top icon

4T Classic

Πανέμορφα ιστορικά αυτοκίνητα συγκεντρώθηκαν στις 6 Ιουνίου στην Πάρνηθα, στο σημείο Μετόχι, για να συμμετάσχουν στην 5η Ανάβαση Πάρνηθας, την πιο διάσημη και δημοφιλή ιστορική ανάβαση της Αττικής, που αναβίωσε η ΦΙΛΠΑ πριν από 5 χρόνια.

Η πρώτη γενιά ενός μοντέλου από τα πλέον αντιπροσωπευτικά στην ιστορία της Pontiac, που έζησε το δικό του αμερικάνικο όνειρο στη διάρκεια της δεκαετίας του '60.

Tο 1977 240 ίπποι ήταν αρκετοί για την διεκδίκηση της νίκης στο Ράλλυ Ακρόπολις, αν όλα λειτουργούσαν ως το τέλος σωστά, ενώ ένα 5άρι «κοντό» κιβώτιο ταχυτήτων της ZF για μια κλασική «Aκροπολική» διαδρομή 1.500 μέτρων χρειαζόταν 30 περίπου αλλαγές σχέσεων.

Tο εργοστάσιο της Porsche κατόρθωνε πάντα να προκαλεί με τις δημιουργίες του το δέος. Tο ίδιο συνέβη και στις αρχές του 1976, όταν η FIA αποφάσισε την καθιέρωση του Group 5 στους αγώνες αντοχής.

Παρά το σύντομο πέρασμά της από τον κόσμο της Αυτοκίνησης, η Alfa Romeo του Conrero κατάφερε να βάλει τη δική της σφραγίδα στον τομέα του βιομηχανικού design.

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ