top icon

4T Classic

Με δώδεκα πληρώματα από την Ελλάδα, έξι από την Αγγλία, τρία ολλανδικά, δύο σούπερ «παππούδες» από τις ΗΠΑ και την Αυστραλία και λίγο περισσότερα από δέκα ιταλικά αυτοκίνητα, η Ρώμη για λίγο έμοιασε με remake του «La Dolce Vita», με τον Φελίνι κάπου εκεί ψηλά να χαμογελά.

Οι Κωνσταντίνος Πίτσος-Στέλιος Καραπαπάζης (Ford Sierra Cosworth 4×4), θριάμβευσαν στη κατηγορία Sporting στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, με τους Χρήστο Χατζηκωνσταντίνου-Μανώλη Δημακαρέα (VW Golf 2) να επικρατούν στη κατηγορία Regularity.

Οι Κωνσταντίνος Πίτσος-Στέλιος Καραπαπάζης (Ford Sierra Cosworth 4×4) προηγούνται στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις με τρεις ειδικές διαδρομές να απομένουν για το τέλος του αγώνα. Στη δεύτερη θέση βρίσκονται οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κώστας Ποιμενίδης (Ford Escort MKII RS), με τους Γιώργο Παραδείση-Μιχάλη Φράγκου (Ford Escort MIKII RS 2000) να κλείνουν την τριάδα.

Οι Κωνσταντίνος Πίτσος-Στέλιος Καραπαπάζης (Ford Sierra Cosworth 4×4) κυριάρχησαν την πρώτη ημέρα του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις στη κατηγορία Sporting, με τους Χρήστο Χατζηκωνσταντίνου-Μανώλη Δημακαρέα (VW Golf 2) να βρίσκονται στην πρώτη θέση της κατηγορίας Regularity.

Οι Κωνσταντίνος Πίτσος-Στέλιος Καραπαπάζης (Ford Sierra Cosworth 4X4), προηγούνται στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις μετά από 5 ειδικές διαδρομές στη κατηγορία Sporting, με τους Δημήτρη Καλογερά-Χρήστο Διαμαντόπουλο (Porsche 911 SC) να βρίσκονται με τη σειρά τους στην πρώτη θέση της κατηγορίας Regularity μετά από 9 Ε.Δ.Α.

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ