top icon

4T Classic

O Bρετανός σχεδιαστής-μηχανικός υπήρξε η μεγαλύτερη προσωπικότητα στο χώρο των αγώνων αυτοκινήτου μετά τον Έντσο Φεράρι.

Από τους ταχύτερους και πιο αγαπητούς στο κοινό οδηγούς στην ιστορία των ελληνικών αγώνων αυτοκινήτου. Σε κάθε περίπτωση κατάφερνε να ξεχωρίζει στο Ράλλυ Ακρόπολις, είτε με τις επιδόσεις του, όπως το 1982, όταν ολοκλήρωσε 5ος με Nissan Sylvia, είτε με τα αξέχαστα περάσματά του

Αφιερωμένο στο Γιώργο Μοσχού ήταν το ολοήμερο track-day, αποκλειστικά για Alfa Romeo, που διοργάνωσαν από κοινού το Alfisti.gr μαζί με τον Ελληνικό Σύλλογο Ιδιοκτητών Alfa Romeo, στην πίστα των Μεγάρων στις 21 Mαΐου.

Ο κορυφαίος Έλληνας οδηγός αγώνων έδωσε χρώμα, ήχο και εικόνα σε μια γενιά φίλων του αυτοκινήτου που μεγάλωσε χωρίς τις σημερινές ηλεκτρονικές ανέσεις, όπου η αμεσότητα της πληροφορίας συχνά σκοτώνει το συναίσθημα και τον αυθορμητισμό.

Ο κορυφαίος Έλληνας οδηγός αγώνων έδωσε χρώμα, ήχο και εικόνα σε μια γενιά φίλων του αυτοκινήτου που μεγάλωσε χωρίς τις σημερινές ηλεκτρονικές ανέσεις, όπου η αμεσότητα της πληροφορίας συχνά σκοτώνει το συναίσθημα και τον αυθορμητισμό.

Στην κλασική αγωνιστική ιστορία πλέον, ο «Γιωργάρας» άφησε εποχή με το θεαματικό τρόπο με τον οποίο οδηγούσε τις BMW-Electronica (1969-1971) και Alfa Romeo GTAm (1972-1974), αλλά και όποιο άλλο αυτοκίνητο πέρασε από τα χέρια του σε όλα τα είδη αγώνων!

Στην κλασική αγωνιστική ιστορία πλέον, ο «Γιωργάρας» άφησε εποχή με το θεαματικό τρόπο με τον οποίο οδηγούσε τις BMW-Electronica (1969-1971) και Alfa Romeo GTAm (1972-1974), αλλά και όποιο άλλο αυτοκίνητο πέρασε από τα χέρια του σε όλα τα είδη αγώνων!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ