Στην πίστα του Ορμπασάνο με Lancia Fulvia 1.6 HF GR. 4 & Coupe 3
Μια νύχτα στο μουσείο: Όπως και στην ομώνυμη ταινία, έτσι και στη δική μας περίπτωση, όταν ο θρύλος μπερδεύεται με την πραγματικότητα, το αποτέλεσμα είναι ακόμα μία μοναδική εμπειρία, με φόντο -τι άλλο;- τις πάλαι ποτέ μοναδικές δημιουργίες της Lancia.
Canguro: To χαμένο concept που έδωσε έμπνευση στη νέα Giulia…
Στη διάρκεια της εκδήλωσης για την παρουσίαση της Giulia, οι Ιταλοί ανέφεραν πως μια από τις πιο σημαντικές πηγές έμπνευσης για τη σχεδίασή της ήταν το Canguro, ένα concept χαμένο ως πρόσφατα, για δεκαετίες...
Lancia Beta Mizar
Με το Mizar ο Michelotti απέδειξε ότι μπορεί να επιτευχθεί ένας λειτουργικός και αισθητικά ελκυστικός σχεδιασμός, μέσα στις στενές κατευθυντήριες γραμμές των τεχνικών μαζικής παραγωγής.
Ford Escort RS Cosworth, Lancia Delta HF, Toyota Celica Carlos Sainz και Mazda 323 GTR!
«Αυτοκίνητα παραγωγής με εντυπωσιακές επιδόσεις και ασφαλή συμπεριφορά ακόμη και στο αποκαλούμενο όριο ή πολεμικές μηχανές στην πολιτική τους έκδοση;»
4Τ Ιούνιος 1992: Ford Escort RS Cosworth
«Με την παρουσίαση του Escort Cosworth, η Ford δε ζωντανεύει απλά την παλιά χρυσή εποχή της εμπλοκής της στα Ράλλυ, αλλά με ξεκάθαρους προσανατολισμούς στοχεύει στη διεκδίκηση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος»
Acura NSX: Σπάνιο είδος
Το πρώτο ιαπωνικό supercar, που πριν από δύο δεκαετίες «λάνσαρε» τεχνολογικές καινοτομίες οι οποίες αργότερα καθιερώθηκαν στο χώρο των υψηλών επιδόσεων και που δέχθηκε το μαγικό άγγιγμα του Άιρτον Σένα.
Στον Άγιο Μερκούριο με Alfa Romeo GT 1300 Junior και Lancia Fulvia Coupe 3
Τα βέλη του χρόνου ή πώς η μονόδρομη ιδιότητα του χρόνου καταρρίπτεται πανηγυρικά χάρη σε δύο τετράτροχα φυσικά παράδοξα, που ακροβατούν μεταξύ του παρελθόντος, του παρόντος και του μέλλοντος της αυτοκίνησης.
BMW M3: Το κόκκινο και το μπλε
Η Μ3 ήταν ένα αυτοκίνητο που μιλούσε στην ψυχή των πραγματικών οδηγών, χωρίς να απαιτεί αγωνιστικές περγαμηνές για να οδηγηθεί γρήγορα..
Alfa Romeo Giulietta 1954-1965
Όταν η τετράπορτη Alfa Romeo Giulietta παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Eκθεση Aυτοκινήτου του Tορίνο, το 1955, άνοιξε ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της μιλανέζικης φίρμας.
Με Ferrari F40 και Bimota YB-4 στο Φιοράνο
Η πρώτη μας επίσκεψη στα άδυτα της Ferrari: Αναδημοσίευση από το τεύχος των 4Τροχών του Νοεμβρίου 1988.