top icon

Μοντέλα

Το 1947 η Isotta-Fraschini επιχείρησε να επιστρέψει στον χάρτη της Αυτοκίνησης, βγάζοντας στην παραγωγή ένα αντισυμβατικό εξαθέσιο πολυτελές μοντέλο με «όλα πίσω». Η προσπάθεια ήταν αξιόλογη, όμως δεν στέφθηκε με επιτυχία...

Η τελευταία δημιουργία της ανεξάρτητης Abarth ήταν ένα coupe 2+2 μοντέλο σφηνοειδούς σχήματος, που θα εξελισσόταν στο πρώτο της αυτοκίνητο παραγωγής, αν δεν μεσολαβούσε η πώλησή της στη Fiat.

Η 23η αναβίωση της ανάβασης του Castell' Arquato-Vernasca, θα πραγματοποιηθεί από τις 29/6 έως την 1/7 με αγωνιστικά αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν ως το 1972. Στην εκκίνηση θα βρεθεί η 1900 Sport Spider, την οποία προσέφερε το Ιστορικό Μουσείο της Alfa Romeo.

To 1973 και με την «πισωμήχανη» 911 να είναι ήδη στην παραγωγή για εννέα σχεδόν χρόνια, οι μηχανικοί της Porsche εξελίσσουν την επαναστατική για την εποχή πίσω ανάρτηση με την επωνυμία Weissach για λογαριασμό της 928.

Τα οχήματα SUV και crossovers τείνουν να κυριαρχήσουν στη σύγχρονη αγορά αυτοκινήτου. Μπορεί αυτή η τάση να είναι σχετικά πρόσφατη, η Renault όμως με το Colorale, που διεκδικεί τον τίτλο του πρώτου SUV της αυτοκινητοβιομηχανίας, φαίνεται πως για ακόμα μία φορά κοίταζε πολύ μπροστά στο μέλλον.   

Υπάρχουν κάποια παλιότερα μοντέλα που ξεφεύγουν τόσο πολύ από την εκνευριστική ομοιομορφία του σήμερα, ώστε στο μυαλό σου αποτελούν -άνετα- κομμάτι του «ονειρικού γκαράζ» σου.

Σαράντα χρόνια πέρασαν από τον Απρίλιο του 1978, όταν για πρώτη φορά πουλήθηκαν αυτοκίνητα της Hyundai στην ελληνική αγορά. Με την ευκαιρία, ας δούμε ποιο ήταν το μοντέλο που έκανε την αρχή.

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ