top icon

4T Classic

Εμβληματική φυσιογνωμία ο «Σερ» είναι ο πρώτος νικητής του αγώνα, το 1952, με Chevrolet, τότε που ονομαζόταν «Ράλλυ ΕΛΠΑ», ενώ επικράτησε και το 1955 με Opel Kapitan. Στα χρόνια που πέρασαν αποδείχθηκε μεγάλη μορφή για το ράλλυ Aκρόπολις, από το οποίο αποσύρθηκε σε ηλικία... 78 χρονών, το 1987.

Άφθαρτος παραμένει μέχρι σήμερα ο μύθος αυτού του μικρού σπορ αυτοκινήτου, που λατρεύτηκε κι αγαπήθηκε όσο λίγα του καιρού του…

«Πέτρα σε ήρεμα νερά» ήταν η εμφάνιση αυτού του γοητευτικού σπορ αυτοκινήτου από τη Fiat, που απέδειξε έτσι πως δεν ξέχασε ποτέ την αληθινή της τέχνη.

Ελάχιστα μικρά αυτοκίνητα έκαναν τέτοια αίσθηση για τα σπορ χαρακτηριστικά τους, προκαλώντας με τις επιδόσεις τους ακόμα και τα μεγαλύτερα GTi.

Το ΜΧ-5 επανέφερε στην επικαιρότητα τα μικρά και δημοφιλή roadsters, αποτελώντας συνάμα και μέτρο σύγκρισης για όσους θέλησαν να το μιμηθούν.

Σίγουρα ο πλέον βραβευμένος -ή, για να είμαστε ακριβείς, ο πλέον επιτυχημένος-, όντας πολυπρωταθλητής παντός εδάφους και όλων των θεσμών τα τελευταία 30 χρόνια.

Δύο φορές 2ος Γενικής στο Ράλλυ Ακρόπολις, το ’75 και το ’76, με την Α110 και το Μίλτο Ανδριόπουλο δίπλα του, έχοντας χάσει μόνο από τον Βάλτερ Ρερλ και την Ascona και τον Σέλστρομ με το Datsun.

Μεγάλη ιστορία, σε διάρκεια, αλλά και σε ποιότητα. Ξεχωριστός, σπάνιος άνθρωπος, απλός και τα μέγιστα φιλόξενος για τους φίλους του, όταν τους εμπιστευτεί, σκληρός, αλλά δίκαιος με τους συνεργάτες του

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ