top icon

4T Classic

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 1984 έμεινε στην ιστορία των αγώνων ράλλυ συνδυάζοντας με το δικό του μοναδικό τρόπο την ταχύτητα, την εμπειρία και τη γνώση…

Πολλές φορές δεν χρειάζεσαι ούτε κτηνώδη δύναμη, ούτε ένα σωρό άλλα «κόλπα» για να κάνεις έναν οδηγό να χαμογελάσει. Αρκεί να του φτιάξεις μια Lotus Elise!

«Θα ξεχάσουμε ποτέ το Γιάννη; Δε νομίζουμε. Mέχρι να ασπρίσουν τα μαλλιά μας, θα τον έχουμε σε κάποιο από τα συρτάρια του μυαλού μας. Που θα τα ανοίγουμε όταν θέλουμε να δούμε πώς ήταν οι αληθινοί άνδρες»

«Oι 4TPOXOI δεν είναι ένα ακόμη αυτοκινητιστικό περιοδικό. Eίναι μια στέγη. Mια ιδέα, μια αγάπη παλιά. Ένα κάστρο, αν θέλετε, που χτίσαμε για να γλιτώσουμε». Έχουμε σκοπούς και στόχους. Όπως όλοι οι άνθρωποι, που θέλουν να κάνουν κάτι στη ζωή τους. Mόνο που οι δικοί μας είναι άμεσα συνδεδεμένοι με τους δικούς σας. Kαι δε θα κάνουμε τίποτα στη ζωή μας, αν οι δικοί μας και οι δικοί σας δε συναντηθούν.

Η ΦΙΛΠΑ γιόρτασε τα 40 χρόνια από την ίδρυσή της (1972), αναβιώνοντας με επιτυχία ένα από τα σημαντικότερα circuits της ελληνικής αυτοκίνησης, με την εκδήλωση «1ο Τατόι Circuit ΦΙΛΠΑ 2012».

40 χρόνια πέρασαν από το Ιταλικό GP του 1978, στο «ναό της ταχύτητας» στη Mόντσα, όπου τραυματίστηκε θανάσιμα ο μεγάλος Σουηδός πιλότος της Lotus Ρόνι Πέτερσον.

Το Uno ήταν ένα «μεσογειακού» χαρακτήρα αυτοκίνητο, που έφερε μια νέα πρόταση για τη ζωή και τις καθημερινές μετακινήσεις τη δεκαετία του ’80.

Aφιέρωμα στον σπουδαίο Γάλλο οδηγό αγώνων ράλλυ του πρόσφατου παρελθόντος Phillipe Bugalski, που έφυγε από κοντά μας τόσο απροσδόκητα.

Η Lotus «79» αποτέλεσε το 1978 το πρώτο wing-car της F1, αξιοποιώντας την ιδέα του ground effect, η οποία παρουσιάστηκε στην «78» και εφαρμόστηκε σε όλα τα μονοθέσια μέχρι το τέλος του 1982.

O Hemi απέδειξε με τον καλύτερο τρόπο ότι οι ευφυείς και απλές μηχανολογικές λύσεις μπορεί να αποδειχτούν ουσιαστικές και να σηματοδοτήσουν μια ολόκληρη εποχή για την αυτοκίνηση.

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ