομοσχέδιο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, με αλλαγές σχετικά με την ταξινόμηση και την κυκλοφορία των ιστορικών οχημάτων.
Περιπλανήσεις στο παρελθόν – Ford Cortina Lotus
Το «αντίπαλο δέος» των Μini Cooper στα διεθνή ράλλυ της δεκαετίας του ’60, που με την επιτυχημένη σταδιοδρομία του προετοίμασε το έδαφος για την έλευση του Ford Escort.
ΗΠΑ – τα αυτοκίνητα των Προέδρων
Εκτός από την θωρακισμένη υπηρεσιακή λιμουζίνα στη διάρκεια της θητείας τους, οι εκάστοτε Πρόεδροι των ΗΠΑ είχαν και τις προσωπικές τους προτιμήσεις για τα αυτοκίνητά τους. Ας δούμε ποιές ήταν αυτές, των 15 που βρέθηκαν σε αυτή τη θέση από το 1945 και μετά.
Car Of The Year – όλες οι διακρίσεις της Citroen
Tο 2021 το νέο C4 θα προσπαθήσει να επαναλάβει αυτό που έχει ήδη επιτευχθεί από τις GS (1971), CX (1975) και XM (1990), τα τρία μοντέλα της γαλλικής φίρμας που έχουν ήδη κερδίσει το βραβείο κύρους: ιδού η ιστορία τους.
Ράλλυ Μόντε Κάρλο: Lancia – η πολυνίκης του αγώνα
Πέρα από τις περισσότερες νίκες από οποιονδήποτε άλλον κατασκευαστή στο Μόντε Κάρλο, η Lancia έχει συνδεθεί και με αρκετές από τις μεγαλύτερες στιγμές στην ιστορία του αγώνα.
Hanomag 2/10 PS -το «ψωμί του υπαλλήλου»
Με μεγαλύτερο προσόν την απλότητα του σχεδιασμού και την οικονομική του λειτουργία, το Hanomag 2/10 PS με το υποκοριστικό Kommissbrot ήταν το πρώτο επιτυχημένο γερμανικό «πεντακοσαράκι»
.